Gå til innhold

Kåpe- yey or ney?

Anbefalte innlegg

Skrevet

image.png.df8ba74a9cbef14364d66d343991b57e.png

image.png.859f4863bf0e038d432d1bc426d678db.png

Anonymkode: 168cf...bdb

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Helt grey.

Anonymkode: 6c1fe...b1b

• Liker 1
Skrevet

Yey

Anonymkode: bcade...898

Skrevet

Jeg syns fasongen var fin, men det er ikke min farge. 

Skrevet

Nej

Anonymkode: cc11c...774

• Liker 1
Skrevet

Den var ikke min stil,men syns den kan være fin på andre.

Liker kåper selv, men mere den typen med belte i midjen som kan strammes slik jeg vil.

Skrevet

Yay, men kommer litt an på kroppsformen din

Jeg likte veldig godt fargen, stoff, og lengde. Spennen var en interessant detalj som skiller kåpen litt ut, men den har jo ikke noe belte bak på ryggen, så om kåpen sitter fint på eller ser ut som en sekk avhenger av kroppsform 😄 Smashing på høye og smale folk som hertuginne Kate, ikke nødvendigvis like smashing på meg på 160 cm med timeglassform

Anonymkode: ad0b9...44c

• Liker 2
Skrevet

Veldig fin! 

Skrevet (endret)

Yey. Kåpe er kult både på kvinner og menn, men likte ikke fargen på kåpen på bildet.

Endret av Warrior
Skrevet

Yey😍

Anonymkode: a7148...e2f

Skrevet

Fin fasong, men liker absolutt ikke fargen.

• Liker 1
Skrevet
Warrior skrev (6 minutter siden):

Yey. Kåpe er kult både på kvinner og menn, men likte ikke fargen på kåpen på bildet.

Sjelden jeg har sett menn i kåpe, men frakk kan være stilig til menn.

Anonymkode: daff0...e09

Skrevet

Likte fasongen, men ikke fargen. Hadde vært finere i svart og med belte i midjen. 

Skrevet

Fin farge, men jeg hadde foretrukket vanlig belte

• Liker 1
Skrevet

fin farge, fint snitt, men hva er den laget av? det er alltid det første spørsmålet jeg stiller meg når jeg ser på kåper.

Anonymkode: abb37...52c

• Liker 2
Skrevet

Jeg likte snittet veldig godt!! Hvor er den fra?? 
Fargen er absolutt ikke meg da, jeg hadde gått for en mer anonym farge som grå eller svart. 
Jeg synes ikke fargen var stygg altså, er bare at jeg selv ikke bruker farger. 

Kåpen er slik at jeg ville sagt "oj så fin kåpe!!" til venner om de hadde hatt den! (og det ville vært en ærlig kommentar) 

• Liker 2
Skrevet
Taluno skrev (2 minutter siden):

Jeg likte snittet veldig godt!! Hvor er den fra?? 
Fargen er absolutt ikke meg da, jeg hadde gått for en mer anonym farge som grå eller svart. 
Jeg synes ikke fargen var stygg altså, er bare at jeg selv ikke bruker farger. 

Kåpen er slik at jeg ville sagt "oj så fin kåpe!!" til venner om de hadde hatt den! (og det ville vært en ærlig kommentar) 

sånn tenker de fleste, men tenk så hyggelig gatebildet hadde vært hvis alle valgte en kåpe med farge 🙂 Jeg blir rett og slett glad når jeg ser noen i kåpe med en fin farge.

Underlig nok blir jeg bare sur når jeg ser noen i byen i en allværsjakke, uansett hvor fargerik den er....

• Liker 5
  • Hjerte 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (3 minutter siden):

sånn tenker de fleste, men tenk så hyggelig gatebildet hadde vært hvis alle valgte en kåpe med farge 🙂 Jeg blir rett og slett glad når jeg ser noen i kåpe med en fin farge.

Underlig nok blir jeg bare sur når jeg ser noen i byen i en allværsjakke, uansett hvor fargerik den er....

Dette! Altså, hva som helst heller enn de jævla allværsjakkene og "turjakkene" folk går i hele tiden. Og kåpa var kjempefin! :hjerter:

Anonymkode: f5e32...6c2

• Liker 3
  • Hjerte 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...