Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Til dere som allerede nå sliter med økonomien. Hva gjør dere av forberedelser til vinteren med skyhøye utgifter strøm, flere tusen ekstra betale lån og høye matpriser? 

Anonymkode: 7e375...383

Videoannonse
Annonse
Skrevet
AnonymBruker skrev (4 minutter siden):

Til dere som allerede nå sliter med økonomien. Hva gjør dere av forberedelser til vinteren med skyhøye utgifter strøm, flere tusen ekstra betale lån og høye matpriser? 

Anonymkode: 7e375...383

Jeg vet faktisk ikke helt hva jeg skal gjøre. Ting går akkurat rundt slik situasjonen er nå. Jeg leier da, så den er stabil. 
jeg drar også gjerne til Sverige å handler en gang per mnd. 
strømmen er jeg meget bekymret for. 

Anonymkode: 98aa6...b3e

• Hjerte 1
Skrevet

Økonomien er trang. Selv om jeg egentlig er blandt de heldige vil jeg si. Får 2 storsekker med ved som jeg har sikret meg så det hjelper en god del på strømutgiftene. I tillegg klarte jeg å binde renta når det var gunstig. Så det er prisøkningen i seg selv som spiller inn her, samt  at jeg like vel frykter strømprisen til vinteren, selv når jeg har tilgang til å fyre med ved. Og jeg er blandt de heldige vil jeg tørre å påstå. Er ikke alle som er like heldige og undrer meg over hvordan det skal gå med de. De som ikke har så  veldig mye å rutte med (som meg selv). Tror det rett og slett det er mange der ute som kommer til å gå konk. Nødt til å selge osv. Ser det bare for meg og får rett og slett en litt dårlig følelse inni meg på dems vegne, selv om det er folk det ute som er av den oppfatning at en burde forutsett situasjonen.

Anonymkode: 28f32...aff

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...