AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #1 Skrevet 22. september 2022 Har hormonspiral, ca 2,5 år. Pleier normalt å få veldig ømme pupper 7-10 dager før mens. Fikk plutselig en 3 ukers med «mens» her, helt normalt med spiral fikk jeg beskjed om. men nå er altså de puppene så vonde som aldri før, brystvortene kan jeg nesten ikke komme borti. jeg har vært gravid 4 ganger, og dette topper den! Hadde jeg ikke visst bedre, hadde jeg trodd jeg var gravid! hjelper smertestillende?? Eller hva gjør jeg? Anonymkode: 168f7...094
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #2 Skrevet 22. september 2022 Ta graviditetstest. Jeg får også helt sykt vondt i eggløsning så må konstant ha bh å kan ikke dusje engang på ettpar dager... person enig har ingenting funket får å ikke få vondt må bare ha en god bh å være forsiktig Anonymkode: 32b94...175
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #3 Skrevet 22. september 2022 Jeg har brukt en for trang sportsbh også, kan det ha en sammenheng? den er nå bytta ut, men det er jo så vondt uansett. Anonymkode: 168f7...094
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå