Gå til innhold

Han vil ikke at jeg skal ha på meg skjørt eller kort kjole når jeg er ute blant folk når han ikke er med

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg studerer på høyskole og jobber i klesbutikk ved siden av. Kjæresten er veldig klar på at han ikke vil at jeg skal ha på meg skjørt eller kortere kjoler når jeg er på skolen, på jobb eller skal ut generelt uten han. Han sier han er litt sjalu, men ikke ekstremt. Radaren min sier noe litt annet, men. I går tok jeg frem et skinnskjørt og en ull genser som jeg hadde tenkt å ha på meg og da sa han om ikke jeg kunne gå for bukse istedenfor.  Jeg deler mine meninger om hva han har på seg, men jeg bestemmer jo ikke at i dag skal han ha på seg det og det, noe jeg føler han gjør litt med meg. Jeg synes det er søtt at han vil beskytte meg og at han er litt sjalu, men så tenker jeg at det går en grense også. Jeg har spurt han flere ganger om hvorfor han er sånn og da sier han at han vil ikke at andre(hovedsakelig menn da) skal se på meg. Vi er etnisk norske begge to, så det har ingenting med religion å gjøre heller dette her. Har du hatt det litt på samme måte? 

Anonymkode: 71bfd...672

• Liker 3
  • Hjerte 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ts du bor i Norge. Du kan gå med det du vil. 

Anonymkode: fcd91...67e

• Liker 30
  • Nyttig 11
Skrevet

Okay. Hasta la vista, baby.

Anonymkode: 183be...99a

• Liker 23
  • Nyttig 7
Skrevet

Nei. Det er ikke noe han bestemmer. For meg hadde jeg ikke ønsket å være med en person som ikke så selv hvor urimelig følelsene hans var på det feltet.

• Liker 9
  • Nyttig 3
Skrevet

Det er ikke søtt eller beskyttende. Det er heller ikke « normal» sjalusi. 

Anonymkode: c499c...6eb

• Liker 35
  • Nyttig 5
Skrevet

LØØØØØØØP!!!!!

• Liker 12
  • Nyttig 3
Skrevet

Sånn er kjæresten min også, men i det lange løp følte meg bedre og bedre. Før jeg møtte han hadde jeg nok et oppmerksomhetsbehov som kunne resultere i at jeg gikk i utringning og korte shortser. Nå føler jeg meg mer kvinne og classy (sykt teit, men ja😂). MEN ett skinnskjørt, ullgenser og strømpebukse er jo bare dritfint? Typen din burde jo bare være fornøyd med at du har fin stil..

Anonymkode: 6813d...38e

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Sånn er kjæresten min også, men i det lange løp følte meg bedre og bedre. Før jeg møtte han hadde jeg nok et oppmerksomhetsbehov som kunne resultere i at jeg gikk i utringning og korte shortser. Nå føler jeg meg mer kvinne og classy (sykt teit, men ja😂). MEN ett skinnskjørt, ullgenser og strømpebukse er jo bare dritfint? Typen din burde jo bare være fornøyd med at du har fin stil..

… -> Men kommuniser med han! Spørr hvor disse usikkerhetene kommer fra slik at du kan prøve å imøtekomme noen av behovene hans hvis det er realistisk:)

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Hvorfor skal du kle deg med kort skjørt når du har mann? Det tiltrekker seg oppmerksomhet fra andre menn. Selvfølgelig vil han ikke at du skal kle deg på den måten

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet

Takk for svarene så langt. Jeg liker jo å kle meg i det jeg selv føler meg vel i og jeg liker å pynte meg litt. Har derfor mange par skjørt og kjoler hengende. Han har tidligere sagt at han synes skater girl stilen er ganske sexy fordi den er mer avslappet, men nå er jeg 26 år og går ikke på vgs lengre. 

• Liker 7
Skrevet
Mr.PimpLotion skrev (1 minutt siden):

Hvorfor skal du kle deg med kort skjørt når du har mann? Det tiltrekker seg oppmerksomhet fra andre menn. Selvfølgelig vil han ikke at du skal kle deg på den måten

Skal man forandre klesstil etter sivilstatus?

Anonymkode: 9b42a...c5c

• Liker 29
  • Nyttig 3
Skrevet
Mr.PimpLotion skrev (2 minutter siden):

Og jeg ser den, men jeg bruker strømpebukse. Skjørtene mine dekker jo godt over rumpa i tillegg. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Skrevet
Mr.PimpLotion skrev (3 minutter siden):

Vi kler oss ikke for å få oppmerksomhet fra menn, vi kler oss for å føle oss bra. Den dagen en mann skal bestemme hva jeg skal ha på meg av helt normale dameklær, er den dagen den mannen blir singel. 

• Liker 33
  • Hjerte 1
  • Nyttig 11
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker said:

Skal man forandre klesstil etter sivilstatus?

Anonymkode: 9b42a...c5c

Man prøver å respektere partneren sin sine ønsker. 

Skrevet
Mr.PimpLotion skrev (5 minutter siden):

Så du tror at vi single kler oss i det for å få oppmerksomhet fra menn? 
Jeg bruker det fordi jeg syns det er fint. 
Og jeg dater kun selvsikre menn som ikke bryr seg om det. 
Gidder ikke usikre menn som tror jeg har sex med andre bare jeg går ut døren i et kort skjørt. 

Anonymkode: 3ce36...fef

• Liker 18
  • Nyttig 6
Skrevet

Nei, bare nei. Dette er ikke Iran.

• Liker 15
  • Nyttig 3
Skrevet
Mr.PimpLotion skrev (2 minutter siden):

Man prøver å respektere partneren sin sine ønsker. 

Ja, og ts ønsker å iblant gå med skjørt. 

Anonymkode: 0b963...ba0

• Liker 12
  • Hjerte 2
  • Nyttig 11
Skrevet
3 minutter siden, MissIndependent45 said:

Vi kler oss ikke for å få oppmerksomhet fra menn, vi kler oss for å føle oss bra. Den dagen en mann skal bestemme hva jeg skal ha på meg av helt normale dameklær, er den dagen den mannen blir singel. 

Jeg gir vel faen i hvorfor du kler deg slik du gjør. Du får oppmerksomhet fra menn hvis du kler deg sånn. Menn liker ikke det. Hvis du vil ha et godt forhold så er det kanskje en ide å høre på partneren sin?

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...