Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som vet om noen brukthandlere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

bare skriv "brukthandel oslo" i søkefeltet på gulesider.no så får du maaange brukthandlere :)

Skrevet

Jo det var 7 registrerte der men det er litt værre å finne ut hvem som driver med møbler!

Skrevet

Fretex/Elevator har ihvertfall bruktmøbler. Og de har forskjellige filialer i Oslo. Mener den største med møbler lgger i Ole Devigsvei, greit å parkere utenfor.

Skrevet

Ved siden av Kiwi i Marcus Tranes gate (tror det er det som er navnet på gaten). Gå til toppen av Markveien (helt oppe ved Ringnes-bygget)og ta til venstre, ca 100 meter bort i gaten på venstre side.

Ingen antikvitetsforretning, men en bruktforretning for møbler.

Gjest Varg-Menja
Skrevet
Ved siden av Kiwi i Marcus Tranes gate (tror det er det som er navnet på gaten). Gå til toppen av Markveien (helt oppe ved Ringnes-bygget)og ta til venstre, ca 100 meter bort i gaten på venstre side.

Ingen antikvitetsforretning, men en bruktforretning for møbler.

Den foretningen heter "Far og Sønn", og den gata den ligger i heter Sannergata. Og de har visstnok mye bra der. Mange brukthandlere i Oslo samarbeider også, så dersom du stikker innom en av de så kan de ofte tipse deg om flere, dersom du ikke finner det du er på jakt eter der.

Skrevet

takk for tipsene. Skal gå meg en tur å se hva jeg finner. Trenger litt frisk luft selv om jeg er syk.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...