Gå til innhold

hvilken alder lar du håret vokse ut grått og uten å farge det igjen?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 42 år og har jo litt grått hår, men farger etterveksten annenhver mnd, men lurer på hvor lenge jeg skal gidde dette. Men lurer på hvilken alder dere sluttet med det og lar håret vokse ut grått?

Anonymkode: 529cc...8f5

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gidd det så lenge du vil. Det er ditt hår og ditt liv. Min mor farget til hun var 70 

Anonymkode: 318fd...f1e

• Liker 3
Skrevet

Er 35, begynte å få grå hår når jeg var 20. Har ikke farget håret siden da, da jeg fikk en skikkelig reaksjon på hårfargen. 

Anonymkode: 3da8d...133

Skrevet

Blir 45 i oktober,  nå er det slutt på farging.  Har  forsåvidt kun farget sporadisk de siste årene og har ikke ettervekst som er "tett" uten mer spredt med de små grå🤣

Men uansett blir ingen mere farge her.

Anonymkode: 609f1...f4c

Skrevet
AnonymBruker skrev (Akkurat nå):

Gidd det så lenge du vil. Det er ditt hår og ditt liv. Min mor farget til hun var 70 

Anonymkode: 318fd...f1e

Ja jeg vet om damer som fortsatt farger det og er i 70 årene. Men det er 30 år til ca hvis jeg blir så gammel. Men lurer på å la det vokse ut med det grå håret eller hva jeg skal gjøre. 

Anonymkode: 529cc...8f5

Skrevet

Jeg forbereder meg mentalt til å slutte å farge håret neste sommer. Da vil jeg være 52. Har kort hår, og tenkte bare å klippe det litt kortere enn vanlig slik at all fargen blir klippet bort.

Anonymkode: d24e9...18e

• Liker 1
  • Hjerte 2
Skrevet

Jeg sluttet da jeg ble 40. 

Anonymkode: e77c1...f13

Skrevet

Sluttet da jeg var 36. Gleder meg over hvert eneste grå hår jeg.

Anonymkode: 325d3...878

• Liker 3
  • Hjerte 4
Skrevet

Er 36, og kommer ikke til å farge håret når det blir grått...

Anonymkode: bf424...7f7

• Liker 1
Skrevet

Vet ikke,  kanskje når jeg blir 70.

Anonymkode: e3aa4...565

• Liker 2
Skrevet

Mormor på 85 farger enda.

Anonymkode: 76a82...5a1

• Liker 7
Skrevet

Det må være til jeg har så dårlig helse at jeg ikke lenger kan farge det/gå til frisøren

Anonymkode: e9c22...718

• Liker 4
Skrevet

Jeg er snart 50 og farger håret fremdeles selv om jeg ikke har et eneste grått hår. Liker en mer gylden brunfarge enn den kommuneblonde jeg har naturlig. Sluttet å farge det en periode under pandemien, men ble aldri venn med den naturlige hårfargen, så da ble det rett på "flaska" igjen 🙂 

Anonymkode: 6a1bb...08d

• Liker 6
Skrevet

75-80! Syns det er så stygt og kjerringaktig når damer i 40-åra lar det bli grått!!

Anonymkode: dc8cd...981

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet

Kommer aldri til å slutte å farge håret. Hater grått hår og ønsker ikke å se eldre ut enn jeg er.

• Liker 3
Skrevet
AnonymBruker skrev (8 minutter siden):

Jeg sluttet da jeg ble 40. 

Anonymkode: e77c1...f13

Hvorfor det? Tenker du at grått går gjenspeiler ditt indre? 

• Liker 1
Skrevet

55 år og helt grått langt hår. Det tok bare 2-3 år så var alt grått. Farget det før og synes det er mye finere nå for gråfargen har mye spill og skinn i seg. 
Veldig glad og fornøyd med fargen og at jeg slipper å farge mer. Herlig:)

Anonymkode: af73c...66b

• Liker 6
  • Hjerte 11
Skrevet

Er 40, og har ikke sett et eneste grå hår så langt. Har heller aldri farget håret.

Men mine tanker, etter å ha sett hva venninner gjør, er at jeg kommer til å farge så lenge det ikke ser rart ut. Når man har mye grått hår så synes etterveksten veldig raskt.

Anonymkode: a7323...cfa

• Liker 4
Skrevet
AnonymBruker skrev (11 minutter siden):

Jeg forbereder meg mentalt til å slutte å farge håret neste sommer. Da vil jeg være 52. Har kort hår, og tenkte bare å klippe det litt kortere enn vanlig slik at all fargen blir klippet bort.

Anonymkode: d24e9...18e

Hvorfor gjøre dette når du må «forberede deg mentalt»? Det må vel bety at farget hår føles mer naturlig og riktig for deg? Kanskje føles grått «gammelt» og du ikke føler deg slik?

• Liker 2
Skrevet

Er 43, og har ikke farget håret siden jeg var 22. Er naturlig mellom/mørk blond og begynner å bli lysere, uten at det egentlig ser grått ut. Og jeg synes det er finere nå enn for fem år siden, det er på en måte blankere og har mer liv i seg. Så jeg lar det gå sin gang og lurer på hvordan fortsettelsen blir, men er forsiktig optimist og tenker det kan bli veldig fint å bli enda lysere.

Ansiktet er jo like ungt eller gammelt uavhengig av hårfarge. Og det er lov å ombestemme seg, uansett om man begynner eller slutter med å farge.

Anonymkode: 9f186...f0b

• Liker 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...