Gå til innhold

Høylytt onanering i bokollektiv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei.

Vi er 4 gutter som bor i bokollektiv, vi er studenter og ja, vi er jo litt frilynte og må tolerere sexlyder i et bokollektiv. Men han tar den lengre. Det er åpne rom og veldig lytt. Han ene tar litt mindre hensyn, han har den vanen at han begynner å onanere når vi kommer hjem fra byen. Han onanerer gjerne i fler timer og lager så ufattelig mye støy, det er ingen tvil når han får orgasme, han vræler ut å skriker høyt, hjælp jeg kommer, Åå det går det går. Ofte fortsetter han å onanere seg til både 4 og 5 orgasmer.

Dette blir litt slitsomt i lengden. Dagen etter bare gliser han å kan kommentere at han håpet han ikke holt oss våkne. Kan vi si fra, eller må vi bare venne oss til lydene hans. Vi har jo selv valgt å bo i felles bokollektiv.

Anonymkode: 3afb0...9a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Trolleri trollera

Anonymkode: 6cab9...63d

• Liker 9
Skrevet

Nei, man MÅ ikke finne seg i høye lyder fra rommene til de andre. Særlig ikke private lyder som når noen onanerer. Han burde ikke bodd i kollektiv.

Hadde gitt han beskjed om å slutte og drite seg sånn ut og at han plager alle de andre. Ikke faen om jeg hadde blitt holdt våken av at noen ligger og vræler fordi de onanerer!

Anonymkode: 66733...cae

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Skrevet

nei. be han holde kjeft eller flytte. 

Anonymkode: d369e...171

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

For en idiot🤢

Gi beskjed!

Anonymkode: 406cd...4e9

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Nei, fy faen. Dette er ugreit. Det er spilletid mellom 23-08, si det får gjelder for runkelydene hans også. Og si gjerne at det er unødvendig å høre på ellers også. 

Anonymkode: da62c...8a9

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Nei, fy faen. Dette er ugreit. Det er spilletid mellom 23-08, si det får gjelder for runkelydene hans også. Og si gjerne at det er unødvendig å høre på ellers også. 

Spilletid?

Stilletid mente du vel?

Skrevet

En ting jeg lurer på er hvorfor folk tror på disse usannsynlige tåpelige trådene, det er så åpenbart tull og tøys.Jeg begynner å forstå hvorfor det er så mange nordmenn som blir lurt trill rundt for penger, når en kåt liten 16 åring klarer å få respons på sånn nonsens.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (22 minutter siden):

Spilletid?

Stilletid mente du vel?

Haha, ja naturligvis. Autokorrekt. 

Skrevet

Hahaha dere MÅ si fra og be han slutte med det der hahahah wtfffff

Anonymkode: a82f5...fd5

• Liker 1
  • Nyttig 1
Skrevet

Ta opp lyden og spill den tilbake gjennom veggen mens han holder på. Bare med høyere volum. Blir nok stopp skal du se.

Anonymkode: 4ed35...63a

• Liker 2
Skrevet

Til dere som mener dette ikke kan eksistere, sorry. Kollektiv med enkelte gutter er nok akkurat sånn bare du treffer rette personen. 

Ikke bodd i kollektiv pr se selv, men brodern fortalte at den eneste måten de fikk slutt på en av samboerne de hadde som, som du sier; dro den helt ut og tok den litt lengre, var å ta igjen på andre vis som gjorde det av sterkere interesse å oppføre seg. 

• Liker 3
Skrevet

Du må få avklart hva slags hjelp det er han trenger og vræler etter. Høres jo ut som han fikser seg selv.

Anonymkode: d2252...300

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Takk, enig med deg. Vi må ta det opp.

Skrevet
Jentegutt skrev (1 time siden):

En ting jeg lurer på er hvorfor folk tror på disse usannsynlige tåpelige trådene, det er så åpenbart tull og tøys.Jeg begynner å forstå hvorfor det er så mange nordmenn som blir lurt trill rundt for penger, når en kåt liten 16 åring klarer å få respons på sånn nonsens.

Det er faktisk ikke tull.

TS

Skrevet
TheHairyToothfairy skrev (56 minutter siden):

Til dere som mener dette ikke kan eksistere, sorry. Kollektiv med enkelte gutter er nok akkurat sånn bare du treffer rette personen. 

Ikke bodd i kollektiv pr se selv, men brodern fortalte at den eneste måten de fikk slutt på en av samboerne de hadde som, som du sier; dro den helt ut og tok den litt lengre, var å ta igjen på andre vis som gjorde det av sterkere interesse å oppføre seg. 

Ja, det er faktisk så ille. Det høres ut som broren din har helt klart vært borti noe tilsvarende. Det er skikkelig ille og noen ganger får vi rett og slett ikke sove et sekund.

• Liker 1
Gjest Raffalayla
Skrevet (endret)

Jeg ser også at dette er en trolletråd; ikke fordi at en slik historie ikke kan være sann (dog en smule overdrevet), men fordi tanken på at man ville opprettet en tråd på kvinneguidens forum, med et slikt problem, for å søke råd og tips er for dum til å underholde.. måten du skriver på avslører deg også.

Endret av Raffalayla
Skrevet

Er fyren hjernedød?

Anonymkode: 35745...8c9

• Liker 1
Skrevet
Raffalayla skrev (10 minutter siden):

Jeg ser også dette et trolletråd; ikke fordi en slik historie ikke kan være sann (dog en smule overdrevet), men fordi tanken på at man ville opprettet en tråd på kvinneguidens forum, med et slikt problem, for å søke råd og tips er for dum til å underholde.. måten du skriver på avslører deg også.

Hvorfor kan en ikke spørre om råd eller innspill på reaksjoner. Vi har det ellers bra i kollektivet og ønsker ikke skape drama eller lage klein stemning. Skal jo tross alt bo sammen det neste 3/4 året.

TS

Gjest Raffalayla
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Hvorfor kan en ikke spørre om råd eller innspill på reaksjoner. Vi har det ellers bra i kollektivet og ønsker ikke skape drama eller lage klein stemning. Skal jo tross alt bo sammen det neste 3/4 året.

TS

Sorry.. du går ikke videre til Oslo.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...