AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #1 Skrevet 23. september 2022 Jeg har en huseier som har spurt ganske mye nylig og jeg har begynt å reagere: Han har spurt om å låne oppvaskmaskinen kl 9 på kvelden Han har vært nede hos meg og snakket med meg, og så begynner han og si at møbler jeg har ser stygge ut Og det går nedover listen Til og med spurt om jeg kan selge sykkelen til han siden han ser at jeg aldri bruker den. Er dette sånn man oppfører seg som huseier? Jeg vet at jeg hadde aldri spurt leietakerne mine om jeg var huseier om å låne oppvaskmaskinen kl 9 på kvelden iallefall Anonymkode: 87d0b...a57
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #2 Skrevet 23. september 2022 Utrolig rar oppførsel, og ikke normalt. Anonymkode: a9c3c...f4c 7
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #3 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (11 timer siden): Jeg har en huseier som har spurt ganske mye nylig og jeg har begynt å reagere: Han har spurt om å låne oppvaskmaskinen kl 9 på kvelden Han har vært nede hos meg og snakket med meg, og så begynner han og si at møbler jeg har ser stygge ut Og det går nedover listen Til og med spurt om jeg kan selge sykkelen til han siden han ser at jeg aldri bruker den. Er dette sånn man oppfører seg som huseier? Jeg vet at jeg hadde aldri spurt leietakerne mine om jeg var huseier om å låne oppvaskmaskinen kl 9 på kvelden iallefall Anonymkode: 87d0b...a57 Sånn, jeg bare rettet opp litt. Han høres snål ut. Og å spørre om å få låne oppvaskmaskinen til leieboeren er jo helt hinsides merkelig, uansett hvilken tid på døgnet det er. Anonymkode: fef72...3a4 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #4 Skrevet 23. september 2022 Hva sier du da? Sier du ja og slipper han inn? Selv hadde jeg nok sagt nei til å låne bort oppvaskmaskin så sent og hadde nok neppe ønsket at han skulle komme inn for å låne den uansett. Jeg hadde satt lite pris på slik oppførsel og hadde nok sagt at det ikke var greit av han å holde på sånn. Kanskje noe om at nå var det jeg som bodde der og at jeg har krav på eget privatliv og at han ikke har noe med hva slags møbler jeg har eller hvor ofte jeg bruker sykkelen min. Så spørs det hvordan han hadde reagert på det, men hadde nok flyttet om det ikke bedret seg. Jeg har aldri opplevd sånt fra de jeg leier hos. Sier hei når jeg ser dem og kommuniserer ellers om det er noe galt eller ting jeg/de skal vite om. Anonymkode: 01e94...258 1
Motelvibes Skrevet 23. september 2022 #5 Skrevet 23. september 2022 Han virker lettere tilbakestående. Flytt. Du vil aldri få fred der. 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #6 Skrevet 24. september 2022 Ingen spør om å låne oppvaskmaskin. Vaskemaskin kanskje, om ens egen har tatt kvelden, og det kanskje tar en uke grunnet ett eller annet å få levert/ montert en ny. Og ja, jeg kan montere selv, men noen klarer ikke det. Men oppvaskmaskin? Da er det milevis lettere å vaske for hånd enn å bære alt rundt huset. Anonymkode: ecd5b...3e6 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå