AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #2 Skrevet 22. september 2022 Helt grey. Anonymkode: 6c1fe...b1b 1
JegMotStrømmen Skrevet 22. september 2022 #5 Skrevet 22. september 2022 Jeg syns fasongen var fin, men det er ikke min farge.
flusa Skrevet 22. september 2022 #7 Skrevet 22. september 2022 Den var ikke min stil,men syns den kan være fin på andre. Liker kåper selv, men mere den typen med belte i midjen som kan strammes slik jeg vil.
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #8 Skrevet 22. september 2022 Yay, men kommer litt an på kroppsformen din Jeg likte veldig godt fargen, stoff, og lengde. Spennen var en interessant detalj som skiller kåpen litt ut, men den har jo ikke noe belte bak på ryggen, så om kåpen sitter fint på eller ser ut som en sekk avhenger av kroppsform 😄 Smashing på høye og smale folk som hertuginne Kate, ikke nødvendigvis like smashing på meg på 160 cm med timeglassform Anonymkode: ad0b9...44c 2
Gjest Warrior Skrevet 22. september 2022 #10 Skrevet 22. september 2022 (endret) Yey. Kåpe er kult både på kvinner og menn, men likte ikke fargen på kåpen på bildet. Endret 22. september 2022 av Warrior
cleangal Skrevet 22. september 2022 #12 Skrevet 22. september 2022 Fin fasong, men liker absolutt ikke fargen. 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #13 Skrevet 22. september 2022 Warrior skrev (6 minutter siden): Yey. Kåpe er kult både på kvinner og menn, men likte ikke fargen på kåpen på bildet. Sjelden jeg har sett menn i kåpe, men frakk kan være stilig til menn. Anonymkode: daff0...e09
jukkapalme Skrevet 22. september 2022 #14 Skrevet 22. september 2022 Likte fasongen, men ikke fargen. Hadde vært finere i svart og med belte i midjen.
Perelandra Skrevet 22. september 2022 #15 Skrevet 22. september 2022 Fin farge, men jeg hadde foretrukket vanlig belte 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #16 Skrevet 23. september 2022 fin farge, fint snitt, men hva er den laget av? det er alltid det første spørsmålet jeg stiller meg når jeg ser på kåper. Anonymkode: abb37...52c 2
Taluno Skrevet 23. september 2022 #17 Skrevet 23. september 2022 Jeg likte snittet veldig godt!! Hvor er den fra?? Fargen er absolutt ikke meg da, jeg hadde gått for en mer anonym farge som grå eller svart. Jeg synes ikke fargen var stygg altså, er bare at jeg selv ikke bruker farger. Kåpen er slik at jeg ville sagt "oj så fin kåpe!!" til venner om de hadde hatt den! (og det ville vært en ærlig kommentar) 2
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #19 Skrevet 23. september 2022 Taluno skrev (2 minutter siden): Jeg likte snittet veldig godt!! Hvor er den fra?? Fargen er absolutt ikke meg da, jeg hadde gått for en mer anonym farge som grå eller svart. Jeg synes ikke fargen var stygg altså, er bare at jeg selv ikke bruker farger. Kåpen er slik at jeg ville sagt "oj så fin kåpe!!" til venner om de hadde hatt den! (og det ville vært en ærlig kommentar) sånn tenker de fleste, men tenk så hyggelig gatebildet hadde vært hvis alle valgte en kåpe med farge 🙂 Jeg blir rett og slett glad når jeg ser noen i kåpe med en fin farge. Underlig nok blir jeg bare sur når jeg ser noen i byen i en allværsjakke, uansett hvor fargerik den er.... Anonymkode: abb37...52c 5 3
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #20 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (3 minutter siden): sånn tenker de fleste, men tenk så hyggelig gatebildet hadde vært hvis alle valgte en kåpe med farge 🙂 Jeg blir rett og slett glad når jeg ser noen i kåpe med en fin farge. Underlig nok blir jeg bare sur når jeg ser noen i byen i en allværsjakke, uansett hvor fargerik den er.... Anonymkode: abb37...52c Dette! Altså, hva som helst heller enn de jævla allværsjakkene og "turjakkene" folk går i hele tiden. Og kåpa var kjempefin! Anonymkode: f5e32...6c2 3 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå