Gå til innhold

Kan skolen nekte barna å bruke smartklokke?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

AnonymBruker skrev (16 timer siden):

Hvorfor i huleste skal barn ha smartklokke??? Neste blir microchip, tenk så praktisk...

Anonymkode: 4f9f3...d0a

Her bruker de det fordi førsteklassingene har begynt å løpe fritt i byggefeltet. De kan ikke klokka ennå og da er det ikke så lett å gjøre avtaler om når de skal komme inn og spise middag/kveldsmat f.eks. Skjønner at det er lettvint å slippe barna ut,  og enkelt kunne finne dem igjen uten å gå fra dør til dør. Min er ikke så "frittgående" ennå så jeg vil helst vente men ikke så lett når "alle andre" har klokke. 

Anonymkode: 950e3...eb4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

AnonymBruker skrev (10 timer siden):

Her bruker de det fordi førsteklassingene har begynt å løpe fritt i byggefeltet. De kan ikke klokka ennå og da er det ikke så lett å gjøre avtaler om når de skal komme inn og spise middag/kveldsmat f.eks. Skjønner at det er lettvint å slippe barna ut,  og enkelt kunne finne dem igjen uten å gå fra dør til dør. Min er ikke så "frittgående" ennå så jeg vil helst vente men ikke så lett når "alle andre" har klokke. 

Anonymkode: 950e3...eb4

Hvordan kom du deg hjem til rett tid når du gikk i 1 klasse?

Endret av smilo
  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (På 22.9.2022 den 20.11):

Uavhengig av hva man synes om smartklokke - kan skolen nekte barna å bruke smartklokke såfremt den er i skolemodus? 

Anonymkode: 40722...110

Ja, og skjønner det godt

Anonymkode: d921a...d50

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...