Gå til innhold

Er det noen som kan svare på dette? Angående ei venninne og typen min.

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ei jente på 18 år, og spør her på dette forumet for her er det voksne damer. Saken er den at jeg nylig har fått kjæreste. I helgen hadde han en fest hjemme hos seg, der var jeg ikke for jeg måtte jobbe. Det var noen få av mine venninner som var der, og de mente at typen min var ganske flørtete. Hun ene venninnen min tok et bilde av seg selv og typen min der det ser ut som han er ganske nærgående. Hun la dette bildet ut på snap-storyen sin.  

Jeg har tatt dette opp med kjæresten min, og han er ikke enig i at han var flørtete. Jeg er veldig usikker på om jeg gidder å bruke noe mer tid på han. Men det jeg også reagerer på, er at venninnen min tok dette bildet og la ut på sosiale medier. Det synes jeg var dårlig gjort. Og jeg skjønner ikke hvorfor hun gjorde det. 

Anonymkode: b9e46...2e1

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Jeg er ei jente på 18 år, og spør her på dette forumet for her er det voksne damer. Saken er den at jeg nylig har fått kjæreste. I helgen hadde han en fest hjemme hos seg, der var jeg ikke for jeg måtte jobbe. Det var noen få av mine venninner som var der, og de mente at typen min var ganske flørtete. Hun ene venninnen min tok et bilde av seg selv og typen min der det ser ut som han er ganske nærgående. Hun la dette bildet ut på snap-storyen sin.  

Jeg har tatt dette opp med kjæresten min, og han er ikke enig i at han var flørtete. Jeg er veldig usikker på om jeg gidder å bruke noe mer tid på han. Men det jeg også reagerer på, er at venninnen min tok dette bildet og la ut på sosiale medier. Det synes jeg var dårlig gjort. Og jeg skjønner ikke hvorfor hun gjorde det. 

Anonymkode: b9e46...2e1

Hva sier magefølelsen din da?

Synes selvsagt det er teit av venninna di å ta bildet i utgangspunktet, men jeg tviler ikke på at gutten sikkert var flørtete. Ville ikke sløst mere tid på han, når det blir «oppstyr» rundt fester osv, har vært der selv og man ender som regel opp såret uansett.

Når det kommer til venninna di så må du jo se det litt an.. Om du tar det opp med henne/er «sur» for det, så fremstår du som usikker på deg selv, og det er trossalt venninnen din og bør ikke egentlig være så farlig at hu tar et bilde sammen med han. Føler feilen ligger hos han og ikke henne

Anonymkode: 2ac5a...55b

Skrevet

Når du merker at ham oppfører seg på måter som sårer deg så tidlig i forholdet så er det best å slå opp for hvis ikke blir du bare enda mer såra senere 

Anonymkode: 54954...2c2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...