AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #1 Skrevet 23. september 2022 Hei, pga samlivsbrudd har jeg fått meg en egen leilighet som jeg flytter til snart. Av ulike årsaker må ex-samboer ha ett sted å bo pga. renovering i leiligheten hans (ca. 2 uker). Jeg og exen har et godt forhold tross omstendighetene, og vi har et felles barn så det passer veldig bra for han å bo hos meg i de to ukene. Jeg har leid en sokkelleilighet og jeg vet at jeg har lov til å ha besøk - men lurer litt på hva utleierne tenker når de ser exen bo hos meg i ca 2 uker kort tid etter at jeg flytter inn i leiligheten. Jeg tenker å gi dem beskjed (sånn at de ikke tror at jeg lurer dem), men blir det feil å gi dem beskjed fordi de vil forvente en forklaring hver gang jeg får besøk? Hva hadde dere tenkt hvis dere leide ut til meg? Anonymkode: a7fc8...905
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #2 Skrevet 23. september 2022 Utleier har ikke noe med det å gjøre. Anonymkode: 5b58b...bb3 4 3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #3 Skrevet 23. september 2022 De har overhodet ingenting med det. Men for ordens skyld kan det være greit å si fra. Anonymkode: cf137...f59 6 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #4 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Utleier har ikke noe med det å gjøre. Anonymkode: 5b58b...bb3 Jeg vet dette, men vil jo ikke skape et dårlig forhold fra starten av. Anonymkode: a7fc8...905
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #5 Skrevet 23. september 2022 Du burde bry deg litt mindre om utleier og litt mer om barnet. Det kommer til å bli unødvendig forvirrende og vanskelig for barnet at dere flytter til og fra hverandre hele tiden, uansett hvor praktisk det enn er for dere. Anonymkode: 0dcc8...7e3 1
Snublefot62 Skrevet 23. september 2022 #6 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Jeg vet dette, men vil jo ikke skape et dårlig forhold fra starten av. Anonymkode: a7fc8...905 Om det blir dårlig forhold av dette så er det skapt av utleier - ikke deg. Og da er det vel greit å ha det avklart tidlig så du kan finne deg et nytt sted å bo i stede for 2-3 år ned veien når dere trives der? 1
Gjest takinova Skrevet 23. september 2022 #7 Skrevet 23. september 2022 Du har lov å ha besøk, men jeg ville nå sendt dem en mld helt kort og sagt at du får en venn på besøk i 2 uker.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #8 Skrevet 23. september 2022 Bare forklar at det kun er nå i starten pga renovering. Anonymkode: 12e20...a66 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #9 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Du burde bry deg litt mindre om utleier og litt mer om barnet. Det kommer til å bli unødvendig forvirrende og vanskelig for barnet at dere flytter til og fra hverandre hele tiden, uansett hvor praktisk det enn er for dere. Anonymkode: 0dcc8...7e3 Fint at du tok deg tid til å kommentere om livet mitt og hva som er best for barnet mitt. Anonymkode: a7fc8...905
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #10 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (8 minutter siden): Bare forklar at det kun er nå i starten pga renovering. Anonymkode: 12e20...a66 Greit takinova skrev (11 minutter siden): Du har lov å ha besøk, men jeg ville nå sendt dem en mld helt kort og sagt at du får en venn på besøk i 2 uker. Enig Snublefot62 skrev (2 timer siden): Om det blir dårlig forhold av dette så er det skapt av utleier - ikke deg. Og da er det vel greit å ha det avklart tidlig så du kan finne deg et nytt sted å bo i stede for 2-3 år ned veien når dere trives der? godt poeng! Anonymkode: a7fc8...905
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #11 Skrevet 23. september 2022 Veldig greit å sende en melding og orientere om at det kun er midlertidig pga renovering. Jeg som utleier hadde satt pris på det😊 Mine leieboere får selvsagt ha så mye besøk de vil, men siden du snart er nyinnflyttet så er det nok greit å nevne det slik at huseier ikke begynner å lure. Veldig ryddig å gjøre det slik👍 Anonymkode: 667e8...fe3 3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #12 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (3 timer siden): Fint at du tok deg tid til å kommentere om livet mitt og hva som er best for barnet mitt. Anonymkode: a7fc8...905 Fint at du synes det. Anonymkode: 0dcc8...7e3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå