Maestro Skrevet 24. september 2022 #21 Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Hvorfor mente du at du skulle kompenseres her???? Anonymkode: f44ee...9d2 Var de som tilbude seg.
Maestro Skrevet 24. september 2022 #22 Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (8 timer siden): Seriøst? Du ba Peppes ta regningen for noe som var helt og holdent din feil? Anonymkode: 77fb5...87b Ba ikke om noen ting som helst. Jeg beklaga meg for og ha sovna og sånn. Det er på bygda, så for meg er det naturlig og gi beskjed. Leder tilbydde meg tilbake penger og da sa jeg jo ja. Men forventet ikke noe. Poenget var jo at der var det utrolig god service. Og det var Pizzabakeren. 2
Maestro Skrevet 25. september 2022 #23 Skrevet 25. september 2022 Maestro skrev (20 timer siden): Vi har Dolly og Pizzabakeren her. Jeg bestilte Pizzabakeren pga Dolly ikke har medium pizza. 😤 Jeg hadde vært på campingtur og ikke sovet på over et døgn. ☹️ Så ringte og bestilte, tok en dusj og slukna totalt på sofaen som ikke var med vilje. Ikke hørt mobil eller dørklokken. 😤 Brå våkna en halvtime etter de var her, da var klokken 22.02. ringte ned og forklarte mitt uhell at jeg sovna og sånn, men da sa de at de hadde stengt og sånn. Sendte melding til leder og fikk faktisk pengene både for pizza og kjøring refundert. Kjempe bra service! Jeg har da ikke Peppes her, men snålt at de ikke har en ordning om ting tar lang tid. Gir de beskjed at det er lang ventetid pga stor pågang, så er det jo opp til seg selv at man ønsker og vente. Sier de ingenting, og det tar så lang tid så skal man egentlig få rabatt som plaster på såret, som er en del av god service mener nå jeg. Jeg ringte om jeg kunne bestille ny og løpe ned og hente. Leder sa dagen etter på til meg at de har en ordning om den som har bestilt ikke er tilgjengelig ved levering, men har ikke kommet frem til sjåfør og den som var bak kassen. Så de tilbydde seg og gi penger tilbake til meg, som jeg takket ja til. Og ga god ros på veldig god service. 😊
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #24 Skrevet 25. september 2022 Maestro skrev (12 timer siden): Ba ikke om noen ting som helst. Jeg beklaga meg for og ha sovna og sånn. Det er på bygda, så for meg er det naturlig og gi beskjed. Leder tilbydde meg tilbake penger og da sa jeg jo ja. Men forventet ikke noe. Poenget var jo at der var det utrolig god service. Og det var Pizzabakeren. Beklager at jeg mistrodde deg. Ut fra innlegget ditt så det for meg ut som du hadde kontaktet dem for å få tilbake pengene, men da var det ikke sånn det var. Og i så fall må jeg bare si meg enig, det var helt super service. Anonymkode: 77fb5...87b 1
AnonymBruker Skrevet 25. september 2022 #25 Skrevet 25. september 2022 Maestro skrev (12 timer siden): Nei, de tilbydde seg og betale meg tilbake. Åja, det er bra service det fy søren Anonymkode: e2c0e...ac6
Maestro Skrevet 25. september 2022 #26 Skrevet 25. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Beklager at jeg mistrodde deg. Ut fra innlegget ditt så det for meg ut som du hadde kontaktet dem for å få tilbake pengene, men da var det ikke sånn det var. Og i så fall må jeg bare si meg enig, det var helt super service. Anonymkode: 77fb5...87b Ja, ble veldig overrasket! 😊 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå