Gå til innhold

Truffet en mann jeg er veldig interessert i

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Endelig. Ja, jeg har ventet på at jeg skal treffe en jeg liker godt, vil virkelig bli mer kjent og tror vi kunne ha blitt et godt par.

Så vet jeg ikke om han er interessert i meg. Han har invitert meg på to ting, skrev noen få meldinger etter første gang vi traff hverandre på et lengre møte. 

Skal møte ham i morgen som vi avtalte for 3 dager siden, men har ikke hørt fra ham på disse 3 dagene.  Kan jeg fremdeles håpe på at han er interessert?

Jeg håper så veldig på at han er interessert.

Vi har kun truffet hverandre på et arrangement to ganger, og gått ut og spist en gang. Vi har ikke kysset en gang, bare gitt hverandre gode klemmer.

Endret av exictence
  • Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Så koselig! Det er så deilig når man endelig treffer noen som vekker interesse :)

Jeg tror man kan absolutt være interessert selvom man ikke prater sammen hver dag. Jeg er sånn selv, særlig i begynnelsen av en relasjon og jeg bruker lang tid på å få sommerfugler i magen og komme til det stedet der det blir naturlig for meg å sende *tenker på deg* meldinger eller bilder som viser at jeg tenker på han. Da skal så mye trygghet være etablert først selvom jeg kan vite fra første stund at jeg liker han. 

Min erfaring er at hver gang jeg har overtenkt på lite kontakt og følt menn har mistet interessen så har jeg snudd rollene om og speilet meg selv og kommet frem til at det går an å like noen selvom man ikke er så mye på tekster'n :) Og hver gang har jeg fått usikkerheten avkreftet altså at de har likt meg godt og ikke ment noe negativt med å ikke tekste.  Samtidig så skal man ha en grense også for hvor mye eller lite man behøver å bli prioritert for å føle seg respektert og godt nok likt og gå videre om man føler at interessen ikke er gjengjeldt, men i en tidlig datingfase tror jeg det er viktig å ikke legge så mye i det men heller se hvordan ting utvikler seg etterhvert og etterhvert som man blir trygg på hverandre ta å snakke om sånne ting og forventninger til hverandre også  :) Vi har en lei tendens til å sabotere for oss selv ved å gruble for mye på ting og jeg tror det beste er å prøve å slutte å analysere og tenke på sånne ting som kan ha stor sjanse for at er helt tilfeldig og ikke har noe med deg eller datingen deres å gjøre.

Lykke til, håper det går veien!

Anonymkode: 200d2...968

Skrevet

Takk for hyggelig svar. 

Skrevet

høres som du er godt oppi årene...

Anonymkode: f69c5...21a

Skrevet
3 hours ago, exictence said:

Han har invitert meg på to ting, skrev noen få meldinger etter første gang vi traff hverandre på et lengre møte. 

Skal møte ham i morgen som vi avtalte for 3 dager siden, men har ikke hørt fra ham på disse 3 dagene.  Kan jeg fremdeles håpe på at han er interessert?

Ja, ellers hadde han vel avlyst, istedenfor å invitere deg på nye ting?

Anonymkode: 9713c...4aa

• Nyttig 1
Skrevet

Dere har jo en avtale, hvorfor skal han melde deg i ett sett da?

Anonymkode: 02ab3...c13

Skrevet
exictence skrev (3 timer siden):

Endelig. Ja, jeg har ventet på at jeg skal treffe en jeg liker godt, vil virkelig bli mer kjent og tror vi kunne ha blitt et godt par.

Så vet jeg ikke om han er interessert i meg. Han har invitert meg på to ting, skrev noen få meldinger etter første gang vi traff hverandre på et lengre møte. 

Jeg håper så veldig på at han er interessert.

Vi har kun truffet hverandre på et arrangement to ganger, og gått ut og spist en gang. Vi har ikke kysset en gang, bare gitt hverandre gode klemmer.

Husker jeg feil, men var ikke du i et for  bare litt siden.? 

Anonymkode: a6a53...e74

Skrevet
AnonymBruker skrev (16 minutter siden):

Husker jeg feil, men var ikke du i et for  bare litt siden.? 

Anonymkode: a6a53...e74

Nei, men jeg var med en som jeg var mye med innimellom, og jeg ønsket å være kjæreste, men det ville aldri han. Men vi ble værende sammen i perioder over en ganske  lang tid. Jeg fant aldri en annen jeg ville ha, og han ville jo ikke ha meg til kjæreste.

Men så har jeg altså møtt han her som jeg snakker om. Jeg følte en god kjemi, og mye som bare klaffet mellom oss. Og jeg håper på gjensidighet.

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ja, ellers hadde han vel avlyst, istedenfor å invitere deg på nye ting?

Anonymkode: 9713c...4aa

Han har ikke invitert meg på noe nytt siden de tre dagene, men vi skal jo noe i morgen. Du har rett. Jeg må bare ta det litt mer med ro. Likte han bare så godt, og føler t hun som får ham er heldig.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...