AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #1 Skrevet 22. september 2022 Synes jeg ser så mange damer fullstendig sparklet ihjel i ansiktet. Anonymkode: 6d704...fbf
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #2 Skrevet 22. september 2022 Ja føler naturlig har blitt sånn folk synes er ekkelt nå. Skal være oversminket falske vipper, diet , silikon , fillers osv.. Synes synd på barna som vokser opp med å skulle tenke overfladisk får de blir smittet av foreldre og resten av omverden Anonymkode: c8d13...df5 4
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #3 Skrevet 22. september 2022 1 minutt siden, AnonymBruker said: Ja føler naturlig har blitt sånn folk synes er ekkelt nå. Skal være oversminket falske vipper, diet , silikon , fillers osv.. Synes synd på barna som vokser opp med å skulle tenke overfladisk får de blir smittet av foreldre og resten av omverden Anonymkode: c8d13...df5 Fake er bedre enn naturlig😍 Anonymkode: 09551...be5 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #5 Skrevet 22. september 2022 Nei det var in for 4 år siden og noen henger fortsatt igjen Anonymkode: 8ad85...3a8 10 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #6 Skrevet 22. september 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Ja føler naturlig har blitt sånn folk synes er ekkelt nå. Skal være oversminket falske vipper, diet , silikon , fillers osv.. Synes synd på barna som vokser opp med å skulle tenke overfladisk får de blir smittet av foreldre og resten av omverden Anonymkode: c8d13...df5 I forhold til unge, så tror jeg at er meget delt. Det virker som at enten er man veldig sminket, men løsvipper/extensions og hele pakken en helt vanlig tirsdag formiddag, eller så er sminke og pynt totalt fraværende. Og begge deler er selvfølgelig helt greit. Anonymkode: 12a2b...b06 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #7 Skrevet 22. september 2022 Nei, det er helt ut. Det er en spesiell type jenter som fremdeles kjører den der oversminka, sparkla greia. Tenker på typ realityfolk. https://www.minmote.no/skjoennhet/sminke/a/V9yQz3/hva-er-greia-med-clean-girl-looken Anonymkode: a232b...21f 3
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #8 Skrevet 22. september 2022 AnonymBruker skrev (6 minutter siden): Nei det var in for 4 år siden og noen henger fortsatt igjen Anonymkode: 8ad85...3a8 Det er forskjell på å være naturlig og å være usminket. Dette er som den trenden med at f.eks botox og plastisk kirurgi skal være naturlig og «usynlig», i motsetning til Kardashian-inngrep hvor «the extremes» ble hyllet. Det betyr dog ikke at det ikke blir gjort inngrep. Og det er det samme med den usminkede, naturlige looken: Det krever fort mye tid og make-up for å se fresh og usminket ut. Anonymkode: 12a2b...b06 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #9 Skrevet 22. september 2022 Nei, nå er det såkalt "clean" look som er in. Anonymkode: 25f2e...cdc 1
AnonymBruker Skrevet 22. september 2022 #10 Skrevet 22. september 2022 Lenge siden jeg har sett den der Kardashian-harrytass inspirerte sminkelooken. Ser bare unge naturlige flotte jenter, og så er det artig å observere at saggebuksen gjør comeback nå (av begge kjønn). Anonymkode: eb9fe...6e3
flusa Skrevet 22. september 2022 #11 Skrevet 22. september 2022 AnonymBruker skrev (56 minutter siden): Nei, det er helt ut. Det er en spesiell type jenter som fremdeles kjører den der oversminka, sparkla greia. Tenker på typ realityfolk. https://www.minmote.no/skjoennhet/sminke/a/V9yQz3/hva-er-greia-med-clean-girl-looken Anonymkode: a232b...21f Den clean girl greia skjønner jeg ikke helt. Jeg ser sånn ut når jeg ikke sminker meg. Når jeg sminker meg,liker jeg at sminken min sees.
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #12 Skrevet 23. september 2022 AnonymBruker skrev (På 22.9.2022 den 20.13): Det er forskjell på å være naturlig og å være usminket. Dette er som den trenden med at f.eks botox og plastisk kirurgi skal være naturlig og «usynlig», i motsetning til Kardashian-inngrep hvor «the extremes» ble hyllet. Det betyr dog ikke at det ikke blir gjort inngrep. Og det er det samme med den usminkede, naturlige looken: Det krever fort mye tid og make-up for å se fresh og usminket ut. Anonymkode: 12a2b...b06 Det er nettop det sminkeindustrien prøver å få oss til å tro. Stemmer ikke! Anonymkode: eb9fe...6e3 2
Helene1982 Skrevet 23. september 2022 #13 Skrevet 23. september 2022 Jeg tror at det handler om alder. Unge jenter (ca 15-23) har i alle år lett etter måter å uttrykke seg selv på gjennom sminke. Jeg tror ikke menn umiddelbart hadde vært proffe om de skulle begynne å sminke seg heller. Det var en periode etter korona, da jeg så mye "kamerasminke" på trikken på dagtid, men det føler jeg har gått over. La folk gjøre sin egen greie. Er det egentlig så viktig?
AnonymBruker Skrevet 23. september 2022 #15 Skrevet 23. september 2022 Ser masse av det på instagram for eksempel, men heldigvis lite av det ute i det virkelige liv. Håper alle finner ut snart at sminke ikke er bra, og slutter med det. Håper vi kvinner innser at sminke er kun enda en måte for menn å tjene penger på usikkerheten vår. Anonymkode: 93ff3...027
AnonymBruker Skrevet 24. september 2022 #16 Skrevet 24. september 2022 sminke gjør dere mer sexy,jenter......nå kommer selvsagt rødstrømpene til å kommentere her,om at de ikke vil gjøre seg fine for å tilfredsstille menn 🙂 Anonymkode: 0be02...e5b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå