KathrineS Skrevet 28. november 2005 #1 Skrevet 28. november 2005 Jeg har kjøpt meg carvingski, og så var det såklart festet på en stooor prislapp. Jeg holder nå på å fjerne denne prislappen som sto festet på selve skia. Får ikke bort restene... det seige... hm... noen som vet??? Tips mottas med takk!
Murf Skrevet 28. november 2005 #3 Skrevet 28. november 2005 Har du noe aceton ller neglelakkfjerner i huset? Det tar prislapprester! Murf
Gjest HB Skrevet 29. november 2005 #4 Skrevet 29. november 2005 Eller kjøp plasterfjerner på apoteket. Fjerner alle slike limrester. Hilsen Lille meg
Cr@sh Skrevet 29. november 2005 #5 Skrevet 29. november 2005 Neglelakkfjerner. ← Genialt til det bruket...
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2005 #6 Skrevet 29. november 2005 Til det med neglelakkfjerner; jeg malte endel i sommer og var inne på maskinen med maling på fingrene og fikk da litt på håndledsstøtten som er i hardplast - funker det?
sixx Skrevet 29. november 2005 #7 Skrevet 29. november 2005 Frysepulver: Mener du oljemaling som har herdet i flere måneder? I så fall bør du heller prøve å skrape forsiktig, og forsøke å løse opp med litt white sprit eller terpentin hvis det er løsemiddelet du har brukt til malingen. Neglelakk er for sterkt til å gnis på plast.....selv om det er greit på prislapplim...for der blir ikke underlaget utsatt for gniing...eller lang eksponering av løsemiddelet.
Gjest Gjest Skrevet 29. november 2005 #8 Skrevet 29. november 2005 Frysepulver: Mener du oljemaling som har herdet i flere måneder? I så fall bør du heller prøve å skrape forsiktig, og forsøke å løse opp med litt white sprit eller terpentin hvis det er løsemiddelet du har brukt til malingen. Neglelakk er for sterkt til å gnis på plast.....selv om det er greit på prislapplim...for der blir ikke underlaget utsatt for gniing...eller lang eksponering av løsemiddelet. ← Nei, det er vannmaling tror jeg? Eller, vi malte den hytta du vet med det... Vet ikke hva man maler ting med jeg... Beis?
Gjest Gjest Skrevet 30. november 2005 #9 Skrevet 30. november 2005 Til det med neglelakkfjerner; jeg malte endel i sommer og var inne på maskinen med maling på fingrene og fikk da litt på håndledsstøtten som er i hardplast - funker det? ← Jepp, det funket fint
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå