Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De fleste av gutta i Tufte IL er single. Hva er det med disse som er så lite attraktivt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Man trenger ikke være lite attraktiv for å være singel.

Skrevet

Det kan jo ha noe med deres egne interesser å gjøre.. Kanskje de ikke prioriterer å treffe jenter, sjekke, gå på byen..? Og har du tenkt på den muligheten at de kanskje ikke vil ha kjæreste for øyeblikket? Og forresten, i hvertfall én av gutta har dame. Det er ingen av de guttene som er unaturlig stygge i mine øyne.

Gjest Bellatrix
Skrevet

Vet ikke. Det er da ikke alle av dem som er single? Det er i hvert fall flere av dem som er både pene og sjarmerende.

Skrevet

Tror ikke man kan si at dem ikke er attraktive..

Gjest fru fortuna ii
Skrevet

ikke atraktive?

har du sett øyvind eller? :hjerter_rundt:

Skrevet

Noen av de forteller jo at de får massevis av flørte-sms og forslag om alt mulig rart, så tror ikke de er spesielt uattraktive! (og de er jo ikke like heller!)

Skrevet

De er nerder.

De er single fordi de nerder i stedet for å treffe damer.

Case closed..dvs. EOF

Skrevet

En gjeng litt originale, har sin egen stil ikke helt mainstream gutter, noen har litt mye hår og sjegg andre kler seg slik det passer dem selv..( det er ikke mange som våger)

Disse blir definert som nerder, mao de er litt på sida, litt spesie..

Men nå skal vi lage TV serie og skape kjendiser.. Hva skjer jo hele gjengen klippes, kles og strigles vekk fra sine personligheter, og så: De skal lære å delta i det viktigste en mann kan delta i... fotball, på TV!!

Hva skjer, jo de blir som "oss" helt gjenomsnittelige gutter som spiller fotball og går i moteriktige klær, fantastisk omskolering, nærmest misjonering, hvem kom på dette tullet?:-)

Er vi for mange her i landet som ikke er mainstream, eller forteller dette oss noe annet synspunkt noen?

Skrevet
En gjeng litt originale, har sin egen stil ikke helt mainstream gutter, noen har litt mye hår og sjegg andre kler seg slik det passer dem selv..( det er ikke mange som våger)

Men nå skal vi lage TV serie og skape kjendiser.. Hva skjer jo hele gjengen klippes, kles og strigles vekk fra sine personligheter, og så: De skal lære å delta i det viktigste en mann kan delta i...  fotball, på TV!!

Hva skjer, jo de blir som "oss" helt gjenomsnittelige gutter som spiller fotball og går i moteriktige klær, fantastisk omskolering, nærmest misjonering, hvem kom på dette tullet?:-)

Er vi for mange her i landet som ikke er mainstream, eller forteller dette oss noe annet synspunkt noen?

:klappe: akkurat det der er jeg så enig i! syntes det var så nitrist den episoden hvor de skulle strigles og bli kledd opp av en gjeng moteriktige berter. Syns faktisk det var ufattelig frekt - mange av de hadde ikke noe ønske om å "bli ny". Er det ikke greit at noen har en individuell stil og at ikke alle legger like mye vekt på klær og moter?

Skrevet
De fleste av gutta i Tufte IL er single. Hva er det med disse som er så lite attraktivt?

Flere av gutta på landslaget er også single. Hva er det med dem som gjør dem lite attraktive...

Skrevet
Flere av gutta på landslaget er også single. Hva er det med dem som gjør dem lite attraktive...

:klappe::ler:

Gjest fru fortuna ii
Skrevet

Men nå skal vi lage TV serie og skape kjendiser.. Hva skjer jo hele gjengen klippes, kles og strigles vekk fra sine personligheter, og så: De skal lære å delta i det viktigste en mann kan delta i...  fotball, på TV!!

Er så enig med deg der. Jeg digger Tufte. Men akkurat den bli-ny greia var jo helt bak mål ( :ler: )

Bling bling (som forøvrig må være at av de verste uttrykkene som finnes) og stygge skjorter. :kvalm:

Gi oss nerdene tilbake. (Kanskje vi får en slags nerdenes hevn etterhvert?)

Skrevet (endret)

De liker nesten bare rollespill, data ... hadde blitt kjedelig..

Jeg syns heller ikke de er attraktive, og må nesten ha en jeg tenner på ;)

Endret av Epica
Gjest *Sexy*Cat*
Skrevet

Pga de sære interessene dems vel.

:grine2:

Skrevet

Treneren er deilig

Petter W er fin

Øyvind - klipp av det håret, så er han dritkjekk!

Skrevet

Enkelte av dem har vel ikke noen bevisst stil. Mer av typen "jeg tok på meg den genseren mamma kjøpte for 4 år siden." Men det finnes styggere gutter som har kjærester, så jeg tror det går på interesser. Ikke alle jenter er gira på gutter som bruker 90% av tiden sin på sine interesser, og 10% på henne.

Catzy

Skrevet
Treneren dems er passe attraktiv da... :sjenert:

:sjarmor:

Skulle han befinne seg på soverommet mitt, så kunne jeg sikkert blitt underholdt en stund ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...