Rusjenten Skrevet 28. november 2005 #1 Skrevet 28. november 2005 Noen som har lest det?Hva synes dere? Jeg syns det var et fint blad jeg, og abbonnerer:)
Blueberry Skrevet 29. november 2005 #2 Skrevet 29. november 2005 Litt misfornøyd jeg. Fikk ikke så mye ut av det egentlig. Veldig mange oppskrifter jeg aldri kommer til å prøve, pluss at det hadde en del likhetstrekk med KK som jeg også gjerne leser. Kommer nok ikke til å kjøpe det noe særlig mer. Abonnerer på Illustrert Vitenskap jeg heller...
-Fisken- Skrevet 29. november 2005 #3 Skrevet 29. november 2005 Det var helt greit, men ikke noe mer.
Gjest matvrak Skrevet 29. november 2005 #4 Skrevet 29. november 2005 Spis var da triste saker, likner på disse gratisbladene (Glad i Mat?? eller noe slik) som ligger ute i noen butikker, trist lay-out, og mye kopi følelse. Enig med matsidene i KK er like greie, da får man alt det andre på kjøpet!
Impala Skrevet 30. november 2005 #5 Skrevet 30. november 2005 Syns ikke det var noe særlig jeg heller. Helt greit, men kommer nok ikke til å kjøpe det igjen. Henter heller inspirasjon og oppskrifter fra nettet.
Arkana Skrevet 30. november 2005 #6 Skrevet 30. november 2005 Det var helt greit, men ikke noe mer. ←
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå