AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #1 Skrevet 23. september 2022 Har lapskaus blanding, grønnsakbuljong og kjøttbuljong, og kjøttpølser, kan noen gi meg tips hvordan lage lapskaus av dette eller noe? Aldri prøvd før. Anonymkode: 24479...501
Taluno Skrevet 23. september 2022 #2 Skrevet 23. september 2022 Jeg koker lapskaus på det jeg har av kjøtt. Potet, gulrot, løk og eventuelt andre rotgrønnsaker om jeg har. Fyller opp med buljong og vann så det dekker alt, og lar det koke til grønnsakene er mør, og smaker til med salt og pepper. Om den blir for tynn, så har jeg i litt potetmos fra pose (den typen uten melk)
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #3 Skrevet 23. september 2022 Taluno skrev (4 minutter siden): Jeg koker lapskaus på det jeg har av kjøtt. Potet, gulrot, løk og eventuelt andre rotgrønnsaker om jeg har. Fyller opp med buljong og vann så det dekker alt, og lar det koke til grønnsakene er mør, og smaker til med salt og pepper. Om den blir for tynn, så har jeg i litt potetmos fra pose (den typen uten melk) Tusen takk da gjør jeg det! Anonymkode: 24479...501
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå