AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #1 Skrevet 23. september 2022 Jeg prater med flere på Tinder, og det virker som om de syns det er stas at jeg eier egen leilighet i en alder av 25 år. Men når jeg forteller hvor jeg bor, så blir det stille. De ghoster meg. Det får meg til å tro at de liker at jeg har leilighet, men ikke på Ammerud. Vil damer bare ha menn som har de rette kvalitetene og bolig på den "rette" plassen? Synd at de kun tenker på slike ting. Status. Anonymkode: 58302...e92 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #2 Skrevet 23. september 2022 De fleste i Norge vet ikke hvor Ammeryd ligger en gang, så det må være lokale fordommer i så fall. Anonymkode: ec0a0...65b 10 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #3 Skrevet 23. september 2022 Mange tenker status ja, men du må bare lete videre. Ammerud er helt ok, syntes jo det er bedre å eie selv i den delen av Oslo enn å måtte leie dyrt på Majorstua. Anonymkode: 43c34...11a
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #4 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg prater med flere på Tinder, og det virker som om de syns det er stas at jeg eier egen leilighet i en alder av 25 år. Men når jeg forteller hvor jeg bor, så blir det stille. De ghoster meg. Det får meg til å tro at de liker at jeg har leilighet, men ikke på Ammerud. Vil damer bare ha menn som har de rette kvalitetene og bolig på den "rette" plassen? Synd at de kun tenker på slike ting. Status. Anonymkode: 58302...e92 Ja, leilighet på Ammerud er ikke akkurat status. Hadde nok takket nei selv Anonymkode: db99b...5a1 4
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #5 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Mange tenker status ja, men du må bare lete videre. Ammerud er helt ok, syntes jo det er bedre å eie selv i den delen av Oslo enn å måtte leie dyrt på Majorstua. Anonymkode: 43c34...11a Er vel ikke bra nok om de leier heller. De som eier på Majorstuen derimot. Er det rart vi får visse holdninger mot damer? De er så utrolig selektive at de ikke ser det selv en gang. Anonymkode: 58302...e92 3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #6 Skrevet 23. september 2022 Du får finne deg ei dame fra Ammerud, da. Anonymkode: ec0a0...65b 3 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #7 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Er det rart vi får visse holdninger mot damer? De er så utrolig selektive at de ikke ser det selv en gang. Anonymkode: 58302...e92 Mener du holdninger mot damer fra Oslo? Anonymkode: ec0a0...65b
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #8 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Er vel ikke bra nok om de leier heller. De som eier på Majorstuen derimot. Er det rart vi får visse holdninger mot damer? De er så utrolig selektive at de ikke ser det selv en gang. Anonymkode: 58302...e92 Kanskje ikke, men man må jo bare lete videre uansett til du finner noen som ikke bryr seg. Damer som bryr seg om status i forhold til hvor du bor er ikke noen du vil være sammen med på sikt uansett (Tro meg der), for det vil for denne typen kvinner alltid være en eller flere ting som ikke er høystatus nok uansett om det gjelder bolig, hva du jobber med eller hva slags bil du evt. har. I din alder så er det jo også litt oftere sånn at kvinner på ca 25 vil leve "livet" med fester/sosialisering/eventer og ønsker å bo sentralt i større grad. Men du tjener uansett mye mer på å eie på sikt. Anonymkode: 43c34...11a 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #9 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (50 minutter siden): Ja, leilighet på Ammerud er ikke akkurat status. Hadde nok takket nei selv Anonymkode: db99b...5a1 Hahaha, sier mer om deg enn om han. Heldig er han som slipper å kaste bort tida si på sånne. Anonymkode: ebb1d...abe 5
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #10 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): Jeg prater med flere på Tinder, og det virker som om de syns det er stas at jeg eier egen leilighet i en alder av 25 år. Men når jeg forteller hvor jeg bor, så blir det stille. De ghoster meg. Det får meg til å tro at de liker at jeg har leilighet, men ikke på Ammerud. Vil damer bare ha menn som har de rette kvalitetene og bolig på den "rette" plassen? Synd at de kun tenker på slike ting. Status. Anonymkode: 58302...e92 De er gullgravere. Anonymkode: cfd8d...c1b 3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #11 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (2 timer siden): De fleste i Norge vet ikke hvor Ammeryd ligger en gang, så det må være lokale fordommer i så fall. Anonymkode: ec0a0...65b Han skal sikkert ikke på tinderdate med en i Lofoten da, så hva de fleste i Norge vet er vel uvesentlig . Anonymkode: 979f6...5ba 5
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #12 Skrevet 23. september 2022 Jeg er dame som kjøpte meg en liten leilighet på linderud når jeg var 20 , for 25 år siden. Menn som bodde i kollektiv på Frogner syntes adressen min var turn off . Dette er ikke nytt, og det går begge veier. Det går over da, ved og være på boligmarkedet i Oslo i så ung alder er du nærmere drømmeboligen enn de fleste, selv om ikke alle unge damer på vestkanten skjønner det akkurat nå 😅 Anonymkode: 979f6...5ba 7
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #13 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (20 minutter siden): Han skal sikkert ikke på tinderdate med en i Lofoten da, så hva de fleste i Norge vet er vel uvesentlig . Anonymkode: 979f6...5ba Nei, men han er Oslofokusert og klager så over at "alle" andre - aka damer fra Oslo vest - er opptatt av lokale statusting. Man lever i ei boble og klager over at den er rund... Anonymkode: ec0a0...65b 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #14 Skrevet 23. september 2022 Det hørtes helt merkelig ut! Man blir ghosta mye på tinder og jeg er ganske sikker på at det ikke har noe med at du bor på Ammerud å gjøre! Mange fine områder der! Anonymkode: 3fe6c...e3b 2
exictence Skrevet 23. september 2022 #15 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Det hørtes helt merkelig ut! Man blir ghosta mye på tinder og jeg er ganske sikker på at det ikke har noe med at du bor på Ammerud å gjøre! Mange fine områder der! Anonymkode: 3fe6c...e3b Enig Jeg går mange ganger ut fra Tinder. Sletter kontoen. Da blir vel noen ghostet automatisk 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #16 Skrevet 23. september 2022 Ammerud er en del av Groruddalen. Folk fra Oslo Vest tror det er så skummelt der og ghetto så de tørr ikke krysse linjen. Anonymkode: 1fda3...842 6
Mr.PimpLotion Skrevet 23. september 2022 #17 Skrevet 23. september 2022 (endret) Føler med deg TS. Men drit i dem. De har dårlige verdier og hører hjemme på gata. Du må bare være tålmodig til du finner nåla i høystakken Endret 23. september 2022 av Mr.PimpLotion 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #18 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (7 timer siden): Hahaha, sier mer om deg enn om han. Heldig er han som slipper å kaste bort tida si på sånne. Anonymkode: ebb1d...abe Helt greit, og veldig gjensidig😊 Anonymkode: db99b...5a1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #19 Skrevet 23. september 2022 De på tinder er veldig opptatt av utseende og status. Jeg ville ikke brukt tinder om jeg var på utkikk etter en god person Anonymkode: d73ef...ade 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #20 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Ammerud er en del av Groruddalen. Folk fra Oslo Vest tror det er så skummelt der og ghetto så de tørr ikke krysse linjen. Anonymkode: 1fda3...842 De tør jo ikke krysse linjen nedenfor Nationaltheatret engang 🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣 Anonymkode: 3fe6c...e3b 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå