Gjest Smeltemann Skrevet 6. oktober 2022 #21 Del Skrevet 6. oktober 2022 Ja. Elsker å sptute i ansiktet på jenta,deilig å være over og bare sende satsen på henne. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ArneAnd Skrevet 6. oktober 2022 #22 Del Skrevet 6. oktober 2022 Jeg liker å gjøre det. På puppene, magen, rumpa, ansiktet. Hvis hun vil, det er viktig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bamseklemmer Skrevet 6. oktober 2022 #23 Del Skrevet 6. oktober 2022 Det kan skje helt ukontrollert, at spruten går på ryggen når hun facesitter meg. I 10 minusgrader er det nok best at hun svelger😇 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 6. oktober 2022 #24 Del Skrevet 6. oktober 2022 AnonymBruker skrev (5 timer siden): Har en mistanke om at dette er noe kvinner tenner mer på enn menn. De som liker å bli "tatt". Anonymkode: e1d41...a4b Lite som er mer turn off en å bli «sprutet på» faktisk. Anonymkode: 0ee50...085 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Østkantgutt1913 Skrevet 14. oktober 2022 #25 Del Skrevet 14. oktober 2022 Ja, ålreit det. Spruta ofte i ansiktet eller på brystene på jenter jeg har vært sammen med eller rota med. Ene fikk bra ladning i ansiktet husker jeg, det syntes hun bare var opphissende 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #26 Del Skrevet 14. oktober 2022 Jeg liker det ja. Ansikt og pupper er nice, og det beste er hvis noe havner på leppene hennes. Jeg liker også squirting da så dama kan gjerne sprute på meg også. Anonymkode: 2942e...75f Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 14. oktober 2022 #27 Del Skrevet 14. oktober 2022 Det er sexy å sprute på eller i munnen hennes. Det som er enda mer sexy er hvis hun kysser meg etterpå. Anonymkode: 2942e...75f 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå