Gå til innhold

Alle burde se dette klippet som er eller har vært i ett langt forhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Spot on! Alle menn burde være forberedt på dette hvis de går inn i ett langt forhold med en kvinne. Kvinner her kommer sikkert til å si seg uenig, som alltid, hvis deres "natur" blir kritisert!

A

Anonymkode: 3b6ef...996

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så du kan poste en hvilken som helst YouTube video og hevde at den inneholder den hele og fulle sannhet og fakta? Ikke si deg i mot for, gisp, dette er jo en YouTube video og de er jo alltid faktabasert 100%! Eller er de det....? :klo:

Anonymkode: aff44...34b

• Liker 9
Skrevet

Hilsen sur og bitter mann som baserer hele livet på en dårlig opplevelse. Morna!

Anonymkode: 141c8...810

• Liker 9
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 timer siden):

Hilsen sur og bitter mann som baserer hele livet på en dårlig opplevelse. Morna!

Anonymkode: 141c8...810

Og son bruker hele livet sitt på youtube 

Anonymkode: 6c2a5...1bf

• Liker 3
Skrevet

Wow, du fant det på YouTube. Da er det nok helt sikkert fakta. 
Gidder ikke se en gang. 

• Liker 4
Skrevet

Våknet til beskjed om at fruen ville gi en lenger BJ i dag. 

Hjelper å gi henne nonverbal feedback på at en liker henne, fysisk og psykisk. 

Et lett stryk, en klem, et kyss, et lurt smil, at en trekker henne inn, lar henne kjenne at din kropp responderer, uten å trenge på.

I kveld skal det bli deilig å kjenne hvordan begge hender griper om skaftet mens munnen omsluker hodet og det hendene ikke dekker.

Oftest er det henne i sentrum, men i kveld vet jeg at jeg kommer til å sovne godt. En real BJ har den effekten.

20 år med samme dame gjør henne til en aktiv proff på min kuk.

Anonymkode: 3f59b...d08

• Liker 6
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Spot on! Alle menn burde være forberedt på dette hvis de går inn i ett langt forhold med en kvinne. Kvinner her kommer sikkert til å si seg uenig, som alltid, hvis deres "natur" blir kritisert!

A

Det er fredag. Opp på hesten igjen. 

Skrevet

Alltid like patetisk når MGTOW-slaver har vært på youtube hos "guruene" sine og hentet fram videoer av mannlige narsissistiske vrak som mener de besitter "sannheten om kvinnens natur", mens det i realiteten er projiseringer av mannlige narsissistiske vraks egen måte å behandle kvinner på. 

• Liker 8
Skrevet
SmuleSMitt skrev (4 timer siden):

Alltid like patetisk når MGTOW-slaver har vært på youtube hos "guruene" sine og hentet fram videoer av mannlige narsissistiske vrak som mener de besitter "sannheten om kvinnens natur", mens det i realiteten er projiseringer av mannlige narsissistiske vraks egen måte å behandle kvinner på. 

Dette er åpenbart incel proppaganda, men... Det er noe i dette. Esther Perel, har sagt noe liknende med at kvinner er mindre monogame av natur og kvinner generelt sliter med å begjære noe de allerede har. 

Anonymkode: 9eac0...0bc

• Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 timer siden):

Dette er åpenbart incel proppaganda, men... Det er noe i dette. Esther Perel, har sagt noe liknende med at kvinner er mindre monogame av natur og kvinner generelt sliter med å begjære noe de allerede har. 

Anonymkode: 9eac0...0bc

Er det ikke mange menn som selv sier at de trenger variasjon og bir lei av å ha sex med samme dama? Dette går nok begge veier, og handler mer om personlighet enn kjønn. Men når det er sagt, er det mange teorier om menns manglende evne til trofasthet:

Evolution May Explain Why Men Are More Likely To Cheat

Studies routinely find that men are more likely to cheat on their partners, commit sexual misconduct, and act recklessly when it comes to sex. Why have men evolved to be more sexually impulsive, and can we learn to change our ways?

• Liker 2
Skrevet (endret)

For første gang noensinne så jeg på litt av en YouTube video postet på KG.

For de som ikke gidder å se, så er påstanden at følgende faser er vanlige i et forhold med en kvinne:

Fase 1. Kvinner føler at noe mangler etter noen år i et forhold, selv om de "har alt."

Fase 2. Kvinner mister interessen for sex og trekker seg unna mannen. Hun forstår ikke selv hvorfor.

Fase 3. Hun blir tent av andre menn, finner igjen begjæret og er utro

Fase 4. Hun klandrer seg selv.

Fase 5. Hun rettferdiggjør egne handlinger ved å se etter feil i forholdet.

Fase 6. Hun er passiv aggressiv og klager på alt han gjør.

Så gadd jeg ikke se mer.

Jeg tror dette mønsteret kan skje i noen forhold. Sextørke og konflikter skjer. Utroskap skjer. Det er menneskelig (for både kvinner og menn) å heller klandre andre enn å ta ansvar selv.

Jeg stusser litt over biten om at "kvinner er utro" for etter alt jeg har lest i forbindelse med KG krangler er det slett ikke så vanlig at kvinner har sex med andre rett ut av det blå.

Det er nesten farlig å si at en kvinne som klager på rot ikke vil ha sex er utro. Noen menn som ser vidoen kan mistenke kona for å være utro når det ikke er grunnlag for det.

Jeg reagerer generelt på at det legges frem som en lang rekke påstander om at "kvinner er ..." og "kvinner gjør....".

Endret av Isambard
  • Liker 4
Skrevet
19 hours ago, SmuleSMitt said:

Alltid like patetisk når kvinncels sitter nettforum og kvinnesplainer nedsettende ting om menn til andre kvinner. Godt at du endelig har funnet en plass du kan skinne hvertfall. 

Anonymkode: 082d9...fb8

Skrevet
AnonymBruker skrev (22 timer siden):

A

Snedig måte å sikre deg mot konstruktiv kritikk på her, TS.

Skal begynne å bruke den selv.

• Liker 2
Skrevet

Jeg måtte jo se videoen også og det er jo egentlig bare en filmatisering av rene fakta . Så er jo en del damer som sikkert får sinnet sinn i snurr her, men det gjenspeiles jo igjen i det faktum at de selv ikke er klar over at dette foregår. Så er den andre delen som «ikke kjenner seg igjen» i dette. Men det kommer jo av den enkle grunn at ikke alle damer har muligheten til å oppleve attraksjon fra andre menn enn den de har karret seg til. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Alltid like patetisk når kvinncels sitter nettforum og kvinnesplainer nedsettende ting om menn til andre kvinner. Godt at du endelig har funnet en plass du kan skinne hvertfall. 

Det er ikke jeg som legger ut videoklipp produsert av en enkeltperson som synser om halvparten av klodens befolkning basert på sin egen usunne psyke. 

Og kvinner skinner på mange plasser i samfunnet, vi. Hvor skinner du, om i det hele tatt?

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (På 23.9.2022 den 13.47):

A

Javel, Mr. A. Hva er så løsningen?

Anonymkode: 497d0...9ee

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...