AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #1 Skrevet 22. september 2022 Noen her med erfaring? Er de verdt investeringen? ønsker meg både sorte og brune, både Classic og dress-sko.. må nok velge en i førsteomgang 🤪 Anonymkode: a08d4...3f4
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #2 Skrevet 22. september 2022 AnonymBruker skrev (1 time siden): Noen her med erfaring? Er de verdt investeringen? Anonymkode: a08d4...3f4 Ein investering er det vel uansett ikkje, for dei pengane ser du aldri igjen. Men skoene er fine, dei. Er det ikkje slike alle har no for tida? Anonymkode: 2335e...586 1
lin Skrevet 22. september 2022 #3 Skrevet 22. september 2022 Er det? Altså slike «alle» har? Jeg kjenner ingen, men er vel blitt påvirket av sosiale medier eller noe.. for jeg har også tenkt å kjøpe meg et par ☺️ puster de eller blir de varme/klamme? jeg har egentlig tenkt å kjøpe sorte, for å kunne bruke de til penere bukse. Men de brune er så tøffe! Så skjønner dilemmaet ditt 😅 1
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #4 Skrevet 24. september 2022 Helt klart de beste skoene. Fantastisk kvalitet. Jeg og mannen har de og hatt de i mange år. Mener hun i butikken sa de opprinnelig var mc sko? Mulig feil. Men kvaliteten kjempe bra og blir bare finere jo mer de blir brukt! Sko for resten av livet. Anonymkode: ed209...792 1
lin Skrevet 24. september 2022 #5 Skrevet 24. september 2022 Er det ikke opprinnelig arbeidssko? Langt tilbake i tid?
HederaHelix Skrevet 24. september 2022 #6 Skrevet 24. september 2022 De er opprinnelig fra Australia,og var arbeidsko. De er veldig fine og solide. Men jeg synes de er litt vel harde, og får raskt vondt i ryggen. Litt skuffende, jeg hadde helt hang up på dem, og de var litt vanskelige å få tak i da jeg kjøpte mine. Så hvis man har kranglete rygg,kan det være lurt å prøve de i butikk før man kjøper. 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå