AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #1 Skrevet 23. september 2022 Nærmer seg 60 min med stormskritt, men finner ikke noe på nettet annet enn at de tok bort garantien under pandemien. Noen som vet om det blir halv pris om de kommer etter 1 time? Anonymkode: 10a81...883
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #2 Skrevet 23. september 2022 De har tatt vekk leveringsgarantien og man må huke av for å godkjenne dette når man bestiller på nett og de sier det på telefonbestilling. Hvertfall sist jeg bestilte men det er 3-4 mnd siden nå. Skader ikke å spørre budet når de kommer og det er bra om du legger igjen klage på facebooksiden deres og mailer de under ris og ros på nettsiden. I mine øyne er det å fjerne leveringsgarantien bare en dum unnskyldning for å tjene mer penger på bekostning av dårlig kundeservice! Anonymkode: 816a6...a1a 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #3 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): De har tatt vekk leveringsgarantien og man må huke av for å godkjenne dette når man bestiller på nett og de sier det på telefonbestilling. Hvertfall sist jeg bestilte men det er 3-4 mnd siden nå. Skader ikke å spørre budet når de kommer og det er bra om du legger igjen klage på facebooksiden deres og mailer de under ris og ros på nettsiden. I mine øyne er det å fjerne leveringsgarantien bare en dum unnskyldning for å tjene mer penger på bekostning av dårlig kundeservice! Anonymkode: 816a6...a1a Aha, de opplyste ikke om det på telefon nå. Synes den leveringsgarantien var en god kompensasjon, synd grådigheten har tatt dem som så mange andre tjenester 😕 Skal nevne det for budet uansett, men regner med det blir kald pizza til full pris da 😂 Anonymkode: 10a81...883
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #4 Skrevet 23. september 2022 Hvordan gikk det? Bestilte i dag jeg også og 6 minutter igjen til det har gått en time! Så at den boksen man måtte hake av på før ang å godkjenne at timegarantien ikke gjaldt, ikke var der lenger. Så da er det timegaranti nå vel? Anonymkode: 816a6...a1a
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #5 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Aha, de opplyste ikke om det på telefon nå. Synes den leveringsgarantien var en god kompensasjon, synd grådigheten har tatt dem som så mange andre tjenester 😕 Skal nevne det for budet uansett, men regner med det blir kald pizza til full pris da 😂 Anonymkode: 10a81...883 Spekulerer du i om du får pizzaen gratis fordi den kommer 4 minutter over tid så er det vel du som er den gjerrige her. Anonymkode: 0cc21...c5c 11
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #6 Skrevet 23. september 2022 Oppdatering!!!!! Pizzaen kom etter 80 minutter, dvs 20 minutter mer enn en time. Jeg spurte om levereringsgarantien peppes har operert med i ALLE år, og nei den var visst fjernet permanent og kom ikke tilbake! Jeg har fått nok av peppes sin elendige kundeservice, mange ganger fått halvstekt pizza,flere ganger helt brent pizza med uspiselig grønnsaker fordi det er så svidd og pizza som er helt ødelagt sklidd ned i et hjørne av esken og ikke fått svar på kundeservice når jeg har sendt inn bilder. Kommer til å bestille fra pizzabakern og dominos i fremtiden. Anonymkode: 816a6...a1a 2 1 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #7 Skrevet 24. september 2022 Jeg reagerte veldig på at de tre pizzaene vi bestilte fra Peppes sist gang kom nesten uten saus. De ble så tørre og smakløse. Har ikke bestilt derfra etter det. Anonymkode: 0ffcb...b4f 3
Maestro Skrevet 24. september 2022 #8 Skrevet 24. september 2022 Vi har Dolly og Pizzabakeren her. Jeg bestilte Pizzabakeren pga Dolly ikke har medium pizza. 😤 Jeg hadde vært på campingtur og ikke sovet på over et døgn. ☹️ Så ringte og bestilte, tok en dusj og slukna totalt på sofaen som ikke var med vilje. Ikke hørt mobil eller dørklokken. 😤 Brå våkna en halvtime etter de var her, da var klokken 22.02. ringte ned og forklarte mitt uhell at jeg sovna og sånn, men da sa de at de hadde stengt og sånn. Sendte melding til leder og fikk faktisk pengene både for pizza og kjøring refundert. Kjempe bra service! Jeg har da ikke Peppes her, men snålt at de ikke har en ordning om ting tar lang tid. Gir de beskjed at det er lang ventetid pga stor pågang, så er det jo opp til seg selv at man ønsker og vente. Sier de ingenting, og det tar så lang tid så skal man egentlig få rabatt som plaster på såret, som er en del av god service mener nå jeg. 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #9 Skrevet 24. september 2022 Sist de var sene her, fikk jeg en 1,5liter cola. Det var 30 min da. Anonymkode: 2750c...4df
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #10 Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (15 timer siden): Nærmer seg 60 min med stormskritt, men finner ikke noe på nettet annet enn at de tok bort garantien under pandemien. Noen som vet om det blir halv pris om de kommer etter 1 time? Anonymkode: 10a81...883 Spør budet om gratis cola når han kommer Anonymkode: b2b43...8e0
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #11 Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Spekulerer du i om du får pizzaen gratis fordi den kommer 4 minutter over tid så er det vel du som er den gjerrige her. Anonymkode: 0cc21...c5c Man fikk ikke pizzaen gratis, man fikk den til halv pris om det tok mer enn en time for å få pizzaen. Og det handler jo ikke kun om de 4 minuttene. Det er jo at det har gått en time og at pizzaen har blitt lunken. Siste er grunnen til at jeg normalt kun spiser Peppes på restaurantene. Å betale full pris for en lunken pizza er ikke jeg fan av. Anonymkode: 78495...ef1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #12 Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (13 timer siden): Oppdatering!!!!! Pizzaen kom etter 80 minutter, dvs 20 minutter mer enn en time. Jeg spurte om levereringsgarantien peppes har operert med i ALLE år, og nei den var visst fjernet permanent og kom ikke tilbake! Jeg har fått nok av peppes sin elendige kundeservice, mange ganger fått halvstekt pizza,flere ganger helt brent pizza med uspiselig grønnsaker fordi det er så svidd og pizza som er helt ødelagt sklidd ned i et hjørne av esken og ikke fått svar på kundeservice når jeg har sendt inn bilder. Kommer til å bestille fra pizzabakern og dominos i fremtiden. Anonymkode: 816a6...a1a Heh, hvorfor har du fortsatt å bestille hos Peppes om du virkelig har opplevd alle disse dårlige erfaringene?😅 Høres litt spesielt ut.. Anonymkode: da3d8...c5b 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #13 Skrevet 24. september 2022 Maestro skrev (11 timer siden): Vi har Dolly og Pizzabakeren her. Jeg bestilte Pizzabakeren pga Dolly ikke har medium pizza. 😤 Jeg hadde vært på campingtur og ikke sovet på over et døgn. ☹️ Så ringte og bestilte, tok en dusj og slukna totalt på sofaen som ikke var med vilje. Ikke hørt mobil eller dørklokken. 😤 Brå våkna en halvtime etter de var her, da var klokken 22.02. ringte ned og forklarte mitt uhell at jeg sovna og sånn, men da sa de at de hadde stengt og sånn. Sendte melding til leder og fikk faktisk pengene både for pizza og kjøring refundert. Kjempe bra service! Jeg har da ikke Peppes her, men snålt at de ikke har en ordning om ting tar lang tid. Gir de beskjed at det er lang ventetid pga stor pågang, så er det jo opp til seg selv at man ønsker og vente. Sier de ingenting, og det tar så lang tid så skal man egentlig få rabatt som plaster på såret, som er en del av god service mener nå jeg. Seriøst? Du ba Peppes ta regningen for noe som var helt og holdent din feil? Anonymkode: 77fb5...87b 8 3
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #14 Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (På 23.9.2022 den 16.05): Aha, de opplyste ikke om det på telefon nå. Synes den leveringsgarantien var en god kompensasjon, synd grådigheten har tatt dem som så mange andre tjenester 😕 Skal nevne det for budet uansett, men regner med det blir kald pizza til full pris da 😂 Anonymkode: 10a81...883 Grådighet? Å ikke ønske å levere gratis pizza er ikke grådighet. Anonymkode: f44ee...9d2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #15 Skrevet 24. september 2022 Maestro skrev (11 timer siden): Vi har Dolly og Pizzabakeren her. Jeg bestilte Pizzabakeren pga Dolly ikke har medium pizza. 😤 Jeg hadde vært på campingtur og ikke sovet på over et døgn. ☹️ Så ringte og bestilte, tok en dusj og slukna totalt på sofaen som ikke var med vilje. Ikke hørt mobil eller dørklokken. 😤 Brå våkna en halvtime etter de var her, da var klokken 22.02. ringte ned og forklarte mitt uhell at jeg sovna og sånn, men da sa de at de hadde stengt og sånn. Sendte melding til leder og fikk faktisk pengene både for pizza og kjøring refundert. Kjempe bra service! Jeg har da ikke Peppes her, men snålt at de ikke har en ordning om ting tar lang tid. Gir de beskjed at det er lang ventetid pga stor pågang, så er det jo opp til seg selv at man ønsker og vente. Sier de ingenting, og det tar så lang tid så skal man egentlig få rabatt som plaster på såret, som er en del av god service mener nå jeg. Hvorfor mente du at du skulle kompenseres her???? Anonymkode: f44ee...9d2 5 3
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #16 Skrevet 24. september 2022 Maestro skrev (11 timer siden): Vi har Dolly og Pizzabakeren her. Jeg bestilte Pizzabakeren pga Dolly ikke har medium pizza. 😤 Jeg hadde vært på campingtur og ikke sovet på over et døgn. ☹️ Så ringte og bestilte, tok en dusj og slukna totalt på sofaen som ikke var med vilje. Ikke hørt mobil eller dørklokken. 😤 Brå våkna en halvtime etter de var her, da var klokken 22.02. ringte ned og forklarte mitt uhell at jeg sovna og sånn, men da sa de at de hadde stengt og sånn. Sendte melding til leder og fikk faktisk pengene både for pizza og kjøring refundert. Kjempe bra service! Jeg har da ikke Peppes her, men snålt at de ikke har en ordning om ting tar lang tid. Gir de beskjed at det er lang ventetid pga stor pågang, så er det jo opp til seg selv at man ønsker og vente. Sier de ingenting, og det tar så lang tid så skal man egentlig få rabatt som plaster på såret, som er en del av god service mener nå jeg. Skjønner ikke historien, hvordan skylder de deg noe her? Anonymkode: e2c0e...ac6 3 2
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #17 Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (9 timer siden): Man fikk ikke pizzaen gratis, man fikk den til halv pris om det tok mer enn en time for å få pizzaen. Og det handler jo ikke kun om de 4 minuttene. Det er jo at det har gått en time og at pizzaen har blitt lunken. Siste er grunnen til at jeg normalt kun spiser Peppes på restaurantene. Å betale full pris for en lunken pizza er ikke jeg fan av. Anonymkode: 78495...ef1 Det har ikke slått deg at det kan ha vært forsinkelse på kjøkkenet, og at budet ikke fikk pizzaen før etter 60 minutter etter bestillingen ble gjort? Så for alt vi vet så kan pizzaen være rykende varm selv om den ble levert først etter 72 minutter og 12 sekunder. Anonymkode: 0cc21...c5c 3
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #18 Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (21 timer siden): Spekulerer du i om du får pizzaen gratis fordi den kommer 4 minutter over tid så er det vel du som er den gjerrige her. Anonymkode: 0cc21...c5c Det ser ut som du tror grådighet og gjerrighet er det samme ordet her. Det er det ikke. Det har INGENTING med gjerrighet å gjøre, den du siterte i hvert fall. H*n skrev "synd grådigheten har tatt dem som så mange andre tjenester " og det er helt på sin plass når Peppes har fjernet et så godt plaster på såret for for sent leverte pizzaer. Det har da ingenting med gjerrighet å gjøre å ønske at de beholdt den servicen. Tror du bør sjekke ordboka og se hva gjerrighet betyr. Grådighet er det riktige, som den personen du siterte skrev. Anonymkode: cafa6...38a
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #19 Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Det ser ut som du tror grådighet og gjerrighet er det samme ordet her. Det er det ikke. Det har INGENTING med gjerrighet å gjøre, den du siterte i hvert fall. H*n skrev "synd grådigheten har tatt dem som så mange andre tjenester " og det er helt på sin plass når Peppes har fjernet et så godt plaster på såret for for sent leverte pizzaer. Det har da ingenting med gjerrighet å gjøre å ønske at de beholdt den servicen. Tror du bør sjekke ordboka og se hva gjerrighet betyr. Grådighet er det riktige, som den personen du siterte skrev. Anonymkode: cafa6...38a Men pizaen kan være varm selv om Anonymkode: b2b43...8e0
Maestro Skrevet 24. september 2022 #20 Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Skjønner ikke historien, hvordan skylder de deg noe her? Anonymkode: e2c0e...ac6 Nei, de tilbydde seg og betale meg tilbake.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå