Gå til innhold

Avhenting av pakker på posten

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva skjer hvis jeg ikke henter en pakke på posten? (Den skal betales ved henting)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Mest sannsynligvis får du enda en hentelapp før de to ukene du har som frist har gått ut. Deretter kan det være at de du kjøper av gir deg et gebyr for uavhentet pakke.

Skrevet

Den ligger der i tre uker før de sender den tilbake.

Skrevet

To uker sto det på hentelappen min som kom her om dagen.

Skrevet

To uker sto det på hentelappen min som kom her om dagen.

Så rart. :klø: Er det forskjellig fra by til by?

Skrevet

Det har stått to uker på alle mine hentelapper opp gjennom årene også..

Skrevet

Jeg har fått varsel 2, jeg må hente den innen fredag... Men jeg har funnet ut at å prioritere Stella-klær nå rett før jul er litt lite hensiktsmessig...

Skrevet

Hvor mye da? Evt. kan jeg hente den og sende den tilbake og få igje pengene?

Skrevet
Så rart. :klø: Er det forskjellig fra by til by?

Da jeg nylig fikk pakkelapp etter å ha bestilt linser, hadde jeg 3 ukers frist. Men jeg skjønner ikke helt hvorfor det skulle være annerledes i Oslo-området?

Skrevet

Kanskje fristen varierer ettersom hvor stor pakken er? Min pakke var liten og den hadde jeg 3 uker på. Det kan jo være at de setter 2 ukers frist på en større pakke for eks., siden den tar opp mer plass på Posten?

Skrevet
Hvor mye da? Evt. kan jeg hente den og sende den tilbake og få igje pengene?

Det står ganske så mye om dette på H&M sine sider...

Skrevet

Sakset fra H&M:

"Hvis du ikke er helt fornøyd, får du pengene tilbake. Hvis du vil bytte eller returnere noe, kan du gjøre det innen 14 dager."

Det vil si at du kan hente pakken, betale for den og så sende den tilbake. Men da må du betale portoen på å sende den tilbake da.

Skrevet
Sakset fra H&M:

"Hvis du ikke er helt fornøyd, får du pengene tilbake. Hvis du vil bytte eller returnere noe, kan du gjøre det innen 14 dager."

Det vil si at du kan hente pakken, betale for den og så sende den tilbake. Men da må du betale portoen på å sende den tilbake da.

Vet ud forskjellen i pris på å ikke hente den/sende tilbake?

Skrevet
For pakker som ikke blir avhentet, blir du debitert en avgift på 95,- for de kostnadene vi har hatt med din bestilling. Ekspedisjon, pakking, emballasje, frakt og ev. postoppkravsavgift, returfrakt, returbehandling, samt tilbakeplassering på lageret.

Når du bruker returadresselappen, blir du debitert en enhetspris på 39,90 uavhengig av pakkens størrelse og vekt. Fraktavgiften blir regulert etterpå. Hvis du har betalt kontant, blir pengene satt inn på din bankkonto.

(utrolig hva man finner ut av ved å lese på nettsidene til H&M)

Skrevet
(utrolig hva man finner ut av ved å lese på nettsidene til H&M)

Jepp :) Takk :)

(Jeg pleier virkelig å lete selv, altså, men tenkte det var så mange her som kunne sånt, takk for at du tok deg bryet med å lete det frem ihvertfall) :)

Skrevet
(Jeg pleier virkelig å lete selv, altså, men tenkte det var så mange her som kunne sånt, takk for at du tok deg bryet med å lete det frem ihvertfall) :)

Jeg vet - ville bare påpeke det for andre som synes det er en "lett løsning" å få andre til å finne saker for dem ;)

Ikke var det noe bry for meg å lete det frem heller - sitter bare her og kjeder meg mens jeg venter på at mannen skal se ferdig en film alikevell ;)

Skrevet

Da blir den sendt tilbake til avsender, og er det et firma hvor du har bestillt noe må du nok betale et gebyr ja! :)

Skrevet

Jeg har aldri blitt belastet gebyr for å ikke hente.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...