AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #1 Skrevet 23. september 2022 Det er ikke viktig for han å være i et forhold eller ta vare på forholdet. Det viktigste er at andre skal tro at han er sammen med noen. Vi slo opp for 2 uker siden og jeg vet at han fortsatt sier til folk at vi er sammen, poster bilder av oss sammen...Han er altfor opptatt av andres bekreftelse / godkjenning / mening...men hvorfor på min bekostning? Anonymkode: 678b9...aa7
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #2 Skrevet 23. september 2022 Skriv i kommentarfeltet at det ble slutt for to uker sida, hvorfor poster du bilder av oss? 🙈 Anonymkode: 6e3ca...ee9 9 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #3 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Skriv i kommentarfeltet at det ble slutt for to uker sida, hvorfor poster du bilder av oss? 🙈 Anonymkode: 6e3ca...ee9 Da fjerner han kommentaren min eller begrenser bildet fra "offentlig" til "venner" slik at jeg ikke ser det lenger. Han har gjort det før. Anonymkode: 678b9...aa7
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #4 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Skriv i kommentarfeltet at det ble slutt for to uker sida, hvorfor poster du bilder av oss? 🙈 Anonymkode: 6e3ca...ee9 Anonymkode: 0be2d...e1a
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #5 Skrevet 23. september 2022 Blokker ham, så får han ikke tagget deg. Anonymkode: c926d...db4 2 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #6 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Da fjerner han kommentaren min eller begrenser bildet fra "offentlig" til "venner" slik at jeg ikke ser det lenger. Han har gjort det før. Anonymkode: 678b9...aa7 Si til ham at hvis han ikke slutter, så sender du en mail til alle de nærmeste om at det ble slutt for to uker siden…. Anonymkode: 6e3ca...ee9 9
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #7 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Det er ikke viktig for han å være i et forhold eller ta vare på forholdet. Det viktigste er at andre skal tro at han er sammen med noen. Vi slo opp for 2 uker siden og jeg vet at han fortsatt sier til folk at vi er sammen, poster bilder av oss sammen...Han er altfor opptatt av andres bekreftelse / godkjenning / mening...men hvorfor på min bekostning? Anonymkode: 678b9...aa7 De fleste har sikkert fått med seg at det er slutt, så det eneste han oppnår er at folk syns han er litt patetisk. Gled deg over det Anonymkode: ca9ed...305 7
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #8 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Blokker ham, så får han ikke tagget deg. Anonymkode: c926d...db4 Han tagger ikke. Man kan jo se mitt ansikt Anonymkode: 678b9...aa7
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #9 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): Si til ham at hvis han ikke slutter, så sender du en mail til alle de nærmeste om at det ble slutt for to uker siden…. Anonymkode: 6e3ca...ee9 Jeg kommer jo ikke til å sende noe. Det er barnslig. Anonymkode: 678b9...aa7
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #10 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (38 minutter siden): De fleste har sikkert fått med seg at det er slutt, så det eneste han oppnår er at folk syns han er litt patetisk. Gled deg over det Anonymkode: ca9ed...305 Fått med seg hvordan? Det er jo hans venner og kollegaer, ikke mine, så de tror at vi fortsatt er sammen Anonymkode: 678b9...aa7
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #11 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fått med seg hvordan? Det er jo hans venner og kollegaer, ikke mine, så de tror at vi fortsatt er sammen Anonymkode: 678b9...aa7 Samme det vel, legg deg ut på Tinder, så får han et forklaringsproblem når en kompis får deg opp. Anonymkode: c926d...db4 4 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #12 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (26 minutter siden): Samme det vel, legg deg ut på Tinder, så får han et forklaringsproblem når en kompis får deg opp. Anonymkode: c926d...db4 Jeg driver ikke med Tinder. Noen seriøse forslag? Jeg vil helst ikke ta kontakt med eksen. Skal jeg bare ignorere hele greia? Anonymkode: 678b9...aa7
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #13 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (2 minutter siden): Fått med seg hvordan? Det er jo hans venner og kollegaer, ikke mine, så de tror at vi fortsatt er sammen Anonymkode: 678b9...aa7 Dere har altså overhode ikke omgåttes hverandres krets i tiden dere var sammen, har ingen felles bekjente og ingen vet hvem du er ? Da er det jo lite å bry seg med. Rapporter bildene som ikke samtykke og gå videre og sett din forholdstatus på facebook offentlig ( dersom noen av hans omgangskrets vet hvem du er) Anonymkode: ca9ed...305 14
Anonymbruker*** Skrevet 23. september 2022 #14 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Jeg driver ikke med Tinder. Noen seriøse forslag? Jeg vil helst ikke ta kontakt med eksen. Skal jeg bare ignorere hele greia? Anonymkode: 678b9...aa7 Oppdater fb status til singel? 11
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #15 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (27 minutter siden): Dere har altså overhode ikke omgåttes hverandres krets i tiden dere var sammen, har ingen felles bekjente og ingen vet hvem du er ? Da er det jo lite å bry seg med. Rapporter bildene som ikke samtykke og gå videre og sett din forholdstatus på facebook offentlig ( dersom noen av hans omgangskrets vet hvem du er) Anonymkode: ca9ed...305 Vi har mange felles bekjente, hans kollegaer og hans familie. Men jeg er ikke venn med dem på Facebook. De ser jo bare hans vegg og det han poster og forteller dem. Anonymkode: 678b9...aa7
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #16 Skrevet 23. september 2022 Noen menn som kan svare? Anonymkode: 678b9...aa7
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #17 Skrevet 23. september 2022 Bare la ham styre på. Folk skjønner nok etterhvert at det er slutt. Anonymkode: 7bdd8...e14
Gjest Hottentått Skrevet 23. september 2022 #18 Skrevet 23. september 2022 Hvorfor tar du ikke imot noen råd? Du vil ikke ta kontakt med han, du vil ikke ta kontakt med hans venner/familie, du vil ikke rapportere at han legger ut bilder av deg uten tillatelse. Nei da blir det vanskelig gitt. Da får han bare holde på da.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #19 Skrevet 23. september 2022 Hottentått skrev (29 minutter siden): Hvorfor tar du ikke imot noen råd? Du vil ikke ta kontakt med han, du vil ikke ta kontakt med hans venner/familie, du vil ikke rapportere at han legger ut bilder av deg uten tillatelse. Nei da blir det vanskelig gitt. Da får han bare holde på da. Komme med bedre råd, kanskje? Ville dere selv tatt kontakt med eksen? Da tenker han "wow, så viktig jeg er! Hun bryr seg om hva jeg gjør". Det vil jeg ikke Anonymkode: 678b9...aa7 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #20 Skrevet 23. september 2022 Ehh bare la det ligge. Det blir bare kleint for han selv. En dag om ikke alt for lenge så møter du på noen som spør hvordan det går med "exen" og du sier: åja, nei vi gikk fra hverandre for 2 mnd siden vi. Å så sier de: jaha? han snakka om deg i forrige uke? du: hmm jaja, ja han sliter kanskje litt med situasjonen, men det er over. Veldig udramatisk. Anonymkode: f96ee...497 3 1 5
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå