Gå til innhold

fjerne limrester?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg har kjøpt meg carvingski, og så var det såklart festet på en stooor prislapp. Jeg holder nå på å fjerne denne prislappen som sto festet på selve skia. Får ikke bort restene... det seige... hm... noen som vet???

Tips mottas med takk!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har du noe aceton ller neglelakkfjerner i huset?

Det tar prislapprester!

Murf

Skrevet

Eller kjøp plasterfjerner på apoteket. Fjerner alle slike limrester.

Hilsen Lille meg

Skrevet

Til det med neglelakkfjerner; jeg malte endel i sommer og var inne på maskinen med maling på fingrene og fikk da litt på håndledsstøtten som er i hardplast - funker det?

Skrevet

Frysepulver: Mener du oljemaling som har herdet i flere måneder?

I så fall bør du heller prøve å skrape forsiktig, og forsøke å løse opp med litt white sprit eller terpentin hvis det er løsemiddelet du har brukt til malingen. Neglelakk er for sterkt til å gnis på plast.....selv om det er greit på prislapplim...for der blir ikke underlaget utsatt for gniing...eller lang eksponering av løsemiddelet.

Skrevet
Frysepulver: Mener du oljemaling som har herdet i flere måneder?

I så fall bør du heller prøve å skrape forsiktig, og forsøke å løse opp med litt white sprit eller terpentin hvis det er løsemiddelet du har brukt til malingen.  Neglelakk er for sterkt til å gnis på plast.....selv om det er greit på prislapplim...for der blir ikke underlaget utsatt for gniing...eller lang eksponering av løsemiddelet.

Nei, det er vannmaling tror jeg? Eller, vi malte den hytta du vet med det... Vet ikke hva man maler ting med jeg... Beis?

Skrevet
Til det med neglelakkfjerner; jeg malte endel i sommer og var inne på maskinen med maling på fingrene og fikk da litt på håndledsstøtten som er i hardplast - funker det?

Jepp, det funket fint :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...