AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #1 Del Skrevet 23. september 2022 Denne. Er catchy og lett å huske. Og har mer energi Anonymkode: 89af1...6de Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #2 Del Skrevet 23. september 2022 Velkommen til tråden som forteller sannheten om musikkhistorie; at troll forsøker å påstå noe annet, blir som om man skulle si at Sputnik er større enn Elvis: Anonymkode: d90d7...e2a 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #3 Del Skrevet 23. september 2022 Call me Maybe - Carly Rae Jepsen. Anonymkode: 39dd3...217 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #4 Del Skrevet 23. september 2022 Siden jeg ikke er så fan av musikken til Beatles så er nesten hver sang jeg hører jevnlig på bedre enn alt de har laget. Anonymkode: c9fe6...c12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #5 Del Skrevet 23. september 2022 Bob marley- jammin' Anonymkode: 4b1b6...6e7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #6 Del Skrevet 23. september 2022 Lynyard skynard - Free bird Anonymkode: 8e2ba...ac3 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest PanteneProVVV Skrevet 23. september 2022 #7 Del Skrevet 23. september 2022 Obladi oblada! - Oops, neida, var visst den sangen som var så jævlig at den klarte å utradere alt annet Beatles lagde. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #8 Del Skrevet 23. september 2022 6 minutter siden, PanteneProVVV said: Obladi oblada! - Oops, neida, var visst den sangen som var så jævlig at den klarte å utradere alt annet Beatles lagde. ABBA-sangen Dum Dum Diddle vitner heller ikke om poetisk storhet, men det er få som vil avskrive ABBA av den grunn ... Anonymkode: d90d7...e2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #9 Del Skrevet 23. september 2022 Denne er helt overlegen alt fra Beatles. Anonymkode: d343a...23e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #10 Del Skrevet 23. september 2022 Bohemian rapsody er nok den beste sangen som er lagd, men jeg jeg er veldig glad i soldier of fortune Anonymkode: d11b2...85b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #11 Del Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Denne er helt overlegen alt fra Beatles. Anonymkode: d343a...23e Smertefullt.. Anonymkode: d11b2...85b Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #12 Del Skrevet 23. september 2022 16 minutter siden, AnonymBruker said: Denne er helt overlegen alt fra Beatles. Anonymkode: d343a...23e Kanskje like greit å ta med hele videoen; antar at forslaget ditt var preget av en smule ironi: Anonymkode: d90d7...e2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #13 Del Skrevet 23. september 2022 For å få opp kvaliteten på sangene i denne tråden, kan jeg ta med selveste Arnie "Skiffle-Joe", her på scenen på Tranen i Oslo med sin noe politisk ukorrekte lyrikk i "Misjonæren i Gryta"; som tidligere sirkusartist kunne Arnie opptre og spille gitar på enhjulssykkel, noe ingen av de andre musikerne i denne tråden var i stand til: Anonymkode: d90d7...e2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #14 Del Skrevet 23. september 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: For å få opp kvaliteten på sangene i denne tråden, kan jeg ta med selveste Arnie "Skiffle-Joe", her på scenen på Tranen i Oslo med sin noe politisk ukorrekte lyrikk i "Misjonæren i Gryta"; som tidligere sirkusartist kunne Arnie opptre og spille gitar på enhjulssykkel, noe ingen av de andre musikerne i denne tråden var i stand til: Anonymkode: d90d7...e2a Her er Arnie på sykkelen sin; ikke et vondt ord å si om John, Paul, George og Ringo, men selv ikke de klarte dette: Anonymkode: d90d7...e2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #15 Del Skrevet 23. september 2022 Lite som slår The Beatles. Men denne her: https://youtu.be/7jMlFXouPk8 Anonymkode: 0eb9d...851 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
PITTY Skrevet 27. september 2022 #16 Del Skrevet 27. september 2022 Hotel California av Eagles. Hvis vi skal snakke om verdensklasse/kjent og ikke bare personlige favoritter. Den to-stemte gitarsoloen er kåret til verdens beste av Guitar World Magazine.. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #17 Del Skrevet 27. september 2022 3 hours ago, PITTY said: Hotel California av Eagles. Hvis vi skal snakke om verdensklasse/kjent og ikke bare personlige favoritter. Den to-stemte gitarsoloen er kåret til verdens beste av Guitar World Magazine.. Glimrende forslag - selv om jeg er stor Beatles-fan, må jeg si meg enig i at Hotel California er en sang som definitivt står for kvalitet også rent musikalskt sett. Hvis man seriøst sett skal finne noe som kan konkurrere med det beste av Beatles, er denne et åpenbart alternativ, de aller beste fra Queen kan kanskje også brukes; det samme kan man si om ABBA. Men ellers blir det omtrent bare personlige favoritter, og selv om noen setter pris på Sputnik og mener han er verdens beste, er det ikke sikkert at resten av verden er enig i dette. Uansett - her er sangen du foreslo; vanskelig å ikke like den: Og her er den i en alternativ pianoversjon for dem som liker å spille selv: Anonymkode: d90d7...e2a Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 27. september 2022 #18 Del Skrevet 27. september 2022 Personlig liker jeg veldig mange artister og band MYE bedre enn Beatles. Men jeg respekterer jo Beatles likevel, anerkjenner hva de har gjort for å påvirke musikkhistorien og helt opp til dagens musikk. Men per i dag har ikke Beatles noe av den beste musikken laget. Langt ifra. Anonymkode: 078c4...2d9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå