AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #1 Skrevet 22. september 2022 Jeg er alenemamma til to. Får bidrag og jeg selv har ikke så høy inntekt. Foreldre har nedbetalt hus og derfor lar de meg bo gratis i "hybel-delen" i samme hus som dem. Det er forutsigbart for barna enn å gå ut i leiemarkedet. Det gjør at jeg har råd til å forsørge barna på god måte, samt spare. Jeg føler likevel ikke at mine foreldre gjør dette gratis for meg. Fordi jeg føler at som betaling tar de retten til å involvere seg, kritisere meg, kritisere de klær jeg gir til barna osv. Er det virkelig en pris jeg må betale. Hva hadde dere gjort. Anonymkode: 3584e...e49
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #3 Skrevet 22. september 2022 3 minutter siden, AnonymBruker said: Er det virkelig en pris jeg må betale. Hva hadde dere gjort. Anonymkode: 3584e...e49 Vet ikke om det er prisen man MÅ betale, men det er prisen mange ender med å betale ved å leve hos foreldrene. Da ender man ofte i rollen hvor en nærmest blir behandlet som barn. Har selv vært i en svært lik situasjon som deg og psykologen min sa at slikt ofte skjer. Ikke lett dette når man på den ene siden har dårlig økonomi og og på den andre siden ikke ønsker å bli behandlet som et barn. Sparer du til å komme inn på boligmarkedet? Jeg gjorde det og og valgte å bite tennene sammen og tenke at dette kun var en midleritidg periode. Jeg prøvde å fortelle foreldrene mine at jeg ikke likte å bli behandlet som et barn. Men det hjalp ikke, Om du ikke har pratet med dine foreldre så anbefaler jeg deg selvsagt å prate med dem. Men det er ikke gitt at de endrer oppførsel. Anonymkode: d3064...1d9 2 2
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #5 Skrevet 22. september 2022 Du må si fra. Si hva du føler. Anonymkode: 39416...294 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå