AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #1 Skrevet 23. september 2022 vi har møtt en fyr som både jeg og mannen liker. Vi vurderer nå å la han flytte inn, slik at vi får et samboerskap på 3 mennesker. Men vi vet ikke om vi tør, pga holdninger til skeive og til det å "være mer enn 2" Jeg er rett å slett redde, eller vi er, for at vårt forhold skal bli sett på noe som klovneri. Og det gjør oss triste. Det gjør også at vi kjenner på skam! Hva er så galt i å invitere en flott tredjemann inn i vårt forhold? Vi er alle sammen forelsket og alle er on board. Hva hadde du tenkt om du hadde sett et forhold med 3 mennesker, der alle elsket hverandre like mye? Irriterer meg at jeg tenker sånn på hva andre mener om dette Anonymkode: 1fabf...31f 1 6
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #2 Skrevet 23. september 2022 Bare pass på så han ikke blir "enhjørningen" deres. Anonymkode: 5b3da...ee9
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #3 Skrevet 23. september 2022 Ta kontakt med PolyNorge. Anonymkode: 5b3da...ee9 1
Hoppetaujenta Skrevet 23. september 2022 #4 Skrevet 23. september 2022 Jeg hadde ikke tenkt negativt om det og en slik setting er mange av oss vant til via tv, så kjør på om dere vil det. En annen sak er om dere kjenner hverandre godt nok til å bo sammen så fort. Det kan skjære seg og da er det bedre at tredjeparten bor for seg selv og kommer på besøk/overnatter noen døgn etc. Lykke til x3 6
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #5 Skrevet 23. september 2022 Hoppetaujenta skrev (Akkurat nå): Jeg hadde ikke tenkt negativt om det og en slik setting er mange av oss vant til via tv, så kjør på om dere vil det. En annen sak er om dere kjenner hverandre godt nok til å bo sammen så fort. Det kan skjære seg og da er det bedre at tredjeparten bor for seg selv og kommer på besøk/overnatter noen døgn etc. Lykke til x3 Å, takk ❤️ Svar som dette gjør meg lykkelig. Hater å tenke at folk ser på oss som klovner og karneval, så takk ❤️ Anonymkode: 1fabf...31f 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #6 Skrevet 23. september 2022 Skal han ha eget soverom? Eller dere ha større seng? Anonymkode: 5b3da...ee9
Hoppetaujenta Skrevet 23. september 2022 #7 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Å, takk ❤️ Svar som dette gjør meg lykkelig. Hater å tenke at folk ser på oss som klovner og karneval, så takk ❤️ Anonymkode: 1fabf...31f Uansett hva en vil gjøre, eller allerede gjør i livet og det er litt annerledes, så vil det alltid finnes folk som rynker på nesa og ikke liker det...evt. så blir en kanskje ropt etter og baksnakket/fryst ut, men sånn er altså noen små, triste mennesker og de er slik over alt. Vil en "sin ting" sterkt nok, så kjemper en sine kamper og står for det.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #8 Skrevet 23. september 2022 Misunnelige folk som svarer fordi de ikke har denne muligheten selv 😅 Anonymkode: 09373...713 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #9 Skrevet 23. september 2022 Tror kanskje jeg ikke hadde lagt noe særlig merke til hvem og hvor mange som bor i nabohuset med mindre dere prater til meg. Men så leste jeg at dere er kun menn, da hadde jeg nok lagt merke til det. Og det hadde nok bekreftet min tanke om at homofile menn er ekstremt promiskuøse (siden de ikke har partnere uten overflod av testosteron). Men jeg hadde ikke sett negativt på det. Det er da plass til alle slags partnerskap og boformer. Anonymkode: 5da99...98a 3 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #10 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Hva er ekkelt med å elske flere? Vi skader ingen. Påtvinger oss ingen heller. Vi vil bare leve slik vi vil i fred. Men det går ikke, for samfunnet mener det er galt. Det mener jeg er galt! Anonymkode: 1fabf...31f Dere kan jo grise så mye dere vil bak lukkede dører, men dere trenger ikke fortelle alle andre om det. Anonymkode: 85705...451 3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #11 Skrevet 23. september 2022 Double trouble. Anonymkode: d365b...37d
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #12 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Dere kan jo grise så mye dere vil bak lukkede dører, men dere trenger ikke fortelle alle andre om det. Anonymkode: 85705...451 Det kan jo du også. Hvorfor tenker du han «forteller alle andre om det» bare ved å bo sammen? Om du bor med en partner, så forteller du jo verden at dere «griser sammen» Anonymkode: 5da99...98a 1 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #13 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Det kan jo du også. Hvorfor tenker du han «forteller alle andre om det» bare ved å bo sammen? Om du bor med en partner, så forteller du jo verden at dere «griser sammen» Anonymkode: 5da99...98a VELDIG enig i denne. Hva tror dere vi gjør? Har trekant ute offentlig? Vi leier ikke hender en gang. Anonymkode: 1fabf...31f 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #14 Skrevet 23. september 2022 For min del kunne dere likesågodt vært i kollektiv som å være i et kjærlighetsforhold. Det spiller ingen rolle hvordan dere ønsker å leve. Hva andre gjør er ikke min business så lenge det går utover meg. Anonymkode: 7f7b4...277 1
JegMotStrømmen Skrevet 23. september 2022 #15 Skrevet 23. september 2022 Jeg veldig monogamt anlagt selv, men syns faktisk at folk skal gjøre som de ønsker, så framt det ikke skader andre. Sånn jeg ser det, så er det 3 stykker som vil få glede av denne ordningen, ingen vil bli skadd. Med unntak av kommentarer fra folk som ikke har noe med saken å gjøre i det hele tatt. I mitt hode totalt verdiløse kommentarer. Selvsagt kan det bli problemer siden, det kan det i alle forhold. Jeg forstår ikke mennesker som må rakke ned på kjærlighet, omfavn kjærligheten, vi trenger den i en verden som ellers rommer mye elendighet og hat. Go for it. 7
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #16 Skrevet 23. september 2022 det er ikke så lett som man kan kanskje tor det er lett å bli sjalu og føle seg utenfor det kan bli mye drama man kan bli såret Anonymkode: 07553...f13 1
Ænema Skrevet 23. september 2022 #17 Skrevet 23. september 2022 jeg hadde gått for det. du lever en gang. hvis dette gjør dere lykkelige. men klarer dere dette uten sjalusi? 1
Hannah80 Skrevet 23. september 2022 #18 Skrevet 23. september 2022 Polygami er jo noe FRI kjemper for. Og det er èn av årsakene til at jeg tar avstand fra hele denne ideologien. 4
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #19 Skrevet 23. september 2022 Jeg syns det er vanskelig å se for meg/forstå at det kan funke, sånn ut fra meg selv. Og det virker litt fremmed, men det er nok av mangel på kjennskap til det. (Nei, jeg ser for lite på tv til å ha fått med meg særlig mye av det.) Samtidig tenker jeg at så lenge alle involverte har det bra og trives med ordningen, så vil jo dét være det viktigste, og da gleder jeg meg på deres vegne. 🥰 Anonymkode: 7a333...2a2 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #20 Skrevet 23. september 2022 Jeg tenker dette: Dere kan umulig være glad nok i hverandre om dere skal ha en tredje mann som skal knulle med dere. I mine øyner så er dere ikke forelsket nok. Anonymkode: 4c214...591 4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå