Gå til innhold

Fertilitetsutredning i Porsgrunn

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei hei! Vi er henvist og har time til konsultasjon neste uke. I brevet står det at det skal sendes ink adresseskjema, foto og politiattest før timen - helst i crypho.  Jeg har noen spørsmål.

For det første, hva er et adresseskjema? Hva skal det tas bilde av? Og hvordan i svarte får jeg sendt noe som helst i den appen? Skjønner ingenting av den :D tenkte jeg skulle ringe i morgen og spørre for jeg føler meg helt blåst. Er det noen som kan forklare hvordan appen funker så kan jeg prøve meg litt frem? :ninuskapus:

Anonymkode: 9f457...808

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei☺️

Kan ikke svare på spørsmålet ditt, men henger meg på siden jeg å forhåpentligvis snart blir kontaktet!
men kan jeg spørre deg, hvor lang tid tok det fra henvisning til du ble kontaktet av de ifra Porsgrunn?😊

Anonymkode: e6f6d...ee2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (14 timer siden):

Hei☺️

Kan ikke svare på spørsmålet ditt, men henger meg på siden jeg å forhåpentligvis snart blir kontaktet!
men kan jeg spørre deg, hvor lang tid tok det fra henvisning til du ble kontaktet av de ifra Porsgrunn?😊

Tok vel litt under et halvt år ^.^ måtte avbestille nå fordi samboeren ikke fikk til å være med. Får ny time i desember

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 måned senere...

Hei igjen! Vi har time til konsultasjon neste uke og har sendt alt av papirer i crypho.

Er det noen som har erfaring med hva som vil skje videre fremover nå? Og hvor lang tid tok det fra førstegangssamtale til behandling?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ingen som har vært til IVF i det offentlige og kan fortelle litt om tid det tar fra samtale til start av behandling? :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.9.2022 den 20.35):

Hei hei! Vi er henvist og har time til konsultasjon neste uke. I brevet står det at det skal sendes ink adresseskjema, foto og politiattest før timen - helst i crypho.  Jeg har noen spørsmål.

For det første, hva er et adresseskjema? Hva skal det tas bilde av? Og hvordan i svarte får jeg sendt noe som helst i den appen? Skjønner ingenting av den :D tenkte jeg skulle ringe i morgen og spørre for jeg føler meg helt blåst. Er det noen som kan forklare hvordan appen funker så kan jeg prøve meg litt frem? :ninuskapus:

Hei! Vi fikk adresseskjema sammen med papirene i posten. Fylte det ut og tok bilde med mobilen, og sendte i Crypho. I meldingsfeltet er det en liten binders, trykk på den så får du lastet opp bilder.😇

Anonymkode: 75ef9...dbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

AnonymBruker skrev (1 time siden):

Ingen som har vært til IVF i det offentlige og kan fortelle litt om tid det tar fra samtale til start av behandling? :)

For oss tok det to måneder fra samtalen til vi var i gang med behandling😊 Dette var i Porsgrunn.

Anonymkode: 75ef9...dbc

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.9.2022 den 20.35):

Appen er veldig enkel å bruke.
Logg inn, trykk på det øverste alternativet, "fertilitetsavdelingen sør". Da kommer du inn det du kan sende dem melding, trykk på vedleggsknappen for å legge inn bilde, politiattest osv, Husk at dere begge må gjøre det

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teardrop skrev (2 timer siden):

Appen er veldig enkel å bruke.
Logg inn, trykk på det øverste alternativet, "fertilitetsavdelingen sør". Da kommer du inn det du kan sende dem melding, trykk på vedleggsknappen for å legge inn bilde, politiattest osv, Husk at dere begge må gjøre det

Ja, jeg skrev i et litt senere innlegg at jeg har fikset alt det ^.^ hadde litt andre spørsmål i tillegg 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er ganske ny der

Tok meg 1 mnd fra jeg ble henvist av fastlege til jeg fikk time☺️ 

Jeg stod da på Ringelista

De har 3 forskjellige «metoder..?» på å bli gravid (ihvertfall i mitt tilfelle, jeg får ikke eggløsning)

jeg valgte nr1 som var den enkleste, billigste og mest skånsom for kroppen som er Leteozol og gynekolog besøk. Venter fortsatt på mensen som ikke dukker opp så får ikke starta enda på det:( 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...