Gå til innhold

Eksen har begynt å følge masse jenter på Instagram

Anbefalte innlegg

Skrevet

Vi slo opp for en uke siden og han sa han ikke var sikker på å slå opp var det rette valget eller ikke. 

Nå har han fulgt masse jenter på Instagram.. betyr det at han har funnet ut at det var riktig å slå opp? 

Og før noen sier noe, ja jeg skal slutte å sjekke de sosiale mediene hans

Anonymkode: c96d7...42f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvis jeg slår opp eller blir dumpa så er eksen 100% ute av verden. Det dere hadde er over. Ferdig. Gå videre.

• Liker 1
Skrevet

Betyr bare at han er barnslig, kåt, desperat og at du gjorde rett i å slå opp med han. Menn som følger masse damer på sosiale medier bare fordi de er digge er så tragisk

Anonymkode: 945ce...7d7

• Liker 2
Skrevet

Du bør snakke med han. kan hade han trenger bare litt tid til å finne ut av ting

Min samboer sa at han trengte en pause når vi datet å jeg var så sikker på at vi aldri kom til å se hverandre igjenn nå han sa det så jeg prøvde å gi han litt tid så snakket vi ut omm ting så etter det ble vi sammen.

jeg vet ikke om han sankket med andre jenter i den tiden i mellom men jeg har en mistanke om at han gjorde det og jeg har prøvd å spørre om det men jeg tror han ikke tørr å si det til meg

jeg har vært ganske redd for å miste hann igjenn på grunn av at han sa den ene gangen at han trengte den pausen men nå er jeg ikke redd for det lenger nå er vi ganske trygge på hverandre

Anonymkode: 211d4...952

Skrevet
AnonymBruker skrev (27 minutter siden):

Du bør snakke med han. kan hade han trenger bare litt tid til å finne ut av ting

Min samboer sa at han trengte en pause når vi datet å jeg var så sikker på at vi aldri kom til å se hverandre igjenn nå han sa det så jeg prøvde å gi han litt tid så snakket vi ut omm ting så etter det ble vi sammen.

jeg vet ikke om han sankket med andre jenter i den tiden i mellom men jeg har en mistanke om at han gjorde det og jeg har prøvd å spørre om det men jeg tror han ikke tørr å si det til meg

jeg har vært ganske redd for å miste hann igjenn på grunn av at han sa den ene gangen at han trengte den pausen men nå er jeg ikke redd for det lenger nå er vi ganske trygge på hverandre

Er du mora hans? 

Anonymkode: bd11b...e5d

Skrevet
Mr.PimpLotion skrev (44 minutter siden):

Hvis jeg slår opp eller blir dumpa så er eksen 100% ute av verden. Det dere hadde er over. Ferdig. Gå videre.

Om det bare var så lett...Haha. Dumt råd. 

Skrevet

Følge jenter er jo ikke det samme som date dem? Tar han kontakt med dem? Ber dem ut? 

Han trenger oppmerksomhet. Det er egoet som snakker. 

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Om det bare var så lett...Haha. Dumt råd. 

Lol jaja mye bedre å bruke tid på å sjekke hva en person du ikke har noe med å gjøre lenger driver med på sosiale medier👍

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Hvorfor snakke med en eks haha det er SLUTT og han er stakkarslig! Hun fortjener en moden og bedre mann enn han 

Anonymkode: 945ce...7d7

Skrevet

????

Skrevet
AnonymBruker skrev (7 minutter siden):

Er du mora hans? 

????

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Vi slo opp for en uke siden og han sa han ikke var sikker på å slå opp var det rette valget eller ikke. 

Nå har han fulgt masse jenter på Instagram.. betyr det at han har funnet ut at det var riktig å slå opp? 

Og før noen sier noe, ja jeg skal slutte å sjekke de sosiale mediene hans

Anonymkode: c96d7...42f

Min kjæreste følger også andre damer på Instagram, men det trenger jo ikke å bety at han er interessert og det er da ikke noe galt i å følge andre? Det er fordi de inspirerer han med felles interesser o.l. ikke akkurat nakenbilder som er der 🙂. Noen bor i utlandet også. De følger heller ikke han tilbake. Dette er overtenking og sjalusi å bry seg om. 

Anonymkode: 8c00a...69e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...