AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #1 Skrevet 22. september 2022 Hei, vi skal fly snart med babyen vår på ett år og kjenner jeg gruer meg en del. Flyreisen er lang (9 t) og første gang jeg tar med baby på fly. har dere noen gode tips/råd/anbefalinger til hva man bør huske på, kjøpe, ta med osv? hilsen stressa mamma Anonymkode: fe6fd...69e
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #2 Skrevet 22. september 2022 Smokk og smokkesnor Bæresele! Et passe utvalg bøker og leker som du vet hen liker Mat som er lite grisete Anbefaler også å pakke håndbagasjem veldig praktisk og bevisst. At du vet akkurat hvor du har de ulike tingene. Det er veldig vanskelig å ha barnet på fanget samtidig som man skal finne ting i sekken sin, så det viktigste bør være lett tilgjengelig øverst (jeg pakker bøker øverst som jeg tar ut og legger i lomma foran, så ligger maten under. Bleier og våtservietter i et eget rom, og ekstra skift i et annet rom) Hvis du drar sammen med en annen person er det null stress Anonymkode: 57250...027 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #3 Skrevet 22. september 2022 Vi var akkurat på tur med vår snart 10 mnd. Mitt beste tips er å ta med mat som tar lang tid, feks rosiner, nøtter, cornflakes, små ting som barnet kan sitte og plukke sjølv. Det hjalp oss veldig, spesielt sidan vår ikkje sov noko særlig på fly. Alt er spennande, det er mange knapper, bord osv å sjå på! Anonymkode: 03aed...4cf
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #4 Skrevet 22. september 2022 Hvis du kan, nattfly. Anonymkode: de063...c3e
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #5 Skrevet 22. september 2022 Vi, faktisk. Dere er to foreldre som reiser med ett barn? Det går nok helt fint... Anonymkode: af299...939
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #6 Skrevet 22. september 2022 Bestill eget sete til barnet og ta med bilstol. Å ha et barn på fanget så lenge er slitsomt. Anonymkode: 3fa04...703 1
Sofakona Skrevet 23. september 2022 #7 Skrevet 23. september 2022 Om dere skal reise lenger så bestill plass foran. Da får dere en krybbe dere kan legge barnet i:)
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #8 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (17 timer siden): Vi var akkurat på tur med vår snart 10 mnd. Mitt beste tips er å ta med mat som tar lang tid, feks rosiner, nøtter, cornflakes, små ting som barnet kan sitte og plukke sjølv. Det hjalp oss veldig, spesielt sidan vår ikkje sov noko særlig på fly. Alt er spennande, det er mange knapper, bord osv å sjå på! Anonymkode: 03aed...4cf Nøtter til baby ? Anonymkode: c1c1b...f6f
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #9 Skrevet 23. september 2022 Plass foran, med krybbe, verdt hver krone. Skjerm er lov, ubegrenset Ikke tull med søvn og slik i håp om en trøtt baby, for man risikerer en overtrøtt baby Anonymkode: 8489a...c6a
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå