Gjest Gjest Skrevet 28. november 2005 #1 Skrevet 28. november 2005 Dama mi fortalte at hun har veldig fylleanger etter helga. Hun ville ikke fortelle noe annet enn at hun hadde fått seg noen venner hun ikke ville ha. Men hun sa også at det ikke var noe å fortelle. Hva er det som skjer? Hun vil ikke si noe til meg:(
Gjest anotherguest Skrevet 28. november 2005 #2 Skrevet 28. november 2005 Har du egentlig noe med det å gjøre da?
Gjest 1111 Skrevet 28. november 2005 #3 Skrevet 28. november 2005 Er jo ganske normalt å ha fylleangst, selv om det egentlig ikke har skjedd noe spesielt.
Gjest TomKrus Skrevet 28. november 2005 #4 Skrevet 28. november 2005 Har du egentlig noe med det å gjøre da? ← Hvorfor si a men ikke b til en kjæreste? Lite hensynsfullt.
Gjest Gjest Skrevet 28. november 2005 #5 Skrevet 28. november 2005 Ja, hun burde unnlatt å si noe i det hele tatt til ham...sier man det ene venter man jo på fortsettelsen!
Gjest Kålungen Skrevet 29. november 2005 #6 Skrevet 29. november 2005 Ja, hun burde unnlatt å si noe i det hele tatt til ham...sier man det ene venter man jo på fortsettelsen! ← Jeg har nesten alltid litt fylleangst når jeg har drikki jeg, selv om det stort sett ikke er noen grunn til det Men jeg er enig i at når hun først har sagt a er det dårlig gjort å ikke si b.
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2005 #7 Skrevet 29. november 2005 Er jo ganske normalt å ha fylleangst, selv om det egentlig ikke har skjedd noe spesielt. ← Nå får vi ikke blande samme fylleangst og fylleanger her. Det er faktisk to vidt forskjellige ting.
Gjest 1111 Skrevet 29. november 2005 #8 Skrevet 29. november 2005 Uansett om du ender ordet med angst eller anger så er går det vel litt ut på samme sak. Angrer på masse ting jeg har gjort i fylla jeg, selv om det aldri er noe spesielt, og langt ifra noe som noen andre har reagert på.
Gjest Gamle Alex Skrevet 29. november 2005 #9 Skrevet 29. november 2005 Hvorfor si a men ikke b til en kjæreste? Lite hensynsfullt. ← kan jo nesten virke som om hun vil han ska være bekymret
Gjest TomKrus Skrevet 29. november 2005 #10 Skrevet 29. november 2005 kan jo nesten virke som om hun vil han ska være bekymret ← Jepp. Var selv sammen med en slik dame engang. Hadde endt opp alene på nachspiel med en kamerat, men det skjedde ikke noe. Da jeg spurte om hva slags forhold hun hadde til ham ville hun ikke svare... Takk og adjø. Orker ikke leke med jenter som skal teste meg med jenteleker. Let's find a woman. Kunne jeg tenkt. Men gjorde det ikke.
Gjest Gamle Alex Skrevet 29. november 2005 #11 Skrevet 29. november 2005 Vet ikke om jeg ville kalle det jenteleker men det er manipulerende
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2005 #12 Skrevet 29. november 2005 Uansett om du ender ordet med angst eller anger så er går det vel litt ut på samme sak. Angrer på masse ting jeg har gjort i fylla jeg, selv om det aldri er noe spesielt, og langt ifra noe som noen andre har reagert på. ← Ærlig talt, hvis du ikke vet forskjellen på angst og anger knyttet til fyll, så vitner det om en total mangel på respekt for begrepet angst i alle sammenhenger. Du kan iallfall ikke ha opplevd fylleangst noengang. Fylleangst er faktisk ganske alvorlig, det er en fysisk og psykisk sykdomstilstand, som først og fremst herjer med sinnet til folk, og anger er på ingen måte noen fremtredende følelse i den tilstanden. Angsten gjør en redd, utrolig rastløs, og man vet igrunnen ikke hva eller hvor man skal gjøre av seg. Selvmordstanker er den ytterste konsekvens av fylleangst. Fylleanger er veldig light, det er kun en tilstand der man angrer på ting man sagt og gjort.
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2005 #13 Skrevet 29. november 2005 Hun har sagt noe mer. Hun sa at hun er veldig glad for at jeg ikke var der. Også sa hun at det lignet på en såpeopera hvor hun hadde en av rollene. Er redd det har noe med gutter å gjøre jeg:(
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2005 #14 Skrevet 29. november 2005 Også sa hun at hun aldri skal drikke mer. Jeg vil ikke spørre mer for jeg vil ikke mase. Hva hun gjør når vi ikke er med hverandre har jeg ikke noe med. Men denne gangen tror jeg kanskje hun har vært utro på en eller annen måte.
Gjest Gjest_Morten_* Skrevet 29. november 2005 #15 Skrevet 29. november 2005 Hiv henne ut. Dersom hun ikke kan si det hva det er, er det helt sikkert noe du ikke kommer til å like! Hun er uansett et menneske som drikker så mye at hun mister kontrollen, og sånne mennesker er ikke noe å ta vare på. Skift lås og hiv ut alle klærne hennes en dag hun er borte! -Morten
Nabodama Skrevet 29. november 2005 #16 Skrevet 29. november 2005 Også sa hun at hun aldri skal drikke mer. Jeg vil ikke spørre mer for jeg vil ikke mase. Hva hun gjør når vi ikke er med hverandre har jeg ikke noe med. Men denne gangen tror jeg kanskje hun har vært utro på en eller annen måte. ← Hvis hun har gjort noe som kan påvirke forholdet deres, så er det absolutt noe du har noe med. Selv om du ikke var der sammen med henne akkurat da det skjedde.
Gjest Gamle Alex Skrevet 29. november 2005 #17 Skrevet 29. november 2005 Også sa hun at hun aldri skal drikke mer. Jeg vil ikke spørre mer for jeg vil ikke mase. Hva hun gjør når vi ikke er med hverandre har jeg ikke noe med. Men denne gangen tror jeg kanskje hun har vært utro på en eller annen måte. ← Som TomKrus sa, hvorfor ikke si B når hun ha sagt A. Det virker på som meg som om hun vil være slem og manipulerende
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2005 #18 Skrevet 29. november 2005 Jeg må tilføye at hun ringte meg ved ett tida på natta. Jeg sov, så jeg tok ikke telefonen. Fikk også en melding hvor hun skrev at hun var glad i meg sånn ved fire tida. Så jeg vet ikke helt hva som kan ha skjedd. Hun sier hun tenker på det hele tida, men jeg får ikke høre noe. Jeg blir sliten av det. Tenker på det hele tida. Men om hun hadde gjort noe galt og ikke ville fortelle meg det så hadde hun vel ikke sagt noe i det hele tatt?
Gjest 1111 Skrevet 29. november 2005 #19 Skrevet 29. november 2005 Ærlig talt, hvis du ikke vet forskjellen på angst og anger knyttet til fyll, så vitner det om en total mangel på respekt for begrepet angst i alle sammenhenger. Du kan iallfall ikke ha opplevd fylleangst noengang. Fylleangst er faktisk ganske alvorlig, det er en fysisk og psykisk sykdomstilstand, som først og fremst herjer med sinnet til folk, og anger er på ingen måte noen fremtredende følelse i den tilstanden. Angsten gjør en redd, utrolig rastløs, og man vet igrunnen ikke hva eller hvor man skal gjøre av seg. Selvmordstanker er den ytterste konsekvens av fylleangst. Fylleanger er veldig light, det er kun en tilstand der man angrer på ting man sagt og gjort. ← Jeg vet ganske så godt hva angst er, for det har jeg slitt med selv (ikke bare fylleangst). Poenget mitt var at både angst og anger kan komme uten at det er noen spesiell grunn til det (at man har gjort noe utilgivelig osv). Jeg sier ikke at anger og angst er det samme. Jeg sier heller ikke at det en noen god følelse, noen av delene.
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2005 #20 Skrevet 29. november 2005 For meg virker det nesten som hun har kyssa litt med en dame og er flau over det nå. Eller kan hun ha fått i seg noe dop, danset på bordet, spydd på doen med buksa nede mens andre måtte hjelpe henne på bena, og er flau for det? Ikke lett å si. Det er kanskje som noen her sier, at hun er manipulerende og vil gjøre deg usikker... Kjøp inn noen øl eller vin og inviter til en prat. Så får du sikkert høre hva som egentlig skjedde.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå