AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #1 Del Skrevet 22. september 2022 Gravid i uke 20. Har så utrolig stram mage, og det følest ut som at huden skal revne. Er dette vanlig? Gjør så vondt! Spesielt i området rundt navelen. Anonymkode: 40d67...249 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #2 Del Skrevet 22. september 2022 Høres ut som kynnere. Hadde masse av de fra uke 17. veldig ubehagelig og et signal fra kroppen om å roe med. Ta en prat med jordmor/lege! Anonymkode: 3a60b...076 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anjatapinjata Skrevet 23. september 2022 #3 Del Skrevet 23. september 2022 Hadde det sånn rundt samme tid som deg, magemusklene skle fra hverandre rundt den tiden. Kynnere merket jeg aldri, selvom jeg hadde de😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #4 Del Skrevet 23. september 2022 Min mage var sånn fra uke 15. Kynnere. Magen var hard og stram som en basketball fra da av. Lege og jordmor kommenterte det, og spurte om den faktisk var så hard hele tiden. Og det var den. Mine kynnere ble til premature rier etter hvert. Rundt 7 mnd på vei. Da ble jeg sykemeldt, men burde nok vært det lenge før, for kynnerne kommer av aktivitet ofte. Anonymkode: 4d392...a60 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #5 Del Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (15 minutter siden): Min mage var sånn fra uke 15. Kynnere. Magen var hard og stram som en basketball fra da av. Lege og jordmor kommenterte det, og spurte om den faktisk var så hard hele tiden. Og det var den. Mine kynnere ble til premature rier etter hvert. Rundt 7 mnd på vei. Da ble jeg sykemeldt, men burde nok vært det lenge før, for kynnerne kommer av aktivitet ofte. Anonymkode: 4d392...a60 Takk for svar alle. Ja jobber 100% i helsevesenet, så mye løping og stress. Kan det forårsake det? Håper ikke at jeg skal ha det sånn hele veien, for det er ikke behagelig i det hele tatt.... Anonymkode: 40d67...249 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #6 Del Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Takk for svar alle. Ja jobber 100% i helsevesenet, så mye løping og stress. Kan det forårsake det? Håper ikke at jeg skal ha det sånn hele veien, for det er ikke behagelig i det hele tatt.... Anonymkode: 40d67...249 Ja det kan være en grunn. Å du bør få andre arbeidsoppgaver om mulig Anonymkode: 51361...c7d Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå