AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #1 Skrevet 22. september 2022 Har noen her erfaring med gruppeterapi for personlighetsvansker? Eller gruppeterapi generelt? Anonymkode: a6000...7de
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #2 Skrevet 22. september 2022 AnonymBruker skrev (12 minutter siden): Har noen her erfaring med gruppeterapi for personlighetsvansker? Eller gruppeterapi generelt? Anonymkode: a6000...7de Har prøvd…. Anonymkode: ac43f...3c3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #3 Skrevet 22. september 2022 AnonymBruker skrev (Akkurat nå): Har prøvd…. Anonymkode: ac43f...3c3 Hvordan var erfaringen? Anonymkode: a6000...7de
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #4 Skrevet 22. september 2022 AnonymBruker skrev (18 minutter siden): Hvordan var erfaringen? Anonymkode: a6000...7de Dårlig… ble for vanskelig… Anonymkode: ac43f...3c3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #5 Skrevet 22. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Dårlig… ble for vanskelig… Anonymkode: ac43f...3c3 Ja, gruppebehandling må man være ganske frisk og oppegående for å gå i. På vurderingssamtale man får for inntak i en gruppe så luker psykologene ut de som er for dårlige. Anonymkode: 646cf...c5e
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #6 Skrevet 22. september 2022 Jeg har erfaring, og det hjalp meg. Nå finnes det flere typer gruppeterapi, og en bør ha en ærlig og åpen dialog med behandler sånn at en får det tilbudet som passer best. Det kan være deltagere som har ulike diagnoser og utfordringer, og gruppeterapi handler mye om å kunne sakte men sikkert greie å fortelle hvordan en har det og hva en sliter med. De andre deltagerene kan være med å gi deg tilbakemeldinger som er nyttige og støttende. Spørsmål kan en også få, og de kan hjelpe deg å finne dine egne svar. Husk at alle er i samme båt. Alle har taushetsplikt Anonymkode: a6184...105
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #7 Skrevet 23. september 2022 Ja, jeg har erfaring. Opplevde det som veldig nyttig. Jeg hadde noen engstelig, unnvikende trekk som jeg fikk god hjelp med. Terapien var såkalt affektbevissthetsterapi som tar tak i følelsene (lære å gjenkjenne følelser og gi uttrykk for dem på en hensiktsmessig måte). Gikk en gang i uka i 6 måneder. Tror vi var rundt 6-7 stykker i gruppa. Anonymkode: a44ca...0f7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå