Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg liker ikke action og eventyr men typen elsker det i både film og spill men jeg har begynt å kjede meg litt. Vi har hatt d så gøy frem til nå med alt mulig men når vi flyttet sammen og har bodd sammen en stund føler jeg at når han gjør sine ting er d veldig kjedelig. Dere som er sammen med en sånn. Føler dere at dere er i et kjedelig forhold fordi dere ikke deler samme film og spillsmak? 

Anonymkode: 88a36...f88

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Jeg liker ikke action og eventyr men typen elsker det i både film og spill men jeg har begynt å kjede meg litt. Vi har hatt d så gøy frem til nå med alt mulig men når vi flyttet sammen og har bodd sammen en stund føler jeg at når han gjør sine ting er d veldig kjedelig. Dere som er sammen med en sånn. Føler dere at dere er i et kjedelig forhold fordi dere ikke deler samme film og spillsmak? 

Nei. 
Vi er glad i action og eventyr begge to. Men han er veldig glad i eldre filmer, mens jeg er veldig glad i disney. Vi klarer fint å se filmer sammen uansett, begge tåler å se filmer som er mer den andres smak. Selv om jeg kanskje helst ville sett en annen type film, så ser jeg typen sine filmvalg fordi han har lyst til å se dem, og han ser "mine" filmer fordi jeg vil se dem. Jeg har ingen problemer med å se litt filmer som jeg synes er kjedelig, hvis det gleder typen. 

Jeg spiller ikke, så det får han gjøre i fred. Det er helt fantastisk! For da kan jeg lese en god bok, se en disneyfilm, eller ta en skravlekveld med venninner. 

Så nei, vi har ikke er kjedelig forhold selv om vi har noe ulik smak, heller tvert om, vi har ett sunt og godt forhold hvor vi både gjør ting sammen og klarer gjøre ting hver for oss. 

Anonymkode: 30b9b...c35

• Liker 1
Skrevet

For meg hadde det vært så stor forskjell i interesser og hvordan man prioriterer tid at jeg ikke kunne levd sammen med en sånn en

Anonymkode: 1ce9e...791

• Liker 1
Skrevet

Samboer og jeg har noe overlapping når det kommer til film/musikk/spill, samtidig som vi også har totalt forskjellig smak noen ganger. Synes ikke det er kjedelig: Det som overlapper ser vi sammen, det som ikke overlapper gjør vi hver for oss.

Anonymkode: b9bd8...97b

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Samboer og jeg har noe overlapping når det kommer til film/musikk/spill, samtidig som vi også har totalt forskjellig smak noen ganger. Synes ikke det er kjedelig: Det som overlapper ser vi sammen, det som ikke overlapper gjør vi hver for oss.

Anonymkode: b9bd8...97b

Ts: Jeg er bare redd for at vi egentlig er helt ulike. Jeg har ikke helt sett det enda. D vi gjør sammen er alltid gøy men alt han ser for seg selv er action og actionspill. Da kan vi ikke være sammen har jeg være sammen har jeg funnet ut den tiden for d er ikke gøy for en jente jente som meg da får han ha det for seg selv. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (2 minutter siden):

Ts: Jeg er bare redd for at vi egentlig er helt ulike. Jeg har ikke helt sett det enda. D vi gjør sammen er alltid gøy men alt han ser for seg selv er action og actionspill. Da kan vi ikke være sammen har jeg være sammen har jeg funnet ut den tiden for d er ikke gøy for en jente jente som meg da får han ha det for seg selv. 

Nei hva gjør du da? Godt spørsmål. For du forteller ingenting om at du har noen egne interesser. Da blir det nok litt kjedelig etterhvert..

Anonymkode: c5f64...c6e

• Liker 1
Skrevet

Nei det plager meg ikke det spor. 
Ingen av oss spiller, men når det kommer til film deler vi ikke filmsmak. Han er kresen, jeg er altetende. Vi liker begge action og komedie, men jeg liker også sci-fi, fantasy og typiske chickflicks, mens han liker krigsfilmer og dokumentarer. Det løser vi ved å se på det begge liker når vi skal se sammen, og så ser vi på det kun en av oss liker når vi er alene. 

Vi har jo andre hobbyer og interesser hver for oss, og de bruker vi en akseptabel mengde tid på hver for oss. 
Hadde nok heller syntes forholdet ble kjedelig dersom vi kun likte det samme på alle områder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...