Gå til innhold

Hjemmelaget hundesnacks

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har googlet og funnet noen oppskrifter, men er det noen her som har en god oppskrift som hunden liker så del den gjerne med meg. 🐶😊

Anonymkode: e575f...cef

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hør med det lokale elgjaktlaget om du kan få ei lever fra elgslaktet. Del den opp i passe biter, stek de, og gi til hunden når de er blitt lunkne. 

Anonymkode: 8ba5c...772

• Liker 2
Skrevet

Som godbiter på tur så liker jeg å steke kylling og dele opp i mindre biter. Har også smurt kyllingkjøttdeig utover stekeplate og stekt til den blir  hardere, men likevel myk inni. Så har jeg delt i mindre firkanter. Fryser i porsjonsposer da disse ikke kan regnes som tørre godbiter. 

Anonymkode: 1f875...af5

• Liker 2
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 timer siden):

Som godbiter på tur så liker jeg å steke kylling og dele opp i mindre biter. Har også smurt kyllingkjøttdeig utover stekeplate og stekt til den blir  hardere, men likevel myk inni. Så har jeg delt i mindre firkanter. Fryser i porsjonsposer da disse ikke kan regnes som tørre godbiter. 

Anonymkode: 1f875...af5

Godt tips! Takk! 🐶😊

Anonymkode: e575f...cef

Skrevet

Lever i biter i stekeovn på 70 grader så de tørkes.

Anonymkode: ccbd7...b77

• Liker 2
Gjest Ramona1970
Skrevet

Hva som helst  kjøtt eller fisk, fortrinnsvis rent, i biter, tørket på lav varme i stekeovn. Litt dyrt snacks er reinstyrskav tørket i stekeovn, det er oppskjært da. Du får også oksekjøtt i terninger på noen butikker.

Skrevet
Ramona1970 skrev (4 timer siden):

Hva som helst  kjøtt eller fisk, fortrinnsvis rent, i biter, tørket på lav varme i stekeovn. Litt dyrt snacks er reinstyrskav tørket i stekeovn, det er oppskjært da. Du får også oksekjøtt i terninger på noen butikker.

Hvordan tørker du reinsdyrskavet?😊

Anonymkode: 4ac8b...ea8

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...