AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #1 Skrevet 23. september 2022 Dette skjer flere ganger, finner noen jeg liker, men så kan jeg ikke få han. Hvordan komme over han? 💔 Anonymkode: 0c06c...af7
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #2 Skrevet 23. september 2022 Overbevis deg om at han ikke er for deg. Skriv ned alle negative ting om han. Hver gang du savner han litt så ser du på det der. Tving tangene dine til negative ord. Anonymkode: fb081...b25 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #3 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (4 minutter siden): Dette skjer flere ganger, finner noen jeg liker, men så kan jeg ikke få han. Hvordan komme over han? 💔 Anonymkode: 0c06c...af7 Om en kvinne ikke klarer å få en mann vet jeg ikke hva jeg skal si til deg. Du må være maks uheldig. Anonymkode: c14dc...7e4
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #4 Skrevet 23. september 2022 Er ikke så vanskelig å styre/kontrollere følelser som mange tror. Eller rettere sagt, tidsavgrense følelser. Dette er mye brukt i traumebehandling, men kan ha stor overføringsverdi til andre ting i livet som innbefatter følelser. Faktisk veldig nyttig å kunne «skru av» denne type følelser 💃🏼 Anonymkode: c9e24...9b9 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #5 Skrevet 23. september 2022 Ute av øyet, ute av sinn. Slett alt av tidligere kommunikasjon, og blokker vedkommende overalt. Aldri rot deg borti noen på jobb. Anonymkode: 50f01...e60 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #6 Skrevet 23. september 2022 Innse at du dater over ditt nivå, og at disse mennene kan velge andre kvinner enn deg til forhold. Svelg kamelen, date menn på ditt eget nivå. Problem solved! Anonymkode: 486e6...c0e
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #7 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Om en kvinne ikke klarer å få en mann vet jeg ikke hva jeg skal si til deg. Du må være maks uheldig. Anonymkode: c14dc...7e4 Jeg er ikke ts, men hva snakker du om? Jeg er i samme situasjon, med en mann som ikke viser meg interesse. Tror du seriøst alle menn tar absolutt hva som helst, uansett? Anonymkode: f3d9a...45c 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #8 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (52 minutter siden): Dette skjer flere ganger, finner noen jeg liker, men så kan jeg ikke få han. Hvordan komme over han? 💔 Anonymkode: 0c06c...af7 Slik er det til meg og. Gitt opp og går for plan B en jeg liker men ikke har de sterke følelsene for men som har følelser for meg. Er enkelt. Fint og jeg slipper å mase om oppmerksomhet fra en som svarer kun for å være høflig. Nå får jeg masse mer oppmerksomhet men kommer aldri over den jeg har sterkest følelser for. Kommer nok aldri til å skje. Anonymkode: 65379...678
exictence Skrevet 23. september 2022 #9 Skrevet 23. september 2022 Jeg har det og sånn. Men jeg lever i håpet, og det er vondt, men og godt. Tror man bare kan ta tiden med hjelp. Er du sikker på at du aldri kan få ham, så slett han fra alt, og ikke kontakt ham. Er det et lite håp, så gi aldri opp.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #10 Skrevet 23. september 2022 exictence skrev (2 minutter siden): Jeg har det og sånn. Men jeg lever i håpet, og det er vondt, men og godt. Tror man bare kan ta tiden med hjelp. Er du sikker på at du aldri kan få ham, så slett han fra alt, og ikke kontakt ham. Er det et lite håp, så gi aldri opp. Jeg skulle ønske det var løsningen for meg som også er i denne situasjonen. Men jeg jobber sammen med denne mannen. Anonymkode: f3d9a...45c
exictence Skrevet 23. september 2022 #11 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): Jeg skulle ønske det var løsningen for meg som også er i denne situasjonen. Men jeg jobber sammen med denne mannen. Anonymkode: f3d9a...45c Men vet du hvorfor du ikke kan få ham?
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #12 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Er ikke så vanskelig å styre/kontrollere følelser som mange tror. Eller rettere sagt, tidsavgrense følelser. Dette er mye brukt i traumebehandling, men kan ha stor overføringsverdi til andre ting i livet som innbefatter følelser. Faktisk veldig nyttig å kunne «skru av» denne type følelser 💃🏼 Anonymkode: c9e24...9b9 Kan du gi en teknikk for å tidsavgrense følelser? Prøvde å Google. Takk Anonymkode: 310d3...d46
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #13 Skrevet 23. september 2022 exictence skrev (16 minutter siden): Men vet du hvorfor du ikke kan få ham? Jada, han viser meg absolutt ingen interesse. Anonymkode: f3d9a...45c
exictence Skrevet 23. september 2022 #14 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jada, han viser meg absolutt ingen interesse. Anonymkode: f3d9a...45c Er han opptatt? Hvis du vet at han ikke er opptatt, så si at du synes det hadde vært koselig å ta en matbit med ham etter arbeidstid, om han blir med?
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #15 Skrevet 23. september 2022 exictence skrev (3 minutter siden): Er han opptatt? Hvis du vet at han ikke er opptatt, så si at du synes det hadde vært koselig å ta en matbit med ham etter arbeidstid, om han blir med? Nei, han er singel. Vi har allerede gjort det noen ganger, etter endt jobb. Veldig koselig det altså, men det stoppa der. Anonymkode: f3d9a...45c
exictence Skrevet 23. september 2022 #16 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Nei, han er singel. Vi har allerede gjort det noen ganger, etter endt jobb. Veldig koselig det altså, men det stoppa der. Anonymkode: f3d9a...45c Hvorfor stoppet det der da? Hvis du vet at du vil ha ham, så si det tydelig til ham. Vet han det?
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #17 Skrevet 23. september 2022 exictence skrev (3 minutter siden): Hvorfor stoppet det der da? Hvis du vet at du vil ha ham, så si det tydelig til ham. Vet han det? Altså vi var ikke på date. Han spurte om vi skulle spise noen ganger etter overtidsjobbing og vi var sultne. Han virker ikke som den sjenerte typen, og han er godt voksen, så det naturlige er at han hadde vist konkret interesse dersom han hadde hatt noen. Jeg klarer ikke lese ham, og vet faktisk ikke om han har skjønt at jeg er interessert eller ei. Jeg er utadvendt av natur, bare ikke rundt ham. Han gjør meg usikker og sjenert siden jeg ikke vet hvor jeg har ham. Og jeg er en godt voksen kjerring selv, ikke noen tenåring. Anonymkode: f3d9a...45c
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #18 Skrevet 23. september 2022 Just now, AnonymBruker said: det naturlige er at han hadde vist konkret interesse dersom han hadde hatt noen. Jeg klarer ikke lese ham, og vet faktisk ikke om han har skjønt at jeg er interessert eller ei Jeg skjønner at du vil at han skal ta initiativ, men det er jo ikke sånn det fungerer. Du må si fra til han at du er interessert, enten ved å si det rett ut eller ved å fortsette å spørre han på middag etc. Kanskje er han interessert, eller kanskje er han likegyldig. Saken er at om han vet at du er interessert kan det være han begynner å tenke på deg på den måten. Du kan i hvertfall ikke vente at han tar initiativ bare fordi du er interessert i han. Anonymkode: 75299...7ff
exictence Skrevet 23. september 2022 #19 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Altså vi var ikke på date. Han spurte om vi skulle spise noen ganger etter overtidsjobbing og vi var sultne. Han virker ikke som den sjenerte typen, og han er godt voksen, så det naturlige er at han hadde vist konkret interesse dersom han hadde hatt noen. Jeg klarer ikke lese ham, og vet faktisk ikke om han har skjønt at jeg er interessert eller ei. Jeg er utadvendt av natur, bare ikke rundt ham. Han gjør meg usikker og sjenert siden jeg ikke vet hvor jeg har ham. Og jeg er en godt voksen kjerring selv, ikke noen tenåring. Anonymkode: f3d9a...45c Det kan jo være at han og er utadvendt av natur, men usikkerrundt deg. Dessuten har han jo tatt initiativ. Kan ikke du og spørre om dere skal ta en matbit igjen? Så bruker du "jeg - språk", st du sier at jeg har lyst til .... osv
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #20 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (19 minutter siden): Jeg skjønner at du vil at han skal ta initiativ, men det er jo ikke sånn det fungerer. Du må si fra til han at du er interessert, enten ved å si det rett ut eller ved å fortsette å spørre han på middag etc. Kanskje er han interessert, eller kanskje er han likegyldig. Saken er at om han vet at du er interessert kan det være han begynner å tenke på deg på den måten. Du kan i hvertfall ikke vente at han tar initiativ bare fordi du er interessert i han. Anonymkode: 75299...7ff Jeg skjønner hva du mener. Sannheten er at jeg har vært omsverma hele livet og er vant til at menn er de som tar initiativet. Dette er helt uvant for meg. Jeg får prøve å "gro meg noen baller". Takk for at du tok deg tid til å gi meg noen tips Anonymkode: f3d9a...45c
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå