AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #1 Skrevet 23. september 2022 Jeg har bristet eller brekt ribbein pga hoste og det er ganske vondt i visse stillinger, og har fått beskjed om å ta det rolig av legen. Typen tafser og ønsker sex og tar ikke hensyn. Han sier det går bra så lenge jeg ligger stille. Har vært mye syk i sommer med covid, influensa etter det igjen, og nå brukket ribbein og typen sier han er drittlei min sykdom og det skjønner jeg, men kan ikke noe for det. Har jo stilt opp og hatt sex til tross for covid, influensa og nå skadet ribbein, med må nok si nei nå siden det er viktig at ribbeina blir bra fort. Hadde også sex med han da jeg hadde prolaps i korsryggen for noen år siden, og behandleren min sa jeg var nok den eneste pasienten hans som klarte å ha sex når jeg hadde så vondt. Har sagt til typen at han kan ta seg en runk slik som andre menn, men det blir ikke tilfredstillende nok, sier han. Er ikke dette vel egoistisk? Anonymkode: 22d1a...3d7 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #2 Skrevet 23. september 2022 Han er en tufs, ja. Anonymkode: eca39...53d 12 4
SlemUlv Skrevet 23. september 2022 #3 Skrevet 23. september 2022 Og du er fortsatt sammen med ham? 🤔 Han viser deg at han har ingen respekt for deg, din helse eller ditt faktiske samtykke. 20 4
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #4 Skrevet 23. september 2022 Han bryr seg ikke om deg i det hele tatt. Hvorfor vil du være sammen med en sånn idiot? Anonymkode: 7c2bd...5d2 16 3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #5 Skrevet 23. september 2022 Eeeh at du GIDDER være med en sånn mann. Anonymkode: c0365...1c8 10 3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #6 Skrevet 23. september 2022 Han er et stort RØDT FLAGG Han mener at hans utløsning er viktigere enn din helse... Det sier sitt det. Han hadde jeg... ja du vet. kvitta meg med... Anonymkode: 7b76c...fb0 8 5
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #7 Skrevet 23. september 2022 Fader for en drittsekk Anonymkode: d471b...a4d 4 3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #8 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (17 minutter siden): Jeg har bristet eller brekt ribbein pga hoste og det er ganske vondt i visse stillinger, og har fått beskjed om å ta det rolig av legen. Typen tafser og ønsker sex og tar ikke hensyn. Han sier det går bra så lenge jeg ligger stille. Har vært mye syk i sommer med covid, influensa etter det igjen, og nå brukket ribbein og typen sier han er drittlei min sykdom og det skjønner jeg, men kan ikke noe for det. Har jo stilt opp og hatt sex til tross for covid, influensa og nå skadet ribbein, med må nok si nei nå siden det er viktig at ribbeina blir bra fort. Hadde også sex med han da jeg hadde prolaps i korsryggen for noen år siden, og behandleren min sa jeg var nok den eneste pasienten hans som klarte å ha sex når jeg hadde så vondt. Har sagt til typen at han kan ta seg en runk slik som andre menn, men det blir ikke tilfredstillende nok, sier han. Er ikke dette vel egoistisk? Anonymkode: 22d1a...3d7 Æsj for en ekkel fyr Anonymkode: e0e3e...afa 2 3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #9 Skrevet 23. september 2022 Må jo forstå at menn har behov. 🏳 Slutter aldri å undre meg over menneskeheten. Og en kåt mann trumfer vist alt. Mensen og blod? Ikke noe problem. Vi bruker håndkle. At det er menssmerter er ikke noe problem. Har lest at sex kan virke smertedempende. Syk og skadet? Vi bygger opp med litt puter så kan du ligge i ro. Også glemmer vi at det er 80-100 kg som dytter på henne - uansett stilling. Anonymkode: 39d8e...284 6 4
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #10 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Jeg har bristet eller brekt ribbein pga hoste og det er ganske vondt i visse stillinger, og har fått beskjed om å ta det rolig av legen. Typen tafser og ønsker sex og tar ikke hensyn. Han sier det går bra så lenge jeg ligger stille. Har vært mye syk i sommer med covid, influensa etter det igjen, og nå brukket ribbein og typen sier han er drittlei min sykdom og det skjønner jeg, men kan ikke noe for det. Har jo stilt opp og hatt sex til tross for covid, influensa og nå skadet ribbein, med må nok si nei nå siden det er viktig at ribbeina blir bra fort. Hadde også sex med han da jeg hadde prolaps i korsryggen for noen år siden, og behandleren min sa jeg var nok den eneste pasienten hans som klarte å ha sex når jeg hadde så vondt. Har sagt til typen at han kan ta seg en runk slik som andre menn, men det blir ikke tilfredstillende nok, sier han. Er ikke dette vel egoistisk? Anonymkode: 22d1a...3d7 Kan han ikke bare ta deg bakfra? Anonymkode: 1a92b...3ae 1
Gjest Warrior Skrevet 23. september 2022 #11 Skrevet 23. september 2022 (endret) Enig i at det er egoistisk å ønske sex når du har bristet/brukket ribbein. Smerten må få roe seg og det må han bare godta. Skal aldri gjøre noe du ikke vil og som er smertefullt. Hva med at du runker han og dere kan kysse og kose? Til du klarer å ha sex igjen og det ikke smertefullt? Kanskje suge også hvis du klarer det? Er det noe du kan klare uten å bevege deg for mye? Du må høre på legen om å ta det rolig. Endret 23. september 2022 av Warrior
Blåjojo Skrevet 23. september 2022 #12 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Kan han ikke bare ta deg bakfra? Anonymkode: 1a92b...3ae Har du noen gang bristet ribbein selv? 9
Blåjojo Skrevet 23. september 2022 #13 Skrevet 23. september 2022 La han bli sur! Brudd eller brist i ribbein er hinsides vondt, så å foreslå doggy eller at hun på andre måter skal være delaktig i å tilfredsstille han er bare… Nei! 7 5
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #14 Skrevet 23. september 2022 Warrior skrev (6 minutter siden): Hva med at du runker han og dere kan kysse og kose? Til du klarer å ha sex igjen og det ikke smertefullt? Kanskje suge også hvis du klarer det? Vel, hadde noen utvist samme bedritne holdningen som typen til ts om det var jeg som hadde bristet ribbein og hadde vondt, så ikke pokker om det hadde blitt noe som helst av set nevnte. TS, hvorfor i all verden vil du ha en type som helt klart setter sin egen kåthet over ditt velvære? Anonymkode: 968ea...3b3 8 2
kraftwerk Skrevet 23. september 2022 #15 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (40 minutter siden): Jeg har bristet eller brekt ribbein pga hoste og det er ganske vondt i visse stillinger, og har fått beskjed om å ta det rolig av legen. Typen tafser og ønsker sex og tar ikke hensyn. Han sier det går bra så lenge jeg ligger stille. Har vært mye syk i sommer med covid, influensa etter det igjen, og nå brukket ribbein og typen sier han er drittlei min sykdom og det skjønner jeg, men kan ikke noe for det. Har jo stilt opp og hatt sex til tross for covid, influensa og nå skadet ribbein, med må nok si nei nå siden det er viktig at ribbeina blir bra fort. Hadde også sex med han da jeg hadde prolaps i korsryggen for noen år siden, og behandleren min sa jeg var nok den eneste pasienten hans som klarte å ha sex når jeg hadde så vondt. Har sagt til typen at han kan ta seg en runk slik som andre menn, men det blir ikke tilfredstillende nok, sier han. Er ikke dette vel egoistisk? Anonymkode: 22d1a...3d7 Hvor gammel er typen din? Han høres veldig egoistisk ut, ja - men verst av alt så høres han ut som en liten drittunge som ikke verdsetter kjæresten sin. Jeg blir veldig ofte syk, skal operere mandlene mine nå i høst. Samboeren min tar godt vare på meg, handler inn litt ekstra som han vet jeg liker - spesiell te o.l. .. Har jeg vært mye syk etterhverandre så er han selvfølgelig lei, og det forstår jeg godt, men han hadde aldri oppført seg så umodent og ekkelt som typen din. Synd du tar deg til takke med en slik mann, alle kvinner fortjener en mann som tar vare på de og som verdsetter dem. 3 3
JegMotStrømmen Skrevet 23. september 2022 #16 Skrevet 23. september 2022 Veldig egoistisk type, bryr seg usannsynlig mye mer om egne behov, enn om dines. Jeg hadde ikke funnet meg i det, jeg forventer faktisk hensyn og omtanke av mine nærmeste når jeg er dårlig. Jeg fikk ekstreme smerter bare av å bevege tærne den gangen jeg hadde prolaps, du bør ikke finne deg i dette. 3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #17 Skrevet 23. september 2022 Lar meg stadig overraske over hvor lav standard noen jenter setter. Hvorfor tenker du ikke at du fortjener bedre? Anonymkode: b7989...f29 5 2
Carrot Skrevet 23. september 2022 #18 Skrevet 23. september 2022 Nå har jo du tydelig vist han tidligere da at hans behov er viktigere enn din så lykke til med å endre dette nå liksom.... 3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #19 Skrevet 23. september 2022 Jeg trodde min samboer var litt egoistisk, men dette er jo langt over grensa. Anonymkode: ce4ed...9b6 3 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #20 Skrevet 23. september 2022 Han har hatt brekt ribbein og sier han var på jobb og hadde det ikke noe vondt. Det er visst mer vondt å briste enn å brekke ribbeina Ts Anonymkode: 22d1a...3d7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå