Gå til innhold

Regnes dette som utroskap?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvis man er i «bli kjent» fasen med en gutt og denne gutten fortsatt skriver til jenter på tinder og vi ikke har snakka om hva vi er og hva ståa mellom oss er og har heller ikke hatt sex. Litt fingring og søte ord.

Altså han skrev med en jente dagene etter han hadde sovet hos meg fordi han trodde jeg fortsatt brukte tinder, fordi jeg hadde en varsling. Og denne varslingen var fra før vi møtes. Der han skrev hvor han bodde og hva han holdt på med. 

Regnes dette som utroskap da?

Anonymkode: acfec...b9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Utroskap har ingen fast definisjon, det er opp til hvert enkelt par å avgjøre hva som er utroskap eller ikke. 

Nå mener jeg at det er helt innafor å date flere på en gang, men da gjelder det jo å avklare spillereglene. Kommunikasjon er nøkkelen.

Anonymkode: 005a7...145

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Utroskap har ingen fast definisjon, det er opp til hvert enkelt par å avgjøre hva som er utroskap eller ikke. 

Nå mener jeg at det er helt innafor å date flere på en gang, men da gjelder det jo å avklare spillereglene. Kommunikasjon er nøkkelen.

Ja, vi har snakket om det og blitt enige om at det skal være oss. Men har bare en vond følelse i meg, og føler jeg nesten har vært utro mot han. Siden han følte noe mer og trodde vi var en greie.

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Ja, vi har snakket om det og blitt enige om at det skal være oss. Men har bare en vond følelse i meg, og føler jeg nesten har vært utro mot han. Siden han følte noe mer og trodde vi var en greie.

Men vi hadde jo heller aldri snakket om det, og som jeg skrev i innlegget øverst så ja.

Skrevet
AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Du føler DU har vært utro? Var det ikke han som skrev med en annen?

Anonymkode: 21c1d...212

• Liker 3
Skrevet

Du føler DU har vært utro? Var det ikke han som skrev med en annen?

Anonymkode: 21c1d...212

Altså hele ståa er rar, men vi hadde jo ikke hatt sex kun sovet med hverandre to-tre ganger også finner jeg ut at han har skrevet med en på tinder. Og reagerte litt på det, fordi følte meg ikke så spesiell. Også skylder han på at det var fordi jeg hadde en varsling på tinder, men denne var jo gammel. Så møtte jeg en tidligere flamme noen dager senere på en fest som jeg lå med.

Men regnes det som utroskap når vi ikke har hatt sex og vi ikke engang har snakket om at vi driver av? Begge hadde fortsatt tinder og han hadde fortsatt happen og tinder…men kun sov sammen

Skrevet

Denne har jeg lest før, hvorfor poster folk samme om igjen?

Anonymkode: bd027...b37

• Liker 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (1 time siden):

Altså hele ståa er rar, men vi hadde jo ikke hatt sex kun sovet med hverandre to-tre ganger også finner jeg ut at han har skrevet med en på tinder. Og reagerte litt på det, fordi følte meg ikke så spesiell. Også skylder han på at det var fordi jeg hadde en varsling på tinder, men denne var jo gammel. Så møtte jeg en tidligere flamme noen dager senere på en fest som jeg lå med.

Men regnes det som utroskap når vi ikke har hatt sex og vi ikke engang har snakket om at vi driver av? Begge hadde fortsatt tinder og han hadde fortsatt happen og tinder…men kun sov sammen

Nå vet jeg ikke hvor gamle dere er, men ut ifra følelsene du beskriver i dette så er jo ikke akkurat dette noen sunn måte å starte et forhold på. De fleste voksne mennesker synes jo det er greit med en avklaring tidlig om man dater andre mennesker (og hva det innebærer) eller ikke. Jeg har selv datet flere på en gang, hvor jeg har hatt sex med flere uten noen form for dårlig samvittighet. Men nå er jeg gift og har stiftet familie, og hvis min mann hadde tekstet lysbetont med en kvinne og samtidig følt at han måtte skjule det for meg, da anser jeg det som utroskap. Det samme gjør han så vi er enige der. 

Skrevet

Fikk ikke de svarene du var ute etter i forrige tråd og startet en ny??

Anonymkode: fff39...602

Skrevet
AnonymBruker skrev (45 minutter siden):

Nå vet jeg ikke hvor gamle dere er, men ut ifra følelsene du beskriver i dette så er jo ikke akkurat dette noen sunn måte å starte et forhold på. De fleste voksne mennesker synes jo det er greit med en avklaring tidlig om man dater andre mennesker (og hva det innebærer) eller ikke. Jeg har selv datet flere på en gang, hvor jeg har hatt sex med flere uten noen form for dårlig samvittighet. Men nå er jeg gift og har stiftet familie, og hvis min mann hadde tekstet lysbetont med en kvinne og samtidig følt at han måtte skjule det for meg, da anser jeg det som utroskap. Det samme gjør han så vi er enige der. 

Vi er 20 og 21 år, og hadde ikke vært med hverandre så veldig lenge. Hadde sovet sammen 4 ganger sammen og sendte søte ting og sa søte ting. Hadde blitt ting, men vi hadde aldri hatt sex med hverandre. Jeg fersket han i og ha snakket med en dame på tinder, noe han først ikke ville at jeg skulle se men jeg maste meg til det. Der var det meldinger om hvor han bodde og hva han jobbet med. Og da er argumentet hans at han så jeg hadde en varsling der som var gammel. Jeg ble satt ut litt og helgen etter var jeg på fest og lå med en tidligere flamme. 

Vet at måten jeg gjorde det på ikke var noe bedre, men anser dere det jeg gjorde som utroskap? Ut i fra det jeg skriver

Ut i fra det at vi ikke hadde snakket om hva vi var, hadde tinder, ikke sex og det han gjorde? 

Er det utroskap fra min side?

Skrevet

Fikk ikke de svarene du var ute etter i forrige tråd og startet en ny??

Ja hahha😂

Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Vi er 20 og 21 år, og hadde ikke vært med hverandre så veldig lenge. Hadde sovet sammen 4 ganger sammen og sendte søte ting og sa søte ting. Hadde blitt ting, men vi hadde aldri hatt sex med hverandre. Jeg fersket han i og ha snakket med en dame på tinder, noe han først ikke ville at jeg skulle se men jeg maste meg til det. Der var det meldinger om hvor han bodde og hva han jobbet med. Og da er argumentet hans at han så jeg hadde en varsling der som var gammel. Jeg ble satt ut litt og helgen etter var jeg på fest og lå med en tidligere flamme. 

Vet at måten jeg gjorde det på ikke var noe bedre, men anser dere det jeg gjorde som utroskap? Ut i fra det jeg skriver

Ut i fra det at vi ikke hadde snakket om hva vi var, hadde tinder, ikke sex og det han gjorde? 

Er det utroskap fra min side?

Du skriver jo mer og mer lenger ut i tråden. Hvorfor skrev du ikke i første innlegg at du har hatt sex med en annen?

Ja, du har vært utro.

Slutt å lage flere tråder om samme sak.

Anonymkode: 597cd...00d

• Liker 2
Skrevet

Spiller det noen rolle? Det er en crappy ting og gjøre. Om du teknisk sett var ditt og datt spiller ingen rolle. HAN føler dere hadde noe på gang. Hans følelser rundt dette er akkurat de samme som ved utroskap.

Du valgte å knulle en eks. Du kvalte dette forhold til døde ved fødselen. Gå tilbake til eksen, for det er han du vil ha. Hadde ville hatt han nye hadde lagt energien i å få til noe med han. I stedet knulla du eksen ved første mulighet.

Men for all del. Dere var ikke gift ergo du var ikke utro.

Føler deg bedre nå?

• Liker 1
Skrevet

Fingring er sex. Så ikke rart han er forvirret. Ligger man på sofaen og er intim med hverandre mener jeg at han har sin fulle rett til å tro at dere er sammen.

Anonymkode: 3484a...edc

Skrevet

Nei utroskap er det ikke før man har definert et forhold, men jeg hadde reagert og blitt lei meg fordet

Anonymkode: ec38e...aa6

Skrevet
AnonymBruker skrev (47 minutter siden):

Fingring er sex. Så ikke rart han er forvirret. Ligger man på sofaen og er intim med hverandre mener jeg at han har sin fulle rett til å tro at dere er sammen.

😂😂😂

Første gang jeg har hørt at noen er sammen etter fingring. 

Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvis man er i «bli kjent» fasen med en gutt og denne gutten fortsatt skriver til jenter på tinder og vi ikke har snakka om hva vi er og hva ståa mellom oss er og har heller ikke hatt sex. Litt fingring og søte ord.

Altså han skrev med en jente dagene etter han hadde sovet hos meg fordi han trodde jeg fortsatt brukte tinder, fordi jeg hadde en varsling. Og denne varslingen var fra før vi møtes. Der han skrev hvor han bodde og hva han holdt på med. 

Ingen av dere har kontroll på følelsene deres. Hvor gamle er dere?

Anonymkode: 9d5bf...49c

• Nyttig 1
Skrevet
5 hours ago, AnonymBruker said:

Nei. Ingen regler før man har en klar avtale

• Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (5 timer siden):

Hvordan kan det være utroskap når dere ikke har definert hva dere er for hverandre? Tenker du at han skal lukte seg til hva du føler?

Anonymkode: ef20b...24c

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 timer siden):

Blir man automatisk sammen fordi man har sex med hverandre også nå? Dette setter ONS i et nytt lys. 

Anonymkode: ef20b...24c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...