Gå til innhold

Uke 9,engster meg ihjel..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jaja, da er jeg i uke 9 å tenker ikke på annet enn ma/sa... Lite symptomer hele veien. Kun slitenhet.. Flere som har det slik? Nesten så jeg ikke vil på ul heller fordi jeg gidder ikke å se at det ikke er noe.. Ko-ko, ja jeg vet.. 😂

Anonymkode: 85c86...0f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg var sånn siste svangerskap...jeg bare ventet på å miste.. forventet å se blod hvergang jeg gikk på do...etter ultralyd uke 12 klarte jeg å roe meg mer ned 

• Hjerte 2
Skrevet
Sofakona skrev (Akkurat nå):

Jeg var sånn siste svangerskap...jeg bare ventet på å miste.. forventet å se blod hvergang jeg gikk på do...etter ultralyd uke 12 klarte jeg å roe meg mer ned 

Hadde du også lite symptomer? 

Gjest Orangutangen
Skrevet

Hadde null symptomer hele veien med unntak av en ukes tid med ømme bryster😂 gikk helt fint, bare nyt at du slipper kvalme🥰 er 5 uker på vei med nummer to nå og satser på helt likt svangerskap😅

Skrevet

Har ikke hatt andre symptomer enn litt ømme bryster i starten. Nå er jeg 30 uker og begynner bare å kjenne på bekkenplager. Hadde tul i uke 9 for å se at det var liv, det var veldig greit. 

Anonymkode: 3e286...ebb

Skrevet
AnonymBruker skrev (26 minutter siden):

Hadde du også lite symptomer? 

Nesten ingen symptomer...de kom senere he he

Skrevet
AnonymBruker skrev (52 minutter siden):

Jaja, da er jeg i uke 9 å tenker ikke på annet enn ma/sa... Lite symptomer hele veien. Kun slitenhet.. Flere som har det slik? Nesten så jeg ikke vil på ul heller fordi jeg gidder ikke å se at det ikke er noe.. Ko-ko, ja jeg vet.. 😂

Jeg hadde ingen symptomer annet enn trøtthet første trimester. Følte meg ikke gravid før rundt uke 23-24 når jeg begynte kjenne baby sparke. 

Anonymkode: 55f0e...79f

Skrevet

Jeg er like langt som deg. Hadde mer symptomer for 4 uker siden, føler meg lite gravid bortsett fra morgenkvalmen.

Jeg sjekker for blod ved hvert dobesøk, og har heller ikke dratt på ultralyd enda. For jeg vil ikke se at det ikke er noe der, samtidig hvis det er noe der så vil jeg jo se en baby og ikke en klump.. så sa drøyer jeg til nærmere uke 12 før jeg drar, med mindre jeg skulle få noen plager eller blødninger som burde sjekkes.

Lykke til!

Anonymkode: a2586...1b5

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...