AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #1 Skrevet 22. september 2022 Hei! Har ei jente på 6 uker som jeg ammer. Har hatt mye problemer med amminga, men har vært bestemt på at vi skal få dette til. Til å starte med var hun sugesvak og hadde stramt tungebånd. Tungebåndet ble klippet på dag 4, men allerede da var melka mi forsinket - og hun fikk MME allerede på sykehuset. Når vi kom hjem gråt hun 24/7, viste seg da at hun ikke hadde gått opp nok og vi måtte innføre MME til flere måltider. Har nå kommet dit at hun klarer seg med en flaske på kvelden, 100ml. Har nå i 2 dager forsøkt uten, men hun er mye mer urolig og kaver på brystet på kvelden.. tydelig irritert. Spørs nå om vi må begynne å innføre «kveldsflaska» igjen.. Er det helt håpløst i det lange løp - eller kan vi fortsette sånn i mange mnd? Jeg pumper HVER kveld etter hun får flaske (ammer før flaska og pumper etterpå), da jeg vet hun sover 3-4 t etter flaske. Anonymkode: a0e1d...185
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #2 Skrevet 22. september 2022 Babyen er åpenbart sulten og du har for lav produksjon. Det er ikke ditt eget ønske om absolutt å fullamme som er viktigst, men at babyen har det bra og er mett. Gi flaske. Anonymkode: 2cd58...cfc 3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #3 Skrevet 22. september 2022 Kjennee flere som har måtte gi kveldsflaska hele perioden😊 Anonymkode: b15e1...023 1
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #4 Skrevet 23. september 2022 Vi ga en flaske flere kvelder i en lang periode etter at vi sluttet med mme til andre måltider, produksjonen min gikk fint opp likevel og etter en stund fullammet jeg. Likevel gir vi flaske i blant bare for at far kan gi eller om hun er ekstra urolig. 6 mnd nå. Anonymkode: 74a09...c21
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå