Gå til innhold

Er kjæresten min homofil? :(

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det at jeg skriver dette innlegget er egentlig helt sprøtt, og jeg blir flau over egne tanker.. men jeg må bare spørre og få noen andre sine tanker enn mine egne. 

Jeg og kjæresten har vært sammen i ett år. Han er den mest fantastiske mannen og behandler meg så godt. Det er likevel noen ting som jeg synes er så rart..

for eksempel rører han meg aldri der nede. Han slikker meg ikke, fingrer meg ikke og rører ikke der nede i det hele tatt nesten.  I mine tidligere seksuelle erfaringer så har menn alltid vært ivrige på å røre og kjenne der, men han er ikke sånn.. Har tatt det opp flere ganger, og da har han bare sagt at han trenger tid og at han kommer til å gjøre det. Han sier han ikke gjør det fordi han ikke er noe særlig flink til det. Men da må man jo øve seg? Jeg har sagt at jeg kommer til å veilede ham og fortelle han hva han skal gjøre. Han har fortsatt ikke tatt insj. 

Det har vært et par ganger han har tatt tak i fingeren min og sugd på den helt ut av det blå. Ingen forklaring. En gang ba han meg putte hele hånda mi i kjeften hans, bare for «morro skyld». Han elsker å ta meg bakfra, spesielt mens jeg ligger på magen. Slår alltid av lyset hver gang vi har sex.

En annen ting som er rart er at han ikke får ereksjon med en gang han ser meg naken. Det er først etter at vi har kost litt at han blir hard. Så mister han ereksjonen etterhvert, pga. kondomen (ifølge han). Da blir han delvis slapp. 

Synes bare alt dette er litt rart. Da vi først ble sammen sa hans to bestekompiser at de trodde typen min var gay da de først ble kjent med ham. Kanskje det er dette som har gjort at jeg ovetenker absolutt alt han gjør nå? Er sååååå redd for at jeg er sammen med en mann som er i skapet. :(

Hva tenker dere? 

Anonymkode: 34bc1...5a7

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Send han til meg så finner jeg ut av det 😇

Anonymkode: 7dd4b...33e

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (51 minutter siden):

En annen ting som er rart er at han ikke får ereksjon med en gang han ser meg naken.

Anonymkode: 34bc1...5a7

Sist jeg fikk ereksjon utelukkende av å se en naken kvinne, var jeg typ 16 år 😂

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

🥱🥱🥱🥱

Anonymkode: aa76c...10a

Skrevet

Det kan hende , kan også hende han bare er veldig usikker på seg selv og redd for å være for dårlig hvis dere er veldig unge. Men merkelig at han ikke har noe interesse for å utforske kvinnekroppen...  

Jeg tror det viktigste for deg er å spørre deg om du vil leve med dette eller ikke, og ikke om det er fordi han er homofil eller ikke 

Anonymkode: 25ddc...236

• Liker 2
Skrevet

Jeg tror det. Hans kamerater bekrefter også din mistanke

Anonymkode: 8f892...ddd

• Nyttig 1
Skrevet

Kanskje han har hatt noen negative opplevelser, og synes sex er vanskelig?

Anonymkode: 863ba...1f6

Skrevet

Kanskje, han kan og vere mindre interessert i sex. Det er ikkje alle mannfolk som bryr seg sånn veldig om underliv. Grenser mot aseksuell kanskje? 

Anonymkode: be1f3...dae

Skrevet

Han virker jo i hvert fall ikke spesielt forelsket eller tent på deg, 1 år? Hadde droppet det for lengst

• Liker 1
Skrevet

Tør du spørre han rett ut?

Anonymkode: 8d527...dab

Skrevet

Etter ett år skal man være nyforelsket fortatt å ha det ganske hett sexuelt.. høres ut som du har hoppa rett inn i ett forhold uten den grunnleggende tiltrekningen å det høres mere ut som han er veldig umoden enn at han er homofil seriøst … er du særlig forelsket? Hvis ikke ville jeg kanskje gått for en mer alfa hann.. har aldri blitt skuffa i senga der, man skal jo ikke være nødt til å mase åsså får man til svar at «ja skal gjøre det  snart»😅 som er 12 åring som ikke vil rydde rommet.. blir sliten bare av å tenke på å skulle ha en sånn mann..😰

Skrevet

Trenger ikke bety at han er homofil.

Er ikke alle menn som liker å ta på,slikke damer nedentil,ha sex med lyset på,kanskje han syns bakfra er beste stillingen for han ?

• Liker 1
Skrevet

Jeg hadde uansett ikke vært sammen med en som ikke ville ta på meg og tilfredsstille meg. Kvinner må tas på for p få orgasme. 

For meg er en enormt viktig del av sexlivet og min tenning at han begjærer meg, vil se, ta på, smake osv så dette hadde jeg nok droppet etter to forsøk tror jeg. 

Anonymkode: f8f86...508

• Liker 1
  • Nyttig 1
Gjest Paramount
Skrevet

Her var det mye som ikke stemte, og jeg har vanskelig for å forestille meg at alt dette noensinne vil forandre seg noe særlig. For meg er normalen at menn er kjempeivrige etter å utforske dama nedentil. Som nysgjerrige unger. Jeg føler det omtrent slik i dag også, dersom jeg har vært en stund uten intim kontakt. Og når du kler av deg så bør det i det minste skje en reaksjon. Full ereksjon er kanskje ikke det vanligste for alle, men pikken bør vokse av synet og forventningene. Det tror jeg er normalen, uten at jeg har full oversikt over hvordan alle andre menn reagerer.

Skrevet

Etter den beskrivelsen mistenker jeg det samme som deg, ts... dessverre.

Skrevet

Jeg hadde like gjerne tenkt aseksuell/utsatt for langvarig seksuelle overgrep?

Homofil kan han jo og være, men uansett:

Ikke press det ut av ham. 

Avslutt forholdet, ønsk ham alt godt og at han finner ut av hva enn dette bunner i. 

• Liker 3
Skrevet

Mange som skjuler sin seksuelle legning ja til de er godt voksne

Anonymkode: d1160...15b

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...