Hoppetaujenta Skrevet 23. september 2022 #1 Del Skrevet 23. september 2022 En tråd for å balansere alle de negative nyhetene som fosser mot oss på tv og i aviser etc. Denne tråden skal ha nyheter som gjør godt og kanskje legger igjen et lite smil hos den som leser. Ingenting er for smått eller rart her. Positivt er positivt og jeg ble glad for nyheten om at de har fått nye unger i dyreparken, det er et tegn på at dyrene trives og fortsetter med sitt daglige liv. https://tv.vg.no/video/246606/direkte-se-loeveungene-i-dyreparken Mhm....det er ikke bra å sperre ville dyr inne, nei...det er helt sant, men det er en annen historie i en annen tråd. Tror de er i de aller beste hender hos kunnskapsrike folk som vil alle dyrene det aller beste i dyreparken i sør. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. september 2022 Forfatter #2 Del Skrevet 24. september 2022 Jeg leser dagbladet, om et ungt par som heter Silje og Kevin Aleksander og jeg syns det er veldig positivt at de som kjenner for det kan "adoptere" baby/barnedukker, så de kan kjenne på den gleden og omsorgen det er å ha smått i huset, selv om de selv ikke kan ha egne varianter. Jeg ser på det som en god ting og ønsker at toleranse og aksept for folk som velger annerledes...blir større og større ettersom en hører og leser om slike ting. Hurra for dere to og dukkene/ungene deres. Full støtte fra meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 24. september 2022 Forfatter #3 Del Skrevet 24. september 2022 Sett på nett: når brunosten er så lav at en ikke kan klare å høvle skiver lengre; legg ostebiten mellom to ark matpapir...ta frem kjevla (eller en vinflaske) og kjevle innholdet flatt, ta av det øverste matpapiret og del den nye osteskiva i to eller tre, så har en fin ost på skivene allikevel. Bare bli med å gi folk gode nyheter eller råd, eller hva som helst som løfter dagen. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 25. september 2022 Forfatter #4 Del Skrevet 25. september 2022 https://plasteriet.no/products/lag-produkter-av-din-plast?_pos=22&_sid=48a42937c&_ss=r Gjenbruk av plast er noe jeg liker. Plast er fantastisk som produkt, former og farger. Kan brukes til alt nesten. Ja, jeg vet at det er noe herk når det kommer til forsøpling og det forsvinner aldri, men det er noe annet. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. september 2022 #5 Del Skrevet 25. september 2022 (endret) Hoppetaujenta skrev (21 timer siden): Sett på nett: når brunosten er så lav at en ikke kan klare å høvle skiver lengre; legg ostebiten mellom to ark matpapir...ta frem kjevla (eller en vinflaske) og kjevle innholdet flatt, ta av det øverste matpapiret og del den nye osteskiva i to eller tre, så har en fin ost på skivene allikevel. Bare bli med å gi folk gode nyheter eller råd, eller hva som helst som løfter dagen. Eller bare kjøp skivet 😛 Endret 25. september 2022 av Cid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. september 2022 #6 Del Skrevet 25. september 2022 Cid skrev (52 minutter siden): Eller bare kjøp skivet 😛 Hehe! Men alle finnes ikke i skivet😉 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. september 2022 #7 Del Skrevet 25. september 2022 Frøkenfryden skrev (13 minutter siden): Hehe! Men alle finnes ikke i skivet😉 De fleste gjør Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. september 2022 #8 Del Skrevet 25. september 2022 Cid skrev (Akkurat nå): De fleste gjør Nja. Ikke heidalsost og bestemorsost og julebrunost. Så for oss her hjemme må de siste slantene masseres flate😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 25. september 2022 #9 Del Skrevet 25. september 2022 Frøkenfryden skrev (3 minutter siden): Nja. Ikke heidalsost og bestemorsost og julebrunost. Så for oss her hjemme må de siste slantene masseres flate😂 Aldri hørt om de 😅 massere ost? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. september 2022 #10 Del Skrevet 25. september 2022 Cid skrev (Akkurat nå): Aldri hørt om de 😅 massere ost? Hehe. Det er ikke rart. Jeg liker brunost veldig og kan mange. Hvis man ikke bruker kjevletrikset til @Hoppetaujenta kan man hakke strimler av de siste restene eller trykke de litt flate/massere de litt før de legges på skiva👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 25. september 2022 #11 Del Skrevet 25. september 2022 Frøkenfryden skrev (49 minutter siden): Nja. Ikke heidalsost og bestemorsost og julebrunost. Så for oss her hjemme må de siste slantene masseres flate😂 Du mener sånn ost som gamlinger spiser Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 25. september 2022 #12 Del Skrevet 25. september 2022 Cid skrev (46 minutter siden): Aldri hørt om de 😅 massere ost? Thaimassasje Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. september 2022 #13 Del Skrevet 25. september 2022 Agent smith skrev (9 minutter siden): Du mener sånn ost som gamlinger spiser Jupp, Fryden 80👵🏻 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. september 2022 #14 Del Skrevet 25. september 2022 Agent smith skrev (1 time siden): Thaimassasje Nei, tøtsj of Fryden😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 25. september 2022 #15 Del Skrevet 25. september 2022 Frøkenfryden skrev (2 minutter siden): Nei, tøtsj of Fryden😁 Da blir osten glad Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frøkenfryden Skrevet 25. september 2022 #16 Del Skrevet 25. september 2022 Agent smith skrev (2 minutter siden): Da blir osten glad 😂🙈 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Agent smith Skrevet 25. september 2022 #17 Del Skrevet 25. september 2022 Frøkenfryden skrev (1 minutt siden): 😂🙈 😁 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 26. september 2022 Forfatter #18 Del Skrevet 26. september 2022 Da går jeg tilbake til den rette sti og sier at jeg syns det er godt nytt at Bob Dylan er blant oss ennå og jo mere jeg hører på hans siste utgivelser og ser at han gir konserter som får strålende anmeldelser...81 år ung; måtte han leve et godt og kreativt liv resten av sin tid. Slik som det er nå, så bare vokser han og vokser... ❤️ 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hoppetaujenta Skrevet 27. september 2022 Forfatter #19 Del Skrevet 27. september 2022 Den 28. august ble oterungene født som de aller første i Dyreparkens lange historie. Det gjør de kun hvis de trives, så..... Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Cid Skrevet 27. september 2022 #20 Del Skrevet 27. september 2022 Hoppetaujenta skrev (1 minutt siden): Den 28. august ble oterungene født som de aller første i Dyreparkens lange historie. Det gjør de kun hvis de trives, så..... Dyreparken er en fin plass ❤️ Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå