AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #1 Skrevet 22. september 2022 Grunnet euforiske tider i økonomien og rekordlav arbeidsledighet + kjønnsdiskriminerende initiativer rettet mot å få kvinner i fordelaktige posisjoner i samfunnet, har attraksjon de siste årene i større og større grad handlet først og remst om usteendet til mannen; er man ikke attraktiv, får man ikke foten gjennom døren engang. Tenker dere at nå som verdensøkonomien går i dass, så vil menn som er driftige og klarer å faktisk skape verdier bli mer ettertraktede igjen? Personlig trener jeg, reiser masse, tjener rundt 2mil i året, og har masse fritid. Fordi jeg ikke er 8+/10 får jeg ikke gode matches på Tinder, men tror dere at det vil snu nå som alt annet snur? Anonymkode: aeb71...3ae
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #2 Skrevet 22. september 2022 Hvorfor skal du være så underdanig at du vil gi kvinner det de vil ha når de ikke gir deg det du vil ha? Anonymkode: d1945...d5e 2 1
Ishavsrøya Skrevet 22. september 2022 #3 Skrevet 22. september 2022 Håper du heller finner en dame som vil ha DEG og ikke pengene dine. Tviler egt på at innlegget er sant. Men hvis det er det så ja....alle fortjener ekte kjærlighet...penger eller ei 3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #4 Skrevet 22. september 2022 Er det ikke det noen av dere påstår at vi er uansett da? Anonymkode: 2a24c...7f9 3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #5 Skrevet 22. september 2022 Norske damer har blitt altfor kravstore, ikke er de særlig hyggelige heller. Anonymkode: 8a244...6b9 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #6 Skrevet 22. september 2022 Jeg har alltid sett mer på personlighet enn lønnsnivå. En som er "8+/10" utseendemessig, men må fremheve lønn som en av sine fremste egenskaper havner raskt langt ned på listen over potensielle partnere. Jeg vil heller ha en som er 5ish utseendemessig, og 500 000 i året, som er snill og respektfull med gode verdier. Anonymkode: 2f3c7...434 1 4
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #7 Skrevet 22. september 2022 AnonymBruker skrev (16 minutter siden): Hvorfor skal du være så underdanig at du vil gi kvinner det de vil ha når de ikke gir deg det du vil ha? Anonymkode: d1945...d5e De gir jo meg det jeg vil ha? En fin dame som tar vare på seg selv og er fin å være med, det er jo egentlig det jeg er ute etter. Får mange likes på Tinder allerede, men det kommer som regel av feite damer eller absurde profiler hvor de ikke har forsøkt å se penge ut engang. Mener ikke at jeg er bedre enn andre pga lønn eller noe, bare at det forhåpentligvis øker markedsverdien min. Ishavsrøya skrev (13 minutter siden): Håper du heller finner en dame som vil ha DEG og ikke pengene dine. Tviler egt på at innlegget er sant. Men hvis det er det så ja....alle fortjener ekte kjærlighet...penger eller ei Du ville ikke sagt det samme om jeg var en drit kjekk kar som dro masse damer. Da ville du tenkt det var naturlig forelskelse når en dame falt for meg. I motsetning til noen som er genetisk i top 10%, så har jeg jobbet drit hardt for det jeg har, og utmerket meg på mange områder. Jeg har masse frihet, penger, kan gjøre som jeg vil, og er ikke berørt av noen økning i styrerenten eller whatever. Jeg vil få så mye ut av livet som mulig, og ønsker en tilsvarende dame, men det har vært vanskelig den siste tiden i Norge når penger ikke har betydd så mye. Andelen av menn som får 0 sex har føket opp, så situasjonen er jo litt kritisk for de som er ambisiøse men ikke naturlig dritkjekke. Anonymkode: aeb71...3ae 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #8 Skrevet 22. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Norske damer har blitt altfor kravstore, ikke er de særlig hyggelige heller. Anonymkode: 8a244...6b9 Jeg er så dritt lei av å høre dette. Norske kvinner er overhodet ikke kravstore: vi er selvstendige og betaler for oss selv. Likevel må vi høre piss som dette: trolig fra menn som favoriserer importbruder fra Asia og Øst-Europa som krever 1000 ganger mer av en mann enn vanlige norske kvinner noensinne ville tillatt seg å kreve. Anonymkode: 82a0c...a34 3 3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #9 Skrevet 22. september 2022 AnonymBruker skrev (13 minutter siden): De gir jo meg det jeg vil ha? En fin dame som tar vare på seg selv og er fin å være med, det er jo egentlig det jeg er ute etter. Får mange likes på Tinder allerede, men det kommer som regel av feite damer eller absurde profiler hvor de ikke har forsøkt å se penge ut engang. Så de kvinnene du vil ha vil ikke gi deg det du vil ha. Ikke vær underdanig. Anonymkode: d1945...d5e
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #10 Skrevet 22. september 2022 AnonymBruker skrev (42 minutter siden): Grunnet euforiske tider i økonomien og rekordlav arbeidsledighet + kjønnsdiskriminerende initiativer rettet mot å få kvinner i fordelaktige posisjoner i samfunnet, har attraksjon de siste årene i større og større grad handlet først og remst om usteendet til mannen; er man ikke attraktiv, får man ikke foten gjennom døren engang. Tenker dere at nå som verdensøkonomien går i dass, så vil menn som er driftige og klarer å faktisk skape verdier bli mer ettertraktede igjen? Personlig trener jeg, reiser masse, tjener rundt 2mil i året, og har masse fritid. Fordi jeg ikke er 8+/10 får jeg ikke gode matches på Tinder, men tror dere at det vil snu nå som alt annet snur? Anonymkode: aeb71...3ae Nei. Jeg tror handy menn som kan gjøre reell nytte og ikke bare flytte på penger, blir mer attraktive igjen. Menn som kan hogge ved, jakte, fiske, bygge en tømmerhytte, fikse en ødelagt vaskemaskin, skru på en bil, bygge en gapahuk etc. Ellers tror jeg nok at kvinner gjennomskuer de misygonistiske holdningene dine og det er det som gjør at du ikke får deg dame, ikke at du er 7 på en skal på 10. Anonymkode: bc74c...6ce 4
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #11 Skrevet 22. september 2022 (endret) Jeg synes synd på deg som vil la deg bruke. Jeg har laget en regel for meg selv som sier at selv om jeg blir rik så skal jeg ikke bli sammen med en kvinne. Rett og slett fordi de avviste meg når jeg var 17 og på mitt laveste emosjonelt. De fortjener meg ikke på mitt beste. Anonymkode: d1945...d5e Endret 24. september 2022 av Rhodiola for å fjerne sitering av slettet innlegg - Rhodiola, adm.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #12 Skrevet 22. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Jeg synes synd på deg som vil la deg bruke. Jeg har laget en regel for meg selv som sier at selv om jeg blir rik så skal jeg ikke bli sammen med en kvinne. Rett og slett fordi de avviste meg når jeg var 17 og på mitt laveste emosjonelt. De fortjener meg ikke på mitt beste. Anonymkode: d1945...d5e Ok.. skal du droppe luksusvarer også fordi de avviste deg da du ikke hadde råd til de? Anonymkode: aeb71...3ae 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #13 Skrevet 22. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): Ok.. skal du droppe luksusvarer også fordi de avviste deg da du ikke hadde råd til de? Anonymkode: aeb71...3ae Sammenligner du kvinner med varer? Er ikke rart «høyverdige» kvinner skyr unna deg. Anonymkode: d1945...d5e 7
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #14 Skrevet 22. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Sammenligner du kvinner med varer? Er ikke rart «høyverdige» kvinner skyr unna deg. Anonymkode: d1945...d5e Nei? Men jeg skjønner hvorfor høyverdig kvinner velger tilsvarende kjekke menn fremfor meg. Anonymkode: aeb71...3ae
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #15 Skrevet 22. september 2022 Rike menn får nok drag på fattige og sårbare damer som vil utnytte dem ja. Du får reklamere med at du tjener 2 mill i året og er ute etter en dame å forsørge så skal du nok få se at du får flere matcher. Særlig fra vanskeligstilte i land som ukraina, India, litauen,romania, Asia, Afrika Anonymkode: d5aa1...04a 1 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #16 Skrevet 22. september 2022 Ja det tror jeg. Jeg er grisefattig akuratt nå å hadde lett latt meg kjøpes om jeg kunne hatt med dyrene mine å han var glad i dyr 🤪 men ja du burde jo finne noen som liker deg Anonymkode: 93fb2...1de 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #17 Skrevet 22. september 2022 AnonymBruker skrev (46 minutter siden): De gir jo meg det jeg vil ha? En fin dame som tar vare på seg selv og er fin å være med, det er jo egentlig det jeg er ute etter. Får mange likes på Tinder allerede, men det kommer som regel av feite damer eller absurde profiler hvor de ikke har forsøkt å se penge ut engang. Mener ikke at jeg er bedre enn andre pga lønn eller noe, bare at det forhåpentligvis øker markedsverdien min. Du ville ikke sagt det samme om jeg var en drit kjekk kar som dro masse damer. Da ville du tenkt det var naturlig forelskelse når en dame falt for meg. I motsetning til noen som er genetisk i top 10%, så har jeg jobbet drit hardt for det jeg har, og utmerket meg på mange områder. Jeg har masse frihet, penger, kan gjøre som jeg vil, og er ikke berørt av noen økning i styrerenten eller whatever. Jeg vil få så mye ut av livet som mulig, og ønsker en tilsvarende dame, men det har vært vanskelig den siste tiden i Norge når penger ikke har betydd så mye. Andelen av menn som får 0 sex har føket opp, så situasjonen er jo litt kritisk for de som er ambisiøse men ikke naturlig dritkjekke. Anonymkode: aeb71...3ae Men kan du snekre? Jakte? Skru? Noen som helst av tradisjonelle manneting? Det er tiltrekkende. Anonymkode: c7a70...47a 3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #18 Skrevet 22. september 2022 (endret) AnonymBruker skrev (På 22.9.2022 den 23.25): Rike menn får nok drag på fattige og sårbare damer som vil utnytte dem ja. Du får reklamere med at du tjener 2 mill i året og er ute etter en dame å forsørge så skal du nok få se at du får flere matcher. Særlig fra vanskeligstilte i land som ukraina, India, litauen,romania, Asia, Afrika Anonymkode: d5aa1...04a Jeg vurderer å reise til utlandet, ja, og redde en dame ut av sårbarhet og fattigdom. Heller det enn at de faller for demonen som er utseende... fyr som kommer til å være alkoholiker, ikke forsørge familien, og kanskje mishandle dem. Uff. Anonymkode: aeb71...3ae Endret 24. september 2022 av Rhodiola for å fjerne sitering av slettet innlegg - Rhodiola, adm.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #19 Skrevet 22. september 2022 Så du håper at kvinner blir så avhengig av menn igjen, at de må bli sammen med deg for å overleve? Det er ikke så mange år siden kvinner ikke fikk lov å ha bank konto engang, frister det deg? Jobb med deg selv som menneske , så er det nok flere som vil ha deg. Og ikke fokuser på lommeboka og hvor tykk eller tynn den er. Anonymkode: 17d3e...584 5
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #20 Skrevet 22. september 2022 AnonymBruker skrev (1 minutt siden): Så du håper at kvinner blir så avhengig av menn igjen, at de må bli sammen med deg for å overleve? Det er ikke så mange år siden kvinner ikke fikk lov å ha bank konto engang, frister det deg? Jobb med deg selv som menneske , så er det nok flere som vil ha deg. Og ikke fokuser på lommeboka og hvor tykk eller tynn den er. Anonymkode: 17d3e...584 Det er en del år siden, jo... på tide å komme seg videre. Nei, de kommer ikke til å være avhengige av meg... jeg tror ikke folk i Norge kommer til å sulte ihjel. Anonymkode: aeb71...3ae
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå