Gå til innhold

Bo i Drøbak, pendle til Oslo med buss. Noen som har erfaring med det?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Går det greit?

Anonymkode: 215bf...a10

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det spørs helt, har du barn? Må du bytte kollektivtransport i Oslo? Mange variabler.

Anonymkode: 3161f...857

• Liker 1
Skrevet

Jeg lurer litt på hva du egentlig spør oss om, som du ikke kan finne ut 10 ganger enklere og mer detaljert på Ruter.no? Alt kommer jo an på hvor i Drøbak du bor, hvor i Oslo skal du til, når starter du på jobb, hvor krise er det om du ikke rekker jobben etc. Og hva er du vant til der du bor i dag. 

Men ellers ser det ut til å gå flere busser i timen fra Drøbak til Oslo, og det tar ca 53 min. Så for meg som er vant til tog en gang i timen og buss bare i rushet ser det ganske uproblematisk ut. :) 

Anonymkode: af44a...8df

Skrevet
AnonymBruker skrev (21 timer siden):

Det spørs helt, har du barn? Må du bytte kollektivtransport i Oslo? Mange variabler.

Anonymkode: 3161f...857

Jobber sentralt i Oslo. I Nærheten av Knutepunkt.

Anonymkode: 215bf...a10

Skrevet

Det høres utrolig stress ut. Blir mange timer pendling i året. Dessuten. Hvem flytter ut av Oslo? :klo:

Anonymkode: f194c...ba5

Skrevet

En ting er hva ruteplanen sier. Hvor mye kø er det? Hvor mye forsinkelse må man regne med en gjennomsnittlig torsdag? 

Anonymkode: d29c2...bfe

Skrevet

Jeg bor i Drøbak og har pendlet med buss til Oslo i flere år, det er mange av oss. Jeg slipper heldigvis bytte i Oslo, men har ca 5 min å gå til jobb fra Bjørvika. Det kommer jo veldig ann på hvor i Drøbak du skal bo, 500 bussen er jo raskest, da slipper du rundt om Skorkeberg og Vinterbro. Men flere i Drøbak har jo et lite stykke til bussen, det har heldigvis ikke jeg, 2 min unna busstopp. Funker knall med buss. ville aldri pendlet med tog f.eks. Og Drøbak er fantastisk 

Anonymkode: 12ac9...24d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...