AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #1 Skrevet 23. september 2022 Har googlet og funnet noen oppskrifter, men er det noen her som har en god oppskrift som hunden liker så del den gjerne med meg. 🐶😊 Anonymkode: e575f...cef
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #2 Skrevet 23. september 2022 Hør med det lokale elgjaktlaget om du kan få ei lever fra elgslaktet. Del den opp i passe biter, stek de, og gi til hunden når de er blitt lunkne. Anonymkode: 8ba5c...772 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #3 Skrevet 23. september 2022 Som godbiter på tur så liker jeg å steke kylling og dele opp i mindre biter. Har også smurt kyllingkjøttdeig utover stekeplate og stekt til den blir hardere, men likevel myk inni. Så har jeg delt i mindre firkanter. Fryser i porsjonsposer da disse ikke kan regnes som tørre godbiter. Anonymkode: 1f875...af5 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #4 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (4 timer siden): Som godbiter på tur så liker jeg å steke kylling og dele opp i mindre biter. Har også smurt kyllingkjøttdeig utover stekeplate og stekt til den blir hardere, men likevel myk inni. Så har jeg delt i mindre firkanter. Fryser i porsjonsposer da disse ikke kan regnes som tørre godbiter. Anonymkode: 1f875...af5 Godt tips! Takk! 🐶😊 Anonymkode: e575f...cef
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #5 Skrevet 23. september 2022 Lever i biter i stekeovn på 70 grader så de tørkes. Anonymkode: ccbd7...b77 2
Gjest Ramona1970 Skrevet 23. september 2022 #6 Skrevet 23. september 2022 Hva som helst kjøtt eller fisk, fortrinnsvis rent, i biter, tørket på lav varme i stekeovn. Litt dyrt snacks er reinstyrskav tørket i stekeovn, det er oppskjært da. Du får også oksekjøtt i terninger på noen butikker.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #7 Skrevet 23. september 2022 Ramona1970 skrev (4 timer siden): Hva som helst kjøtt eller fisk, fortrinnsvis rent, i biter, tørket på lav varme i stekeovn. Litt dyrt snacks er reinstyrskav tørket i stekeovn, det er oppskjært da. Du får også oksekjøtt i terninger på noen butikker. Hvordan tørker du reinsdyrskavet?😊 Anonymkode: 4ac8b...ea8 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå