Hoppetaujenta Skrevet 27. september 2022 Forfatter #21 Del Skrevet 27. september 2022 Ja, jeg har sansen for de som jobber der og måten det hele er lagt opp på. Det er ekte vare og hel ved. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 27. september 2022 #22 Del Skrevet 27. september 2022 Hoppetaujenta skrev (4 minutter siden): Ja, jeg har sansen for de som jobber der og måten det hele er lagt opp på. Det er ekte vare og hel ved. Jeg digger Julius, hadde en Julius bamse som barn ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. april 2024 Forfatter #23 Del Skrevet 26. april 2024 Denne gladtråden her har man visst glemt og da vil jeg bare fortelle at jeg la inn en bestilling på div. matvarer til i morgen og NÅ var jeg innom der og sjekket igjen og fylte på for noen hundrelapper til, for jeg oppdaget at alle tubeostene, kaviar og makrellitomat var gått ut på dato for lengst og i tillegg inviterte jeg en stor tube majo og agurk; det hadde de ikke noe i mot, så da blir det en fin og stor levering til meg i morgen en gang. Har klargjort og vasket kjøleskapet, så jeg gleder meg til ny fersk mat på lørdag! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 27. april 2024 #24 Del Skrevet 27. april 2024 14 hours ago, Hoppetaujenta said: Denne gladtråden her har man visst glemt og da vil jeg bare fortelle at jeg la inn en bestilling på div. matvarer til i morgen og NÅ var jeg innom der og sjekket igjen og fylte på for noen hundrelapper til, for jeg oppdaget at alle tubeostene, kaviar og makrellitomat var gått ut på dato for lengst og i tillegg inviterte jeg en stor tube majo og agurk; det hadde de ikke noe i mot, så da blir det en fin og stor levering til meg i morgen en gang. Har klargjort og vasket kjøleskapet, så jeg gleder meg til ny fersk mat på lørdag! Ah, jeg elsker å bestille matvarer på nett. Sparer tid, energi og faktisk penger. Kommer til å begynne med det igjen snart. 🙂 Er fortsatt tidlig. God nyhet for meg er at jeg sov 7, 5 timer og det har blitt min nye normal mellom 6,5 og 7,5. Som er en stor forbedring. Kjenner meg som meg selv, og som hjernen reparerer seg selv.😄 Føles supert. Gleder meg til neste måned da klarer jeg forhåpentligvis 8☺️☺️☺️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. april 2024 Forfatter #25 Del Skrevet 27. april 2024 Dagens tidlignyhet er at det har vært èn plussgrad som det laveste i natt og jeg ser frem til at ei dyne og et hjemmelaget ullpledd kan tas bort fra mitt nattlige legeme, for det er tungt å bevege meg under alle kiloene med kuldevern. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. mai 2024 Forfatter #26 Del Skrevet 3. mai 2024 Dagens gode nyhet for alle de som liker varmen er at NÅ KOMMER DEN! Dette var dagens snille, gode gjerning fra meg som unner folk å ha det bra. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 3. mai 2024 #27 Del Skrevet 3. mai 2024 (endret) Fått ny status her jeg er visst "skravlebøtte" og det er jeg også, men kun en skriftlig skravlebøtte. Jeg snakker ikke veldig mye med mindre jeg kjenner de jeg snakker med godt og da også blir jeg mindre skravlete i selskap med noen som er veldig dominant og høylydt. Endret 3. mai 2024 av No1*No1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. mai 2024 Forfatter #28 Del Skrevet 3. mai 2024 No1*No1 skrev (39 minutter siden): Fått ny status her " jeg er visst skravlebøtte".... Da gratulerer jeg deg med å være veldig skravlete og håper du fortsetter den gode gjerningen i årene som kommer. @No1*No1 Selv skravler jeg bare bittelitt... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 3. mai 2024 Forfatter #29 Del Skrevet 3. mai 2024 Burger og chips ligger nå i min mage og gjør meg døsig. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 4. mai 2024 #30 Del Skrevet 4. mai 2024 Jeg har ikke spist noe sterkt siden sist uke. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 5. mai 2024 Forfatter #31 Del Skrevet 5. mai 2024 Nå koker jeg poteter og skal lage skikkelig potetmos med pølser til middag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 5. mai 2024 #32 Del Skrevet 5. mai 2024 Hoppetaujenta skrev (38 minutter siden): Nå koker jeg poteter og skal lage skikkelig potetmos med pølser til middag. Hmmm mulig jeg ble inspirert🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. juli 2024 Forfatter #33 Del Skrevet 27. juli 2024 Bare for å oppdatere om noen var på fest i natt; i dag er det lørdag og de fleste av oss har fri helt til mandag. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 27. juli 2024 #34 Del Skrevet 27. juli 2024 55 minutter siden, Hoppetaujenta said: Bare for å oppdatere om noen var på fest i natt; i dag er det lørdag og de fleste av oss har fri helt til mandag. Har ikke vært på fest på årevis Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. juli 2024 Forfatter #35 Del Skrevet 27. juli 2024 Ikke jeg heller. Titalls år her. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 27. juli 2024 #36 Del Skrevet 27. juli 2024 Jeg har aldri likt fester. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
KnekkeBørre Skrevet 27. juli 2024 #37 Del Skrevet 27. juli 2024 (endret) Cid skrev (1 time siden): Jeg har aldri likt fester. Du trenger the KnekkeBørre experience, amigo. Jeg kan lage et danseparty ut av en skattesmell / begravelse / samlivsoppløsninger / midlivskriser / regnværsdager og/eller kraniebrudd.. Endret 27. juli 2024 av KnekkeBørre 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest No1*No1 Skrevet 28. juli 2024 #38 Del Skrevet 28. juli 2024 13 hours ago, KnekkeBørre said: Du trenger the KnekkeBørre experience, amigo. Jeg kan lage et danseparty ut av en skattesmell / begravelse / samlivsoppløsninger / midlivskriser / regnværsdager og/eller kraniebrudd.. Det hadde sikkert vært gøy det. En fest hvor vi alle treffs. Anonymt kan vi gjette hvem hverandre er. Ja nå stikker jeg. Jeg sier i fra selv om det ikke er behov, sånn at ingen bekymrer seg ( selv om de sannsynligvis ikke gjør) . Jeg kommer forhåpentligvis aldri tilbake. Håper alle et godt liv videre. Kos dere. Ha det på badet og masse Nestekjærlighet fra meg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 28. juli 2024 Forfatter #39 Del Skrevet 28. juli 2024 No1*No1 skrev (3 timer siden): Det hadde sikkert vært gøy det. En fest hvor vi alle treffs. Anonymt kan vi gjette hvem hverandre er. Ja nå stikker jeg. Jeg sier i fra selv om det ikke er behov, sånn at ingen bekymrer seg ( selv om de sannsynligvis ikke gjør) . Jeg kommer forhåpentligvis aldri tilbake. Håper alle et godt liv videre. Kos dere. Ha det på badet og masse Nestekjærlighet fra meg. Hva? Stikke for godt? Jeg tåler ikke å lese sånt. Da blir jeg trist. @No1*No1 ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cid Skrevet 28. juli 2024 #40 Del Skrevet 28. juli 2024 No1*No1 skrev (4 timer siden): Det hadde sikkert vært gøy det. En fest hvor vi alle treffs. Anonymt kan vi gjette hvem hverandre er. Ja nå stikker jeg. Jeg sier i fra selv om det ikke er behov, sånn at ingen bekymrer seg ( selv om de sannsynligvis ikke gjør) . Jeg kommer forhåpentligvis aldri tilbake. Håper alle et godt liv videre. Kos dere. Ha det på badet og masse Nestekjærlighet fra meg. Må ikke spøke om sånt. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå