AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #1 Skrevet 23. september 2022 F eks At man svetter mindre av lett aktivitet som en gåtur f eks. Anonymkode: fd155...bb8
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #2 Skrevet 23. september 2022 Overvektige mennesker fryser ikke like lett(fett isolerer som min mor sa til meg), men blir lett varm om sommeren. Så vil nok anta at man kan svette mindre ja. Har hørt folk som går ned en del i vekt fortelle at de fryser hele tiden. Anonymkode: 66d55...65b
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #3 Skrevet 24. september 2022 Jeg er veldig slank og trener regelmessig, men svetter fremdeles MYE når jeg trener. Tror det er flere individuelle ting som spiller inn enn bare vekt Anonymkode: cc38d...004
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #4 Skrevet 24. september 2022 Jeg svettet ikke mindre av å gå ned i vekt. Anonymkode: 684b6...863 1
Purple_Pixiedust Skrevet 24. september 2022 #5 Skrevet 24. september 2022 Kan ikke si jeg har merket forskjell. Mesteparten av livet har jeg vært normalvektig, de siste år med BMI rundt 19-21, men har hatt alt fra 29 til 18 i BMI. Fryser lett uansett jeg, men frøs selvsagt mest som undervektig. Likevel ved trening svetter jeg rimelig likt uansett vekt.
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #6 Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Jeg er veldig slank og trener regelmessig, men svetter fremdeles MYE når jeg trener. Tror det er flere individuelle ting som spiller inn enn bare vekt Anonymkode: cc38d...004 Jeg tenker ikke på trening, men på vanlig aktivitet. Som f eks å gå en liten tur. Anonymkode: fd155...bb8
Karmaisabitch Skrevet 24. september 2022 #7 Skrevet 24. september 2022 AnonymBruker skrev (23 timer siden): Overvektige mennesker fryser ikke like lett(fett isolerer som min mor sa til meg), men blir lett varm om sommeren. Så vil nok anta at man kan svette mindre ja. Har hørt folk som går ned en del i vekt fortelle at de fryser hele tiden. Anonymkode: 66d55...65b De fryser fordi temperaturreguleringen er i ubalanse når man har energiunderskudd i kroppen, det vil normalisere seg når vekten stabiliseres over tid.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå