Gå til innhold

Liker ikke "Back to the future" filmene

Woah0

Anbefalte innlegg

Jeg kan forstå noen like de. Jeg bare klarer ikke å like de. Hvis det er 1980 talls filmer som jeg husker eller liker. Så er det noe som Midnight Madness 1980, eller MacGyver TV serien. Men Back to the Future, er noe med at alt er så oversimplifisert, føles litt ut som en tegnefilm mer enn virkelige folk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Det er frivillig å se på.

Anonymkode: ea246...7c3

Ja. Jeg kan forstå noen liker en litt sånn teit, random over enkel handling. Er bare at hjernen min trenger mer bare. Noe som føles ekte. Er liksom derfor jeg ikke klarer å like de. Men ville ikke dødd om noen fikk meg til å se de. Jeg bare ser ikke greia antar jeg.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Greit, da vet vi det. Jeg liker ikke Matrix-filmene. De er så overvurdert som det går an å få det. 

Anonymkode: 9942f...c8f

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Greit, da vet vi det. Jeg liker ikke Matrix-filmene. De er så overvurdert som det går an å få det. 

Fair enough. Jeg er litt fan av edgelord kultur eller tanker i filmer og energi. Så anntar de sitter mer hos meg der ^^. Men jeg antok aldri at superhelt sjangern tok så mye av fra hipster kulturen i 2013 og slikt. Så er interessant.

Endret av Woah0
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Er sånn hype om dagen, folk kaster bort tida si på amerikansk tulleunderholdning. Brød og sirkus til massene. Folk må få se på hva de vil, men jammen ikke rart den generelle iq-en faller.

Anonymkode: f45c1...8ef

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Er sånn hype om dagen, folk kaster bort tida si på amerikansk tulleunderholdning. Brød og sirkus til massene. Folk må få se på hva de vil, men jammen ikke rart den generelle iq-en faller.

Anonymkode: f45c1...8ef

Er mer at Amerikanere er god til å masseprodusere filmer. Ikke nødvendigvis gode. Men de ifra tidlig 2000 tallet var veldig bra laget. Jeg synes for eksempel Max Manus filmen var utrolig dårlig laget Norsk film. Men jeg likte Jakten på Nyresteinen fra 1990 tallet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ikke oppvokst med de filmene, men det er faktisk filmer jeg kan se flere ganger. Foreldrene mine elsker de filmene. 

Anonymkode: 1c143...14a

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De filmene er kjempebra, særlig den første. På topp 3 lista mi over filmtriologier (de andre er de tre første Star Wars filmene, og Dollar-trilogien)

• Liker 1
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Entern skrev (6 timer siden):

De filmene er kjempebra, særlig den første. På topp 3 lista mi over filmtriologier (de andre er de tre første Star Wars filmene, og Dollar-trilogien)

Jeg vil si en ting. Jeg vil heller se Back to the Future enn Star Wars.

Tror Star Wars, Superhelter og Star Trek er de jeg liker minst av alt.
Stargate SG-1 synes jeg er bedre SCi Fi bare utifra de.

Når du mener Dollar trilogien? Tenker du Clint Eastwood? Han er kul!

Endret av Woah0
  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Woah0 skrev (2 minutter siden):

Jeg vil si en ting. Jeg vil heller se Back to the Future enn Star Wars.

Tror Star Wars, Superhelter og Star Trek er de jeg liker minst av alt.
Stargate SG-1 synes jeg er bedre SCi Fi bare utifra de.

Når du mener Dollar trilogien? Tenker du Clint Eastwood? Han er kul!

Stargate SG-1 er kjempebra synes jeg (og ditto Atlantis selv om goa'uldene er MYE kulere skurker enn de teite black metal vampyrene i Atlantis) :) Stargate minner veldig om gammel pulp sf og fantasy fra mellomkrigstiden og der omkring :) 

Dollar trilogien er Clintern ja :) De tre spagettiwesternfilmene om Mannen Uten Navn :) 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Back to the Future er jo artig. Men jeg antar at man må ha vokst opp med dem ... unge i dag synes sikkert det bare er teit. 

Anonymkode: cac14...d1b

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg elsker de filmene, det er dumt jeg ikke har den bilen. Trengte ikke være en tidsmaskin engang, bare å ankomme jobb med en delorean og kjøre rundt i den på fritiden 🥰

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Åh! De filmene er jo såååå bra!! Elsker dem!

SPOILER ALERT!

Alltid gøy å finne paradokser i tidslinje-filmer. Som f.eks i BF2, at gamle Biff på et eller annet vis havner på samme tidslinje han forlot, mens Doc og Marty ikke gjør det. Samma det. Utrolig bra underholdning!

Anonymkode: d92f0...c6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 hours ago, AnonymBruker said:

Ikke den første av dem. Hvis du kaller den overvurdert, så snakker du ikke for filmbransjen, filmskoler eller filmhistorie. Da snakker du om deg selv.

Anonymkode: d92f0...c6e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Mardina skrev (5 timer siden):

Ok.....

Jeg har aldri sett Titanic filmen..... 

Sjokkert?  😂

Du har ikke gått glipp av noe for å si det sånn 😀

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mardina skrev (1 time siden):

Bra 😁 

Av alle filmene Leonardo har spilt i som jeg har sett vil jeg si det der nok er den dårligste 😅

Nå har han stort sett spilt i geniale filmer da 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...