Gå til innhold

Hvordan vite om han er player eller ikke når vi bor i forskjellige byer?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg dater en veldig kjekk mann og møtte han på datingapp. Han er av den typen alle ville sveipet like på tror jeg.. Vi kommer utrolig godt overens og han skryter av hvor spesiell kjemi vi har og hvor enkel jeg er å prate med i forhold til andre. Vi bor to timer unna hverandre og han er den eneste med bil så han har kommet til min by hver gang som desverre ikke blir så ofte pga logistikk og reisevei. De siste gangene har han overnattet hos meg og det må sies at han hadde en seksuell tone helt fra starten men påstår at han ønsker et forhold men at det er for tidlig å vite om det forholdet blir med oss. Nå som jeg begynner å få følelser for han tenker jeg det verste og at han sikkert vasser i damer i byen sin som er lettere å møte enn meg. Vi følger ikke hverandre på sosiale medier og jeg hadde sikkert blitt gal av å telle likes og analysere følgerne hans!

Er det noen tips og triks til å finne ut om han er player eller seriøs? Hadde vi bodd i samme by kunne jeg hørt litt rundt eller spionert litt men det er vanskelig å vite hva han gjør når vi bor så langt fra hverandre 

Anonymkode: 5e727...bf0

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sikker på at han ikke allerede har dame?

Anonymkode: 94265...611

Skrevet

Skjønner. Deler mine tanker:

• En ting kan være komplimentene hans. Var det tidlig masse komplimenter? Nesten litt for mye av det gode? Særlig mht utseende ditt. Playere prøver å etablere en så rask og sterk tilknytning så tidlig som mulig, for at de skal få seg sex asap.
  • Om han virker veldig selvsikker, så kan det være et tegn. de bare kjører på. Har ikke noe å tape. Får de seg ikke sex med deg tar de neste.
  • De kan forførerens kunst. Vet akkurat hvordan de skal sjarmere en dame og får henne på kroken.
  • Om han er en veldig flott mann, så har han mange tilbud, sånn er det. Her må du se i sammenligning med deg selv. Er du enda flottere og mer populær, så er det o han som gjør et kupp. Men er du mindre attraktiv enn han, så er det nok mest for sexen for hans del

Anonymkode: 48397...769

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker said:

Godt poeng! Veldig lekre menn går sjeldent rundt single eller kjører langveis for å få seg et ligg. 

Anonymkode: 48397...769

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 minutter siden):

Ja er ganske sikker på at han ikke har dame. Men om han dater og sjarmerer flere der er jeg veeeldig usikker.. Han kan definitivt forførerens kunst men man liker jo helst å tro at det bare gjøres mot meg fordi han liker meg og syns vi har noe spesielt som han tidlig sa. Vi klikket umiddelbart så det er vanskelig for meg å vite om han mener det jeg også føler eller om han bare sa det for å få meg fort til sengs som typiske playere gjør!

Skrevet

Opp

Skrevet

Du får i alle fall holde igjen med sex om du er redd for å bli played!

Anonymkode: 10517...7c3

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Du får i alle fall holde igjen med sex om du er redd for å bli played!

Anonymkode: 10517...7c3

Hvor lenge da?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...