Gå til innhold

Liker du å sprute på en dame

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Men ryktene er sanne. De liker det ikke i håret :)

Men noen er ganske greie på det.

Anonymkode: 74f31...cf0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja, jeg har ei moden gift elskerinne/kk som elsker det.  Drar meg ut, tar av kondomet og spruter på/over henne.  Hun har en impotent mann, og tenner på synet av en høypotent kuk som spruter med kraft i strålen.

Anonymkode: 43988...09f

• Liker 3
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Ja, jeg har ei moden gift elskerinne/kk som elsker det.  Drar meg ut, tar av kondomet og spruter på/over henne.  Hun har en impotent mann, og tenner på synet av en høypotent kuk som spruter med kraft i strålen.

Ja, jeg tror det kan være mye kjærlighet i å se en sterk sprut.. og ikke minst kjenne på den varme strålen over brystene.. det varmer nok hennes hjerte vil jeg tro.. Ikke såå overrasket at et slikt savn fører til hemmeligheter, det er jo viktig å holde på varmen i et forhold😉

Endret av Bamseklemmer
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bamseklemmer skrev (15 minutter siden):

Ja, jeg tror det kan være mye kjærlighet i å se en sterk sprut

Kjærlighet og trygghet har hun hos sin mann, hos meg får hun rå dyrisk sex.   "Hunndyret" i henne må temmes av og til  🤩

Begynte som leieboer i sokkeletasjen deres, vikarierte i ektesengen av og til når han var borte. Nå er jeg flyttet, men hun treffer meg i smug.   😜

• Liker 2
  • Hjerte 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Jeg syns det bare er noe griser

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synes det er godt for meg og sprute over dama, helst over ansiktet.  Jeg digger det.

Anonymkode: 8635f...136

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 uker senere...

Det kan være digg. Favoritten er i misjonær, i det jeg trekker meg ut, hun senker haka ned mot brystet for å se og det impulsive rykket hun gjør med nakken, det sjokkerte uttrykket og hylet som kommer når den første strålen treffer henne et sted i ansiktet, priceless

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
AnonymBruker skrev (På 23.9.2022 den 11.59):

Bare hvis damen har mensen og vi derfor ikke knuller, eller hvis det er helt tidlig i dating og vi bare onanerer hverandre. Da kan det være digg å komme på puppene hennes. Ellers foretrekker jeg i fitta eller munnen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja. Når det regner og jeg kjører bil så sørger jeg alltid for å time nøyaktig for å treffe sølepyttene verst mulig akkurat når det går damer forbi der. Får ikke mer gøy enn man lager selv.

Anonymkode: 0cf4a...6e2

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har en mistanke om at dette er noe kvinner tenner mer på enn menn. De som liker å bli "tatt".

Anonymkode: e1d41...a4b

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...